دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

جورجینا پولدارتره یا آنتونلا !؟ رقابت شدید همسران فوتبالیست‌های محبوب جهان مسی و رونالدو 

چهارشنبه، 03 مرداد 1403
ساعد نیوز : مقایسه ثروت جورجینا با آنتونلا همسر مسی ار می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ستارگان فوتبال جهان نه تنها در زمین فوتبال، بلکه برای موفقیت در سطوح مختلف رقابت می‌کنند: تجاری، بازاریابی و مالی. از جمله این سطوح، ثروتی است که هر بازیکن و حتی گاهی اوقات همسران ستاره‌ها به دست می‌آورند که اخیراً یا به دلیل کار یا شهرت همسرشان ستاره شده‌اند.

روزنامه انگلیسی "SUN" گزارشی از 10 همسر ثروتمند بازیکنان فوتبال چه سابق و چه فعلی منتشر کرد. در لیست 10 همسر پولدار ستاره‌ها، آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، ستاره آمریکایی آرژانتین و اینتر میامی، از همتای خود، جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو پرتغالی، بازیکن النصر عربستان پیشی گرفته است.

آنتونلا روکوزو با 16 میلیون پوند، پنجمین همسر ثروتمند فوتبالیست‌ها محسوب می‌شود. آنتونلا علاوه بر کارش به عنوان سفیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با شرکت‌های بین‌المللی از جمله آدیداس، آلو یوگا و ریکی سرکانی قراردادهای مالی امضا کرده است.

جورجینا رودریگز مدل درخشان شبکه‌های اجتماعی با 53 میلیون دنبال کننده است که با ثروت 9 میلیون پوندی در رتبه هشتم قرار گرفت. ثروت جورجینا از مستندی که در نتفلیکس به نمایش درآورد با عنوان «من جورجینا هستم» به علاوه قراردادهای اسپانسری با برندهای معروفی مانند «پرادا»، «شانل» و «گوچی» به دست آمد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) زیباترین و شادترین فستیوال‌های 10 کشور جهان که شاید هرگز شانس شرکت در آنها را نداشته باشیم/ واای فستیوال مکزیک یه‌جوری بینظیره که فقط باید اونجا باشی و تجربش کنی👌
نگاهی به بازیگران زن سینمای ایران با چادر مشکی+عکس/ از هدیه تهرانی و نیکی کریمی تا سحر دولتشاهی و الناز شاکردوست
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به محل برگزاری جشن تولد سیاستمداران معروف و روسای جمهوری ایران؛ از احمدی‌نژاد و روحانی تا حاج قاسم و پزشکیان + عکس/ از هواپیما تا دفتر کار و کوچه!
نگاهی به سِت ساعت و دستبند فریبا نادری پری سیمای سریال ستایش +عکس/شیک ، خاص ، اعیانی
(تصاویر) خانۀ مدرن و استثنایی یک زوج جوان در قلب جنگل/ پنجره های روبه جنگل و رویایی