دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

کالکشن جدید لباس های جذاب زهیر مراد، امپراطور عربی با الهام از خفاش شب 

یکشنبه، 25 تیر 1402
کد خبر: 348624
ساعد نیوز: به کالکشن حیرت انگیز زهیر مراد با الهام از شب های فاخر خوش آمدید برای مشاهده طرح های نفیس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، آنا وینتور در تحلیل کالکشن پاییز 2023 کوتور زهیر مراد طراح موفق لبنانی، چنین نوشت:

استفاده از رنگ مشکی اتفاقی جدید در مد نیست. اما با این حال برای زهیر مراد این موضوع صدق نمی کند. او بیشتر به خاطر استفاده پر جنب و جوشش از رنگ های اشباع شده و تزیینات شناخته شده است، به طوری که مجموعه های قبلی الهامات عجیبی در دهه 70 ریویرا فرانسه یا دوران بل اپوک پیدا کرده بودند. بنابراین وقتی لباس‌های او در یک پالت تیره و بد خلق ظاهر می‌شد، واقعاً برای این طراح لبنانی یک حرکت قابل توجه به نظر می‌رسید.

مراد گفت: «تمام حال و هوای مجموعه گوتیک است. "من به دوران کارهای مرموز بازگشتم - عمارت های متروکه و شب های تاریک." در واقع، بسیاری از مدل‌هایی که روی صحنه راه می‌رفتند، در لباس‌های خود با کرست‌های توری پیکابو، دامن‌های قفسی، یا تزیینات پرهای کلاغ‌مانند، موسیقی‌های مدرن ادگار آلن پو را احساس می کردند.

این مجموعه حاوی بسیاری از ارجاعات دیگر به موجودات اسرارآمیز شب بود: جزئیات نقره‌ای شبیه به بال‌های شب پره، گلدوزی‌های تار عنکبوت‌مانند، و کمان‌های توری و همچنین یقه‌هایی که شبیه شبح خفاش بودند. در همین حال، یک کت چرمی با گل میخ های عنکبوتی پر شده بود.

یکی دیگر از موتیف های تکرار شونده یک گل رز ماکابری بود که ظاهر پایانی یک لباس عروسی را زینت می داد. گل رز عنصر بسیار مهمی در مجموعه بود. مراد گفت: این نمادی از تراژدی و عشق است.

بسیاری از موادی که مراد در آغوش می‌کشید، برای خط لباس‌های او تازگی داشت: او از لاتکس برای بالاتنه‌ها و دستکش‌ها استفاده می‌کرد، و برخی از لباس‌ها در یک پیراهن پارچه‌دار آمده بودند. (طراح گفت: در این قطعات پیراهن، او می خواست سادگی سطح بالایی را کشف کند.)

طرح لباس گوتیک زهیر مراد از کالکشن کوتور پاییز 2023


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم