دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

جزئیات جدید از حمله مرگبار به خانقاه دراویش در سقز 

شنبه، 30 تیر 1403
کد خبر: 398079
ساعدنیوز: یکی از قاتلان مسلح فراری که در حمله به خانقاه سقز 3 تن از دراویش را به قتل رسانده بود، کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایران، جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پیگیری قانونی برای دستگیری عاملان قتل مسلحانه شیخ آزاد شهابی و 2 نفر از دراویش در سقز، یکی از قاتلین بنام «ر-ن» اهل روستای کوپیچ بانه را شناسایی کردند که در جریان درگیری به هلاکت رسید.

وی افزود: همچنان که در دوربین‌های مداربسته و فیلم منتشر شده از این حادثه مشاهده شده، 3 نفر اقدام به حمله مسلحانه در محله تپه‌مالان سقز کردند که یک نفر از این قاتلان به هلاکت رسید و 2 نفر دیگر هم شناسایی شده و تحت رصد نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی استان کردستان و شهرستان سقز هستند.

این حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه 28 تیر در محله تپه‌مالان سقز و در خانقاه شیخ آزاد شهابی رخ داد و در نتیجه این حمله مسلحانه 2 نفر از دراویش این خانقاه در محل جان باختند و شیخ آزاد شهابی هم زخمی و به بیمارستان سقز منتقل شد. تیم متخصص جراحی به سرعت وارد عمل شد، ولی متأسفانه شیخ آزاد شهابی هم ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه در اتاق عمل جان خود را از دست داد.

رهنگ سید علی صفری فرمانده انتظامی شهرستان سقز نیز گفت: این موضوع با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان در دستور کار پلیس برای پیگیری قرار دارد.

همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هم از تشکیل پرونده قضایی برای متهم یا متهمان قتل 3 نفر از شهروندان سقزی خبر دادو گفت: در دادگستری شهرستان سقز پرونده قضایی تشکیل شده است و ضاربان شناسایی و دستورات لازم درباره پیگیری سریع در راستای بازداشت متهمان و روشن شدن جوانب موضوع صادر شد.

  برچسب ها: قتل سقز

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون
ترجمه تخصصی متن
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب