کاشت ابرو به روش SUT و BHT چگونه است؟

  جمعه، 06 تیر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
کاشت ابرو به روش SUT و BHT چگونه است؟
کاشت ابرو به روشی درمانی گفته می‌شود که در آن موهای قسمتی از سر به ناحیه‌ی ابرو منتقل می‌شوند. کاشت ابرو در واقع از همان تکنیک‌ها و دانش کاشت مو بهره می‌برد و زیر مجموعه‌ی این روش درمانی به حساب می‌آید. در کاشت ابرو، فقط موها منتقل نمی‌شوند؛ بلکه ارگان‌های بسیار کوچکی که وظیفه‌ی ساخت موها را برعهده دارند، در ناحیه‌ی ابرو پیوند زده می‌شوند.

کاشت ابرو به روشی درمانی گفته می شود که در آن موهای قسمتی از سر به ناحیه ی ابرو منتقل می شوند. کاشت ابرو در واقع از همان تکنیک ها و دانش کاشت مو بهره می برد و زیر مجموعه ی این روش درمانی به حساب می آید. در کاشت ابرو، فقط موها منتقل نمی شوند؛ بلکه ارگان های بسیار کوچکی که وظیفه ی ساخت موها را برعهده دارند، در ناحیه ی ابرو پیوند زده می شوند. این ارگان ها فولیکول نام دارند و به این ترتیب تارهای موی کاشته شده تا پایان عمر به رشد خود ادامه خواهند داد و مانند ابروهای طبیعی شما نیاز به کوتاه کردن و مرتب کردن خواهند داشت.ابروهای ما یکی از مهم ترین ارکان زیبایی صورتمان هستند و تاثیر زیادی بر جلوه ی ظاهری ما دارند. ابروهای یک فرد از نظر زیبایی حتی از موهای سر هم مهم ترند و این موضوع چند دلیل دارد. اول این که ابروها نسبت به موهای سر در منطقه ی مهم تر و مرکزی تر صورت قرار گرفته اند. دوم این که وظیفه ی ابروها ایجاد قابی برای چشم هاست که مهم ترین جزء صورت در زیبایی ظاهری هستند. آخرین نکته هم این است که کم پشتی و ریزش موهای ابرو برخلاف موهای سر، فرآیندی طبیعی نبوده و به همین جهت از دید خود و دیگران، از نظر زیبایی شناختی قابل قبول نیست.

از دست دادن یا کم پشتی ابروها می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ برخی از آن ها عبارت اند از:

  • بیماری های تیروئیدی
  • بیماری های عمومی یا سیستمیک
  • آلوپسی آره تا
  • سوختگی
  • تاتو و هاشور ابرو
  • عفونت
  • کندن و برداشتن بیش از حد ابروها
  • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی
  • افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی مستعد از دست دادن ابروها یا کم پشت شدنشان هستند.

استفاده از روش BHT کاشت ابرو

این دستگاه با اسکن از موها و برآورد ضخامت موها، موهای پیوندی را برای کاشت در ناحیه ابرو مشخص می نماید. استفاده از جدیدترین روش کاشت ابرو در برداشتن فولیکول های پیوندی برای کاشت در ناحیه ابرو بدون آسیب به ریشه مو بسیار تاثیر گذار بوده و عمل کاشت در ناحیه ابرو با ظرافت و دقت بیشتری ایجاد می گردد. تراکم ابروی کاشته شده بین 3 تا 4 برابر بیشتر از روش معمولی و سنتی می باشد. بدون نیاز به جراحی، خونریزی، بخیه و جای اسکار، این روش تهاجمی نمی باشد و افراد بیمار نیازی به نگرانی درباره این عمل نخواهند داشت. این عمل بدون استفاده از بی هوشی به کار گرفته می شود.

به جای بیهوشی از بی حسی موضعی استفاده می شود همچنین در ادامه ی این عمل و تمام شدن آن و با گذشت زمان شاهده این موضوع خواهید بود که جای اسکار به هیچ عنوان باقی نخواهد ماند.به دلیل استفاده از لیزر تراپی در این روش دوره نقاهت فرد کوتاه تر می باشد و فرد زودتر از قبل بهبود می یابد.سپری کردن دوره ی نقاهت برای افراد کمی سخت میباشد علی الخصوص که مدت زمان آن طولانی باشد و فرد بیمار با گذشت زمان به نوعی این دوره را تحمل می کند.

در این روش علاوه بر اینکه دوره ی نقاهت کوتاه مدتی نسبت به قبل وجود خواهد داشت نتایج بهتری نیز نصیب افراد می شود.در این روش سرعت کاشت ابرو بسیار بیشتر از روش های سنتی می باشد و فرد بعد ا ز6 الی 9 ماه به بیشترین تراکم و کاشت می رسد و نتیجه نهایی را مشاهده می نماید.

امکان طراحی چهره بر اساس ابروی جدید قبل از انجام کاشت ابرو ، فرد بیمار در صورتی که بخواهد تغییراتی در چهره ی خود همزمان با انجام این عمل داشته باشد بهتر است که با انتخاب یک پزشک کاربلد و با تجربه نسبت به این تصمیم اقدامات لازم را نیز به جای آورد تا بتواند با هدف هایی که قبل از شروع عمل دارد برسد. که این هدف ها معمولا توسط پزشکان مجرب ایرانی برای افراد تداعی می شوند. در جدیدترین روش کاشت ابرو super fue با استفاده از لیزر به طور همزمان به هنگام کاشت میزان التهاب کم بوده و منطقه کاشت زودتر و سریعتر بهبود می یابد. امکان برداشت فولیکول های پیوندی در هر ناحیه از بدن بدون گذاشتن جای زخم و اسکار.

جدیدترین روش کاشت ابرو بهترین گزینه برای ابروی خانم ها و آقایانی می باشد که دچار ریزش ابرو هستند در این روش می توان به ابروهای ضخیم و تقویت شده ایی دست یافت و ظاهری زیبا و طبیعی را برای فرد به ارمغان می آورد.تتو یک روش برای ترمیم ابروها به شمار می رود ولی حتی از بروزترین و بهترین مواد هم استفاده شود در نهایت ابروی غیرطبیعی را فرد دارا می باشد.

با پیشرفت علم در زمینه کاشت مو و ابرو به جدیدترین روش کاشت ابرو دست یافته اند که نسبت به سایر روش های کاشت ابرو مناسب تر بوده و مزیت هایی دارا می باشد. در این روش دیگر نگران جای زخم و اسکار به وجود آمده دیگر نخواهید بود.در جدیدترین روش کاشت ابرو خواهید دید که ابروها با خواب و ظاهر طبیعی با بهترین زاویه نسبت به هم قرار گرفته اند.

بیشتر افرادی که از این تکنیک استفاده می نمایند رضایت بسیار بالایی داشته و به هیچ عنوان مشخص نمی گردد که فرد ابروهای کاشته ایی دارد یا ابروهای طبیعی خود فرد می باشد.لازم به ذکر می باشد که در جدیدترین روش کاشت ابرو فرد در یک جلسه به بیشترین تراکم ابرو دست خواهد یافت و به هیچ عنوان احتیاج به تراشیدن ابرو و کوتاه کردن آن نمی باشد.می توانید مدل ابروی خود را خودتان تعیین نمایید و حتی می توان بر روی ابروی تاتو شده از این روش استفاده نمود و به کاشت ابرو پرداخت. در روش FUE فرد دوره نقاهت نداشته و بعد از کاشت می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

کاشت ابرو به روش sut چگونه است ؟

این روش رشد طبیعی ابرو ها را به همراه دارد ، این روش نیاز به متخصصی ماهر دارد که بهترین اجرا را برای افراد به همراه داشته باشد ، برای اجرای کاشت ابرو به روش sut نیاز به جلسه مشاوره می باشد که در این جلسه متخصص به معاینه دقیق مراجع کننده می پردازد تا با توجه به مدل ابرو ها ، مقدار ریزش ابرو و ظاهر شخص ، نوع کاشت ابرو و روند درمان را مشخص سازد .
در این جلسه محل برداشت مو با توجه به تراکم موی شخص مشخص میگردد ، و این که چه مقدار تراکم مو ها برداشت و چه مقدار کاشت برای ابروی شخص لازم باشد و خط کاشت ابرو نیز در این جلسه طراحی و مشخص میگردد

اجرای کاشت ابرو به روش sut

کاشت ابرو به روش sut ، تنها در یک جلسه و با کمترین زمان ممکن برای عزیزان اجرا میگردد .
ابتدا محل برداشت موهای شخص بی حسی موضعی میگردد که معمولا برداشت از پشت گوش شخص صورت میگیرد ، در صورت نبود تراکم موی کافی نیز در این روش امکان برداشت مو ها از دیگر نقاط بدن نیز امکان پذیر است که به بی حسی موضعی سر شده و سپس برداشت صورت میگیرد . پس از برداشت نیز فولیکول ها به صورت تکی جدا خواهند شد و بدون آسیب با توجه به نیاز ظاهری فرد بر روی ابرو ها بر خط کشت ابروی طراحی شده کاشته می شوند که کاشت ابرو نیز از بی حسی موضعی امکان پذیر بوده تا فرد هیچگونه درد را احساس نکند .

شرایط کاشت ابرو به روش sut

کاشت ابرو به روش sut ظاهری صد در صد طبیعی را برای افراد به همراه دارد ، محل برداشت ابرو و کاشت ابرو بدون هیچگونه زخم ، جای بخیه و برشی صورت میگیرد که هیچگونه ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار نمی دهد ، همچنین رشد ابرو ها از این طریق بسیار سریع خواهد بود که افراد در کم ترین زمان ممکن نتیجه عالی خود را کسب می نمایند .

مورد دیگری که مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است ، طراحی عالی این روش بوده که ظاهر منحصر به فردی را برای افراد به همراه دارد ، کاشت ابرو به روش sut قادر است بر ابرو های آسیب دیده نیز اجرا گشته و درمان عالی را بر جای بگذارد ، افراد زیادی هستند که بر اثر جراحات شدید و یا تصادفات و شکستگی ابرو دچار زخم شدید بر ابرو شده اند که امکان رشد ابرو در آن نقطه غیر ممکن میگردد ، اما کاشت ابرو به روش sut تنها روشی بوده که امکان درمان و رشد طبیعی ابرو ها را در این نقطعه به عمل خواهد آورد .بنابراین افراد با انتخاب ای روش میتوانند شاهد رشد طبیعی و دائمی ابرو های خود شوند و از این طریق زیبایی و خوشفرمی را به ابرو ها و ظاهر خود هدیه دهند .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (660 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (74 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (28 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان