دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

جورجینا با این استوری به جنجال حضورش در ایران پاسخ داد +عکس 

جمعه، 24 شهریور 1402
کد خبر: 356368
ساعدنیوز: جورجینا رودریگرز نامزد مشهور رونالدو با انتشار یک استوری تازه در اینستاگرام اش نشان داده که با جت شخصی اش در حال برگشت به عربستان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از وقت صبح، در روزهای اخیر خبر حضور کریستیانو رونالدو در ایران به همراه تیم النصر شایعات عجیبی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است‌.

چرا که برخی از کاربران و‌ طرفداران ایرانی جورجینا از او تقاضا کرده اند که به همراه ستاره فوتبال پرتغال در ایران حضور پیدا کند.

هر چند احتمال عملی شدن این اتفاق بسیار محال است. چرا که رونالدو و اعضای باشگاه النصر برای یک سفر یک روزه راهی ایران می شوند.

همچنین با توجه به فرزندان این زوج مشهور و فعالیت های تبلیغاتی گسترده جورجینا در کشورهای دیگر باید این موضوع را منتفی دانست.


در همین راستا ساعاتی پیش این مدلینگ پرحاشیه با انتشار یک استوری متفاوت در اینستاگرام اش اعلام کرده که در حال برگشت به خانه اش در عربستان است.

نکته جالب توجه این استوری استفاده جورجینا از جت شخصی رونالدو است که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

جورجینا با این لقب خاص همسر مسی را شگفت زده کرد

این روزها اخبار حضور جورجینا نامزد فوق ستاره فوتبال جهان در جشنواره فیلم ونیز ایتالیا نگاه طرفداران او را در نقاط مختلف جهان جلب کرده است.

این مدلینگ مشهور 28 ساله که پس از انتقال رونالدو به النصر عربستان به همراه فرزندان اش در یک قصر مجلل در ریاض سکونت دارد همواره با فعالیت‌های حاشیه‌ای در مرکز توجه رسانه‌ها قرار دارد.

اما یکی از نکات عجیبی که در یک سال گذشته باعث تعجب کاربران شده رفتار صمیمانه جورجینا با همسر لیونل مسی بوده که برخلاف تصور بقیه ظاهرا روابط دوستانه ای با یکدیگر دارند.

هر چند آنتونلا و جورجینا تاکنون در هیچ مراسم بزرگی در کنار یکدیگر دیده نشده اند. اما کامنت‌های احساسی و معنادار این دو چهره مشهور برای یکدیگر در فضای مجازی حکایت از روابط پیچیده آنها دارد.

در همین رابطه حالا منتشر شدن کامنت جالبی از سوی مادر فرزندان رونالدو برای همسر ستاره فوتبال آرژانتین با تحسین اغلب کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

جورجینا در حالی زیر پست آنتونلا از کلمه معنادار و خاص «دوست داشتنی» استفاده کرده که چند سالی است برخی رسانه‌های معروف دنیا از روابط تیره این دو با یکدیگر صحبت می کنند.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
ترجمه تخصصی کتاب
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍