دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

کارشناس اسرائیلی: فرار آمریکا از افغانستان نشان داد رویکرد مقاومت ایران اثربخش بوده است 

سه شنبه، 26 مرداد 1400
کد خبر: 163464
ساعد نیوز: یک کارشناس اسرائیلی اعتراف کرد، آنچه که در افغانستان رخ می‌دهد، نشانگر آن است ایران رویکرد موفقیت آمیزی را در مقاومت در برابر آمریکا اتخاذ کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، پروفسور ایتان گیلبوا کارشناس ارتباطات و روابط بین الملل در گفتگویی با رادیو اف ام 103 اعلام کرد افکار عمومی آمریکا به شدت از جنگ های طولانی مدت و بی فایده خسته شده و تنها امری که همه طیف ها بر سر آن اتفاق نظر دارند خروج از این جنگ ها است.

این کارشناس اسرائیلی در پاسخ به پرسشی در رابطه با میزان تاثیر گذاری فرار نظامیان آمریکای از افغانستان بر ایران هم گفت: این خروج نشان داد رویکرد ایران در قبال آمریکا موفقیت آمیز بوده است و با در پیش گرفتن صبر و مقاومت می توان ایالات متحده را شکست داد و چنین کاری صرفا روی کاغذ انجام نمی شود، بلکه با کمی صبر و فشار اسلام قادر است غرب را شکست دهد.

وی در این زمینه افزود: امروز آمریکا به رهبری بایدن ملتمسانه از ایران می خواهد تا به توافق سال 2015 (برجام) بازگردد، از این رو شکست آمریکا در افغانستان ایران را در چنین شرایطی قدرتمندتر می کند.

این کارشناس اسرائیلی در ادامه گفتگوی خود افزود: خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان رویکرد به چالش کشیدن ایالات متحده را تقویت می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سابمیت مقاله چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب