ساعدنیوز
ساعدنیوز

جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد

  چهارشنبه، 03 اسفند 1401 ID  کد خبر 331473
جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد
ساعد نیوز: جزئیات توزیع کارت و برگزاری آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 اعلام شد و کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه 8 اسفند 1401 منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در بعدازظهر روز پنجشنبه 11 اسفند ماه و صبح و بعدازظهر روز جمعه 12 اسفندماه سال 1401 و براساس
اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

داوطلبان هر یک از کدرشته های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج شده در بند 36 تقاضانامه ثبت نامی آنان به شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 8 اسفند 1401 بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

الف) برگزاری آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی داوطلب شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت سازمان سنجش پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) بعدازظهر روز پنجشنبه 11 اسفند 1401 است.

آزمون کدرشته های امتحانی (1128 آموزش زبان ژاپنی)، (1287 مهندسی طراحی محیط زیست)، (1356 نمایش عروسکی) و (1360 مجموعه موسیقی) منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان هریک از کدرشته های امتحانی مذکور ضرورت دارد براساس آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در تهران مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای 8 کدرشته امتحانی شامل کدرشته های امتحانی 1157 ،1155 ،1154 ،1150 ،1149،1147، 1158 و 1159 که ثبت نام آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگان‌های ذیربط صادر می‌کنند آزمون این کدرشته ها در تاریخ‌های پیش بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش صادر نشده است.

ب) کنترل محتوای کارت شرکت در آزمون

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3، 4، 5 و 6 کارت شرکت در آزمون داوطلب وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کند.

چنانچه در رابطه با بند معلولیت اختلافی مشاهده می‌شود ضروری است داوطلب در روز چهارشنبه 10 اسفند 1401 از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 الی 17:00 به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول مربوطه در اطلاعیه سنجش درج شده است.

در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «د» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه به ثبت نام انجام شده، اشکالی مشاهده می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 12 اسفند 1401 منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سازمان سنجش مراجعه و موارد مربوط را اصلاح کنند.

داوطلبان شرکت کننده چنانچه داوطلب اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته (در اواخر خرداد ماه سال 1402) در این خصوص طبق اعلام سازمان سنجش اقدام کنند.

ج) سهمیه رزمندگان و ایثارگران

در کارت شرکت در آزمون در مقابل سهمیه ثبتنامی آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت نام و با توجه به ضوابط، داوطلب سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرارگرفته است، عیناً همان عنوان سهمیه انتخابی قید شده است.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک آزمون مذکور متقاضی سهمیه رزمندگان – ایثارگران شده اند و سهمیه آنان از سوی ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته است در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، «آزاد» درج شده است.

داوطلبان استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان ارگان وزارت جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران (سازمان بسیج مستضعفین) و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است حداکثر تا تاریخ 12 اسفند 1401 منحصراً به سایت سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام کنند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال شود.

ضمناً تأکید می‌شود داوطلبانی که در زمان ثبت نام داوطلب استفاده از سهمیه بودند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ 16 اسفند 1401 علت عدم تأیید سهمیه را از ارگان‌های ذیربط پیگیری کنند.

در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می‌شود؛ در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

د) توضیحات مهم در خصوص معدل

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج شده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به توضیحات زیر بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام کنند.

در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نیست. بر این اساس تاکید می‌شود داوطلبان نسبت به کنترل معدل اعلامی و معدل واقعی خود اقدام لازم را بعمل آورند.

در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل ولو در حد صدم نمره نیز اقدام شده است.

تبصره 1: فارغ التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ (16 آذر 1401 زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش آموخته تلقی شده اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده اند باید معدل مندرج در مدرک لیسانس (کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

تبصره 2: دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ 16 آذر 1401) همچنان دانشجو بوده اند، اعم از اینکه بعد از پایان مهلت زمان ثبت نام فارغ التحصیل شده اند و یا حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1401 فارغ التحصیل شده اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ التحصیلی اقدام کنند.

تبصره 3: داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته بوده و یا دانشجوی این مقطع هستند باید معدل مدرک کاردانی خود را نیز وارد کنند.

تبصره 4: داوطلبانی که هم دارای مدرک کارشناسی پیوسته و هم کارشناسی ناپیوسته بوده اما فاقد مدرک کاردانی هستند باید فقط معدل مدرک کارشناسی پیوسته خود را در فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنند.

تبصره 5: دانشجویان سال آخر مقاطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 فارغ التحصیل خواهند شد باید اصل فرم تکمیل شده معدل را (فرم مندرج در انتهای اطلاعیه سنجش) پس از تاریخ 30 بهمن 1401 تکمیل و فرم تکمیل شده را به تأیید مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی برسانند.

تذکر مهم: از آنجائیکه ملاک گزینش نهایی برای آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 فارغ التحصیل خواهند شد میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده آنان تا تاریخ 30 بهمن 1401 است لذا لازم است حتماً در هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ 8 تا 10 اسفند 1401) معدل خود در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، ویرایش کنند.

تبصره 6: داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1401 و یا 31 شهریور 1402 در مقطع کارشناسی (پیوسته و یا ناپیوسته) فارغ التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر محسوب شده و باید میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده خود تا تاریخ 31 شهریور 1401 را وارد کنند.

تبصره 7: داوطلبانی که تا تاریخ 30 بهمن 1401 فارغ التحصیل شده و موفق به اخذ گواهی فارغ التحصیلی می‌شوند، باید معدل مندرج در گواهی فارغ التحصیلی خود را در هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون (8 تا 10 اسفند 1401) در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی درج کنند.

نکته مهم: با توجه به اینکه درصورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی داوطلب می‌شود ضرورت دارد داوطلب نهایت دقت را درخصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورد.

برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح ساعت 8 صبح و بعدازظهرها ساعت 14:30 بعدازظهر است. در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت 7:30 صبح و 14 (دو) بعدازظهر بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، ماسک و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشینحساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد..

داوطلبان برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورند.

حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

نظر به اینکه سوالات رشته‌های امتحانی مقطع کارشناسی ارشد به گونه‌ای طراحی شده است که برای پاسخگویی به سوالات دروس ذیربط نیاز به ماشین حساب نیست، لذا به داوطلبان تأکید می‌شود برای پاسخگویی به سوالات هر یک از رشته‌های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از ورود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که در این اطلاعیه نیز آمده است، رفتار خواهد شد.

داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 18 اسفند 1401 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با سازمان سنجش مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (459 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (315 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (276 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (198 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (192 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (99 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (65 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (62 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (54 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (44 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (40 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (38 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (35 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (32 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس خوشحالی به سبک امیرمحمد یزدانی ستاره کشتی ایرانی بعد از شکست رقیب/ همیشه بدرخشی قهرمان +فیلم سیلی محکم عسل بدیعی به صورت رامتین پناهی، صفی‌الدوله سریال گیلدخت/ خیلی حرص من را درآوردی+عکس تصویری از 2 قلوهای بامزه و کیوت مجید صالحی بازیگر خوش اخلاق سینما و تلویزیون/خدا حفظشون کنه نگاهی به طراحی خلاقانه ماکت فیگور علی دایی /چه بامزه ساخته شده +عکس سورپرایز علی دایی توسط مردم عادی در روز تولدش/ چه خوشحال شد اسطوره +فیلم رونمایی رضا گلزار از برادرزاده ناز و بانمکش/ ماشاءالله خانوم کوچولو چقدر خوشگل و ماهه+عکس نگاهی به حیاط باصفا و سرسبز خانه مجتبی میرزاجانپور والیبالیست نامی کشورمان/ حیاط نگو باگو بهشت بگو +عکس فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم تغییر چهره هوش پران هیوبوی سریال افسانه جومونگ بعد از 18 سال+عکس نگاهی به ماشین آنتیک و هوش پران شهاب حسینی/ سوپراستار ایران عاشق این کادیلاک خفن است+ویدیو خلاقیت یک ساله چند زندانی به ظاهر باهوش برای فرار از زندان حماسه ساز شد/ خسته نباشین واقعا+ویدیو رونمایی از شوهر باکلاس و خوشتیپ فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و امروزی مجید یاسر؛ بهنام سریال نون خ/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست+عکس جشن تولد ساده و خلوت ماشاالله وروایی، عمو کاووس 74 ساله سریال نون خ در گوشه شیک خونه‌اش+عکس رونمایی از عجیب الخلقه‌ترین سگ های دنیا/ از موهای کراتینه شده تا پوست ماکارونی شکل+عکس رونمایی از شغل دوم و باکلاس ابوالفضل پورعرب، حشمت سریال شهرزاد+عکس تصاویری از چیدمان دکورهای خاص خانه بهرام رادان و مینا مختاری و آینه چشم نواز روی دیوار/ چای در کنار این دسته گل زیبا قطعا لذت بخشه! ایده تاثیرگذار یک راننده تاکسی برای بهتر کردن حال مسافرها/ چقدر خوش بحال مسافرهاشه! ماجرا عاشق شدن سوسن پرور روی پشت بام خانه/ رفته تیرچراغ برق رو بترکونه عاشق شده🤣 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس ویدئو وحشتناکی از غارت گنجینه ارزشمند جیرفت در جنوب کرمان/ گنجینه ای که بدست قاچاقچیان از وطن ما خارج شد برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (ویدئو) روش‌های نوین محسن تنابنده، نقی سریال "پایتخت" برای انتخاب بازیگر / تو دستشویی رحمان و رحیم رو انتخاب کرد 😂 (عکس) صندلی خاص بهاره افشاری، بیتای سریال "فاصله ها"، که برادرش واسش طراحی کرده/ بیشتر تخت پادشاهی مدرنه عکس خانواده 3 نفره حدیث میرامینی در کنار همسر و پسر بانمکش/ چه ژستی هم گرفتن😎 (عکس) خواهر ناز رحمان و رحیم سریال پایتخت / موهاش مثل داداشاش فرفریه! عکس تازه منتشر شده از نعیمه نظام دوست در کنار سه خواهر و مادرش/ هرسه خواهر کپی همند، فقط نعیمه شبیه هیچکدوم نیستا 7 عکس مشهور از لحظه دلخراش اعدام در طول تاریخ با شیوه های متفاوت/ میدانید علت اعدام این افراد چه بود؟ (ویدئو) لحظه اشکبار خداحافظی شهاب حسینی و هانده ارچل در سینمایی "مست عشق"/ سکانس فیلم (ویدئو) ایده غافلگیرکننده عروس و داماد جوان، جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد😔/ اگه دلشو نداری، نبین! (عکس قدیمی) تغییر جنسیت اولین پسر ایرانی رسانه ای شد آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند خلاقیت تحسین برانگیز یک خانم معلم دلسوز برای دانش آموز بیمارش/ دست مریزاد واقعا+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند یک خبر خوش برای کنکوری هایی که در سیل گیر کردند اولین تصاویر از دانشجویان پزشکی دارالفنون در دوران قاجار/ تدریس عملی در خانه بیماران انجام می‌شد! آوازخوانی زیبا و دلنشین منوچهر هادی برای دخترش/ حواشی داغ امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم