دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

کچوییان: ساپورت پوشیدن بدتر از لخت شدن است! 

چهارشنبه، 07 دی 1401
کد خبر: 236070
ساعد نیوز: محمدحسین کچوییان چهره نزدیک به جریان تندرو و جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی به اعتراضات مردمی و سلبریتی ها حملات تندی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، روزنامه ایران اظهارات محمدحسین کچوییان در یک برنامه تلویزیونی را منتشر کرده که بخشی از آن را در این مطلب می خوانیم:

جریان کنونی اصلاً جنبش نیست. چون در کل این کشور، صد هزار نفر بیرون آمده اند. شما به توئیت ها نگاه نکنید. اندیشکده استنفورد و مجموعه های خودمان تحقیقاتی کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که ابزار، دست پنتاگون است. این تحقیق، آمار می دهد که چقدر علیه روسیه و چین عمل کرده اند. بعد می گوید در دنیا سیصد و اندی توئیتریست داریم. ظرف چند روز در ایران، چهارصد هزار نفر، 117 میلیون توئیت زده اند که اکثرشان بیرون از ایران هستند. ایران، جزو کمترین توئیترنویس هاست. من از همه بالاخص از خانم ها و افراد صادقی که گول خوردند و با این آشوب همراه شدند، عذرخواهی می کنم. مگر شما ندیدید اینها در خیابان ایران لخت شدند و پلیس آنها را جمع کرد؟ مگر آن مرد را ندیدید که می گوید به ما می گویند بی ناموس و ما هم می گوییم بی ناموسی چیز بدی نیست. ما می خواهیم بی ناموس باشیم. ترانه علیدوستی یا دیگری که در کن، همسرش را می بوسد و در جواب اعتراض می گوید همسرم بود. اینها می خواهند جامعه را ویران کنند. دنبال لخت شدن هستند. فکر می کنند ساپورت از لخت شدن بهتر است، اما بدتر است. غرب با همین چیزها ویران شده است. اینها می گویند شعار ما، «زن، زندگی، آزادی» است، اما با عرض معذرت از تمام انسان های صادق، شعارشان، «زن، فحشا، هرزگی» است. می گویند شعار ما «مرد، میهن، آبادی» است، اما درواقع شعارشان، «مرد، بی ناموسی، شهوت رانی» است. در کلاب هاوس می گویند به مغازه دارها فحش بدهید. به آنها بگویید پفیوز. فحش، ابزار خوبی برای مبارزه است. کجای عالم شما دیده اید یک جنبش انسانی و درست، چنین رهبرانی داشته باشند. یک مشت نخودمغز بیمار بدبخت!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
هزینه چاپ یک کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس