دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

جسد دختر مفقودی سیل پیدا شد / عملیات جست و جو او هفت روز طول کشید 

سه شنبه، 12 تیر 1403
کد خبر: 395279
ساعدنیوز: پیکر دومین مفقودی سیل سوادکوه بعد از هفت روز از وقوع حادثه کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رکنا، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران روز سه شنبه افزود: با حضور تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان بابلسر پیکر فرد مفقود شده از رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.

وی ادامه داد: همزمان با هفتمین روز از مفقود شدن پیکر دختر مفقود شده در سیل سوادکوه و به کارگیری تیم‌های جمعیت هلال‌احمر، پیکر فرد مفقود شده پیدا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: پنجم تیرماه با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده مسدود و تعدادی از مسافران مسیر با مشکل مواجه شدند.

وی ادامه داد: حادثه سیل سوادکوه پنج مفقودی داشت که یک نفر فوت، یک نفر مفقود که پیکر او دیشب از آب بیرون کشیده شد و سه نفر از مفقودان هم زنده در بیمارستان پیدا شدند.

سه‌شنبه پنجم تیرماه پس از بارندگی‌های شدید در مناطقی از ارتفاعات مازندران از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی ایجاد شد و خساراتی بر جا گذاشت. سیل در محدوده طالع‌رودبار سوادکوه منجر به حرکت کردن انبوهی از واریزه‌های کوهی و سنگ‌ها از ارتفاعات به سمت جاده شد و تعداد زیادی از خودروها زیر این آوردهای سیلابی مدفون شدند.

سیلاب اخیر منجر به بروز حوادثی در نقاط مختلف استان مازندران شد که مفقود شدن تعدادی خودرود در جاده سوادکوه و تخریب بخشی از از محورهای فرعی جاده هراز بخشی از جمله پیامدهای این بلیه است.

‌طبق پیش‌بینی‌ها و هشدارهایی که در روزهای اخیر اعلام شد، بارش شدید باران در ارتفاعات منجر به وقوع سیل شد به طوری که بارندگی در چند نقطه از سوادکوه منجر به راه افتادن جریان‌های سیلابی شد و در منطقه طالع‌رودبار با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده را بست و تعدادی از مسافران مسیر را با مشکل مواجه کرد.

برآوردهای اولیه نشان می‌دهد این سیل دست‌کم 400 هزار متر مکعب مصالح و واریزه کوهی به سمت جاده سوادکوه روانه کرد که منجر به گرفتار شدن خودروها شد.

بنا به اعلام هلال احمر مازندران در این حادثه 2 نفر مفقود شدند که جسد مفقودان در رودخانه تلار در قائمشهر و بابلسر پیدا شد.

  برچسب ها: سیل دختر جوان

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اعلامیه فوت برادر جوانمرگ مهدی یغمایی که توسط آقای خواننده استوری شد+عکس/ تنها ماندن یغمایی بعدِ از دست دادنِ یدونه برادرش
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به خونه زندگی قدیمی اما دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه بچه سریال مهمونی+عکس/ از مبلمانی با کنده هایِ قدیمی تا حیات خلوطی به سبک خانه های مادربزرگا😍
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
رهبر انقلاب با فرزندان خود چه ورزشی را انجام می‌دهند؟+ویدیو/ سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم...
(ویدیو) همسر بهاره رهنما، امیرخسرو عباسی در برنامه شب آهنگی/ بهش گفتم بیشتر خونه باش
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) نجات علی دایی از مرگ حتمی به لطف ایمنی بالای ماشین شاسی بلند ژاپنی بعد از یک تصادف هولناک
هشدار مهم لاریجانی مبنی بر خطرات شکل گیری دیکتاتوری در صورت رأی ندادن