دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

کدام موسسه برای تیزهوشان بهتر است؟ 

پنجشنبه، 25 آبان 1402
آیا می دانید کدام موسسه برای تیزهوشان بهتر است؟ آموزشگاه خواجه نصیر در تهران به عنوان بهترین موسسه برای تیزهوشان شناخته می شود، واقع در غرب شهر...

برای اینکه بدانید کدام موسسه برای تیزهوشان بهتر است، لازم است با وظایف و عملکردهای یک موسسه ایده آل برای تیزهوشان آشنا باشید. به همین منظور در این مقاله به شرح ویژگی های ایده آل یک موسسه تیزهوشان برای کسب بالاترین آمار قبولی دانش آموزان در آزمون سمپاد هفتم و دهم پرداخته ایم. علاوه براین بهترین موسسه برای تیزهوشان در تهران را معرفی کرده و به عنوان مثال به بررسی نحوه عملکرد این موسسه پرداخته ایم.

عملکرد کدام موسسه برای تیزهوشان بهتر است؟

یک موسسه تیزهوشان برای موفقیت داوطلبان آزمون ورودی تیزهوشان، وظایفی را برعهده دارد ،عملکرد موسسه تاثیر مستقیم بر قبولی دانش آموزان دارد. اما سوال اینجاست که کدام موسسه برای تیزهوشان بهتر است و از کجا بدانیم که بهترین آموزشگاه را برای آموزش فرزندانمان انتخاب کرده ایم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

  • یکی از مهمترین دغدغه هایی که والدین دانش آموزان با استعداد و باهوش پایه ششم و نهم دارند انتخاب یکی از مدارس برتر برای ادامه تحصیل فرزندانشان است. انتخاب مدرسه جدید با امکانات آموزشی مناسب و امکان قبولی در آن مدرسه از مهم ترین مسائل تاثیرگذار بر آینده دانش آموزان مسحوب می شود.

  • با پیشرفت علم، تکنولوژی و ارتقاء سطح تحصیلی افراد جامعه، لازم است نسل جدید برای ورود به بازار، تحصیلات عالی داشته و از مهارت و هوش کافی برای رقابت در بازار کار برخوردار باشد. مدارس تیزهوشان بستر مناسب برای رسیدن به این هدف را فراهم می کنند و دقیقا به همین علت است که مدارسی نظیر مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی با نام مدارس برتر شناخته می شوند.

  • برای ورود به این مدارس برتر، لازم است دانش آموزان در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم یا نهم به دهم قبول شوند. نکته مهمی که وجود دارد این است که سوالات آزمون ورودی تیزهوشان برمبنای سوالات درسی کتاب نیست بنابراین دانش آموزان سخت کوش که به تمامی محتوای کتابهای درسی تسلط دارند، نمی توانند در آزمون تیزهوشان قبول شوند.

  • سوالات آزمون ورودی تیزهوشان برمبنای سنجش هوش و استعداد طراحی می شود، در پاسخ به این سوال که کدام موسسه برای تیزهوشان بهتر است؟ باید بگوییم اولین وظیفه یک موسسه تیزهوشان این است که دانش آموزان سخت کوش و باهوش را برای قبولی در آزمون ورودی این مدارس آماده کند.

  • یک موسسه تیزهوشان موظف است با توجه به سوالاتی که طی سالهای اخیر در آزمون تیزهوشان طراحی شده است، به آموزش دانش آموزان بپردازد تا داوطلبان با سوالات آزمون و نحوه پاسخگویی به این قبیل سوالات آشنا شوند.

  • به همین دلیل لازم است از امکانات آموزشی و اساتید برتر مدارس تیزهوشان برای تقویت توانایی حل مسائلی که برپایه سنجش هوش و استعداد است، استفاده کنند. عملکرد موسسه آموزشی برای تیزهوشان بهتر است که از طریق سیستم های آموزشی پیشرفته، در راستای تقویت هوش و استعداد دانش آموزان تلاش کند.

معرفی بهترین موسسه برای تیزهوشان در تهران

آموزشگاه علمی خواجه نصیر با بیش از 20 سابقه فعالیت و آمار بالای سالانه قبولی داوطلبان، به عنوان بهترین موسسه تیزهوشان در تهران شناخته می شود و در غرب واقع شده است. این موسسه با بهره گیری از کادری مجرب از مشاوران برتر، اساتید نخبه و طراحی برنامه ای ویژه و اختصاصی برای هر داوطلب، یکی از پرطرفدار ترین مجموعه های آموزشی در کشور محسوب می شود. کلاس های آموزشی موسسه خواجه نصیر برای سال تحصیلی جدید برگزار می شود و داوطلبان می توانند دراین کلاس ها ثبت نام کنند.

به دلیل استقبال بالای دانش آموزان هر ساله سانس های متعدد کلاس برگزار می شود، به همین دلیل می توانید در هر سانسی که زمان آن با زمان دانش آموز شما فیکس است برای ثبت نام اقدام کنید، البته پیشنهاد می کنیم زودتر اقدام کنید، زیرا ظرفیت کلاس های این موسسه به سرعت تکمیل می شود.

دانش آموزان در آموزشگاه خواجه نصیر که بهترین موسسه تیزهوشان تهران است، می توانندعلاوه بر کلاس های آموزشی از خدمات پشتیبانی و مشاوره تحصیلی استفاده کنند. به این صورت که مشاور پشتبیان از طریق تماس تلفنی با دانش آموز در ارتباط است و با مطالبه گری او را در این مسیر تنها نمی گذارد و به رصد عملکرد او می پردازد.

همچنین با ارائه راهکار های مناسب برای نوع مطالعه و تست زنی و سایر امور آموزشی به داوطبان کمک می کند تا در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم قبول شوند. همچنین برگزاری جلسه مشاوره جمعی، با دانش آموزان و اولیا برای آموزش نکات خاص مشاوره ای آموزشی و انگیزشی بستر مناسبی را برای رشد و ارتقاء استعدادهای دانش آموز فراهم می کند. کنترل و نظارت بر کیفیت و نتیجه تکالیف داوطلب از دیگر خدمات آموزشی پشتیبانی و مشاوره در دوره های آموزشی تیزهوشان است.

آدرس بهترین موسسه برای تیزهوشان در تهران

در این مطلب شرح دادیم که کدام موسسه برای تیزهوشان بهتر است. آموزشگاه خواجه نصیر که در تهران به عنوان بهترین موسسه برای تیزهوشان شناخته می شود، واقع در غرب شهر می باشد و ساکنان تهران می توانند برای ثبت نام در بهترین موسسه برای تیزهوشان به نشانی این آموزشگاه مراجعه کنند و یا از طریق راههای ارتباطی زیر با مشاوران این موسسه تماس بگیرند. علاوه براین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت موسسه خواجه نصیر به آدرس khajenasir.com مراجعه نمایید:

  • آدرس: تهران، بلوار آیت اله کاشانی، بین اباذر و مهران، پلاک 69 واحد 12، موسسه خواجه نصیر

  • شماره تلفن: 02148098000


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ جملۀ تأثیرگذار و احساسی رضا نیکخواه، فقط می‌دونم که دخترم میره دانشگاه/ مهران مدیری پشیمون شد از سوالش، میگه اصلاً هیچی...
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نگاهی به گوشه کنار خانه اروپایی و مدرن سامان قدوس و همسر خارجی اش/ از میوه های اُرگانیک برای تغذیه تا گلدان و شمعدان های مینیمال
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
ثبت آخرین عکس عاشقانه فریبا ناردری با همسر جوانش قبل از فوت +عکس
نگاهی به کیک تولد دوقلوی پرنقش و نگار سلاطین پرسپولیس علی آقا پروین و محمود خوردبین / عجب عکس های خوشگلی روی کیکا کار شده 😍
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی