دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

جشن عروسی سیلویو برلوسکونی «سیاستمدار پرزرق و برق ایتالیایی» در سن 85 سالگی با یک دختر جوان +ویدئو 

دوشنبه، 22 خرداد 1402
ساعد نیوز: سیلویو برلوسکنی در حالی صبح امروز و در سن 86 سالگی درگذشت که سال قبل او با زنی 53 سال از او کوچک‌تر ازدواج کرده بود. ویدیویی از مراسم عروسی آنها را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از گاردین، سیلویو برلوسکنی که اخیرا گزارشهایی درباره وخامت وضعیت سلامتش منتشر شد، در بیمارستانی در شهر میلان ایتالیا درگذشت.

این سرمایه‌دار رسانه‌ای که بین سال‌های 1994 تا 2011 سه دولت ایتالیا را رهبری کرد و حزبش "فورزا ایتالیا" یکی از شرکای کوچک در ائتلاف حاکم فعلی است، مدتی بود که از سرطان خون رنج می‌برد.

برلوسکنی یکی از پر زرق و برق‌ترین سیاستمداران ایتالیا بود که در سال 2017 علیرغم فعالیت حرفه‌ای آلوده به رسوایی‌های جنسی، اتهامات بی شمار در مورد فساد و محکومیت به تقلب مالیاتی، بازگشت به سیاست داشت.

او در بهار امسال شش هفته را در بیمارستان سن رافائل میلان گذراند و تحت درمان برای عفونت ریوی مرتبط با لوسمی میلومونوسیتی مزمن قرار گرفت و سپس مجددا بستری شد.

برلوسکونی که در سال 1936 در میلان در خانواده‌ای متوسط به دنیا آمد، پیش از تأسیس Mediaset در دهه 1970 که بزرگترین شرکت رسانه‌ای تجاری ایتالیا بود، فعالیت تجاری خود را در توسعه املاک آغاز کرد. شرکت رسانه‌ای "مدیاست" در رابطه‌ای تنگاتنگ با رادیو و تلویزیون دولتی ایتالیا بود و بر عرصه رسانه‌ای این کشور احاطه کامل داشت. برلوسکنی در مقام نخست وزیر شخصا بسیاری از مدیران و مقامات ارشد رادیو و تلویزیون دولتی را منصوب می‌کرد.

شرکت مدیاست صاحب چندین کانال تلویزیونی و بخش قابل توجهی از بازار تلویزیون ایتالیا است. برلوسکنی همچنین مالکیت چندین شبکه و شرکت دیگر تولیدات و تبلیغات تلویزیونی شامل دو شبکه در اسپانیا را نیز در اختیار داشت.

او همچنین بین سال‌های 1986 تا 2017 مالک باشگاه فوتبال آث میلان بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه