دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

جزییات مراسم تدفین و ختم فردوس کاویانی از زبان یک عضو انجمن زرتشتیان تهران 

دوشنبه، 10 مهر 1402
کد خبر: 358260
بابک شهریاری از اعضای انجمن زرتشتیان تهران در گفت‌و‌گو با «شبکه شرق» جزییاتی از مراسم تدفین فردوس کاویانی، بازیگر را توضیح داد.

به گزارش ساعدنیوز، بابک شهریاری، از اعضای انجمن زرتشتیان تهران به «شبکه شرق» گفت: فردا 8 صبح پیکر آقای کاویانی به خانه هنرمندان واقع در خیابان ایرانشهر برده می‌شود. در خانه هنرمندان مراسم یادبودی برای ایشان برگزار می‌شود. احتمالا قرار است چند تن از هنرمندان در این مراسم سخنرانی داشته‌باشند. البته این برنامه برعهده خانه هنرمندان است که جزییات آن را خودشان اطلاع‌رسانی خواهند کرد.»

او ادامه داد: «در نهایت فردا روز سه‌شنبه ساعت 11 صبح پیکر فردوس کاویانی از خانه هنرمندان به آرامگاه زرتشتیان واقع در قصر فیروزه انتقال داده می‌شود و در ساعت 12 خاک‌سپاری انجام می‌شود. همچنین بعد از مراسم خاکسپاری هم در آرامگاه زرتشتیان، چند سخنرانی در مورد ایشان خواهیم داشت که احتمالا آقای اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس، ریاست انجمن زرتشتیان و یکی از هنرمندان زرتشتی از جمله سخنرانان ما خواهند بود.»

این عضو انجمن زرتشتیان تهران در پایان یادآور شد: «خانواده آقای کاویانی نیز در روزهای آینده مراسم ختم –که زرتشتیان به آن پرسه می‌گویند- برگزار خواهد شد که در سالن ایرج واقع در خیابان میرزا کوچک خان برگزار خواد شد اما زمان دقیق آن از سوی خانواده آقای کاویانی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران روز گذشته خبر داد که فردوس کاویانی کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر ایران در منزل‌اش دار فانی را وداع گفت. فردوس کاویانی 3 مهر ماه 1320 در کرمان متولد شده‌بود. او با سریالی چون همسران به شهرت رسید و در سریال‌های چون «مش خیرالله صندوقچه اسرار»، «محله بهداشت»، «همسران»،« محله برو و بیا»، «آژانس دوستی» و … به ایفای نقش پرداخت.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍