دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آزمون ها / دکتری /

کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد/ امکان ثبت نام تنها در یک دانشگاه 

سه شنبه، 12 شهریور 1398
کد خبر: 44192
ساعد نیوز: کارنامه نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر شد و داوطلبان می توانند با شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، فهرست اسامی ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری (نیمه متمرکز سال ۹۸) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ۷ شهریورماه منتشر شد که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر، ۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۱۳ هزار و ۴۰ نفر مرد هستند.

کلیه پذیرفته شدگان نهایی بجز پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت اعلام نشدن زمان ثبت نام از سوی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پذیرفته شدگان ضروری است به همراه مدارک ثبت نام و مدارکی که هر مرکز آموزش عالی اعلام کرده است امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ به مراکز محل قبولی مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی باید برای ثبت نام و اطلاع از مدارک مورد نیاز به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

پذیرفته شدگانی که هم در ردیف قبولی در مراکز آموزش عالی و هم در ردیف قبولی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند توجه داشته باشند که تنها در یکی از کدرشته های قبولی مجاز به ثبت نام هستند و در غیر این صورت به عنوان متخلف شناخته می شوند.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان دانشگاه هاجمعه سوم اسفند ۹۷ برگزار شد.

از تعداد ۱۹۶ هزار و ۶۴۹ نفر ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

از تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ داوطلب انتخاب رشته کننده تعداد ۴۷ هزار و ۶۴۸ داوطلب در کدرشته محل های انتخابی دارایحد نصاب علمی لازم هستند.

ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها (به جزظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی) تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۷ نفر اعلام شده بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!