دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

جزئیات جدیدی از پنت‌هاوس مجلل مسی با امکانات خاص در میامی+تصاویر 

چهارشنبه، 04 مرداد 1402
کد خبر: 350135
ساعدنیوز: زندگی لاکچری لیونل مسی در پنت‌هاوسی که آسانسور ویژه‌ای برای بردن ماشین‌هایش تا دم در خانه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، به نظر می‌رسد لیونل مسی پس از به ثمر رساندن یک گل فوق‌العاده در اولین بازی خود برای باشگاه جدیدش اینترمیامی، به خوبی با زندگی جدیدش در میامی سازگار شده است. فوق ستاره آرژانتینی اوایل ماه تصمیم گرفت پاری‌سن‌ژرمن را به صورت رایگان ترک کند و به اینترمیامی بیاید. هواداران در ایالات متحده آمریکا مشتاق هستند تا همه چیز را در مورد زندگی جدید او در این کشور بدانند.

در حالی که بیشتر هواداران در درجه اول به کارهای فوتبالی او توجه می‌کنند، جزئیاتی در مورد ملکی که مسی پس از ورود به فلوریدا برای زندگی انتخاب کرده هم مردم را سرگرم کرده است. او در حال حاضر در یک پنت‌هاوس در ساحل میامی زندگی می‌کند، اما یک ویژگی خاص در این پنت‌هاوس وجود دارد که طرفداران را شگفت‌زده کرده است، حتی اگر سطح ثروت و نفوذ مسی را در نظر بگیرید. ویدئویی در تیک‌تاک نشان می‌دهد که آپارتمان مسی دارای یک آسانسور لوکس است که ماشین‌هایش را به پنت‌هاوس او می‌رساند.

مسی با میامی غریبه نیست و در واقع سال‌هاست که این پنت‌هاوس خاص را اجاره کرده و حالا تبدیل به خانه خانوادگی او شده است. انتظار می‌رود مسی در حدود 50 تا 60 میلیون دلار در سال در میامی درآمد داشته باشد. ولی اگر به عربستان می‌رفت می‌توانست دستمزد بسیار بیشتری دریافت کند.

تصور می‌شود که تمایل او برای بازی در کوپا آمریکای بعدی عامل اصلی انتخاب اینترمیامی بود، زیرا این لیگ قابل مشاهده‌تر و رقابتی‌تر از لیگ حرفه‌ای عربستان است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی