جزئیات ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

  دوشنبه، 20 مرداد 1399 ID  کد خبر 96052
جزئیات ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد
ساعد نیوز: رئیس مرکز سنجش و پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات ثبت نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، دکتر بهروز طهماسب کاظمی با اعلام این خبر افزود: این دانشگاه براساس بخشنامه شماره ۷۰/۱۹۱۷۱ تاریخ ۲۶ خرداد ۹۴ موضوع آئین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر و مصوبات جلسه شماره ۵ شورای راهبردی سنجش و پذیرش تاریخ ۱۳ آبان ۹۸ اقدام به پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون از میان داوطلبان واجد شرایط می کند.

کاظمی با هدف آشنایی داوطلبان با نحوه ورود به دانشگاه، شرایط و ضوابط دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان را اعلام کرد.

شرایط ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان):

کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره کارشناسی ارشد شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل ۱۶ برای رشته های غیر علوم انسانی و ۱۷ برای رشته های علوم انسانی و سایر شرایط مندرج در دفترچه براساس امتیازات حاصل از معدل و سایر شاخص های مرتبط ارزیابی و براساس ظرفیت ۱۰ درصدی برای هر یک از رشته/محل های انتخابی گزینش علمی خواهند شد.

پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا ۳ سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است .

ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شوند مشروط به این که تعداد نیمسال های تحصیلی برای دوره کارشناسی پیوسته ۱۰ نیمسال و برای دوره کارشناسی ناپیوسته ۶ نیمسال بیشتر نشود.

متقاضیان شرکت در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون (استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب کنند.

دانش آموختگان ممتاز سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در صورت دارا بودن شرایط مندرج در این دفترچه امکان ثبت نام و پذیرش در این دوره را خواهند داشت.

داوطلبان باید، با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به آدرس www.azmoon.org نسبت به خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته اقدام کنند.

با توجه به اینکه پس از خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد لذا اکیداً توصیه می شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند. در مرحله خرید کارت اعتباری داوطلبان باید مجموعه آموزشی مورد نظر را انتخاب کنند و لازم است در این انتخاب دقت لازم را داشته باشند.

پس از خرید کارت اعتباری باید شماره کارت اعتباری و شماره کد ملی در کادر مربوطه را با دقت وارد کرده و سپس گزینه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب کنند.

داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب ۱۰۰ رشته محل از مجموعه آموزشی اقدام کنند و سپس بعد از انتخاب رشته تایید نهایی کنند بعد از تایید نهایی سیستم کد رهگیری ارائه می کند که توصیه می شود این کد رهگیری را تا اعلام نتایج نزد خود نگهداری کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (668 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (120 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (96 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (70 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (53 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (41 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان