دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

کفش هایی که دختر دوردانه علی دایی از فروشگاه پدرش پسندید + عکس / خنده های علی دایی رو ، دختر که داشته باشی باید جونتم براش فدا کنی 😍 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعد نیوز : کفش های مورد پسند نورا دایی دختر کوچک علی دایی از همسر دومش در فروشگاه پوشاک و کفش ورزشی پدرش را با هم می بینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، علی دایی چهره اسطوره ای فوتبال ایران، از اوایل دوران بازی حرفه‌ای تا این اواخر که دوران مربیگری را پشت سر گذاشت، همزمان به اداره یگ برند تولیدی پوشاک با نام خود پرداخت.

علی دایی سال‌ها توسط تیم‌های مختلف لیگ ایران در رشته های مختلف استفاده شد اما دایی پنج سال قبل تولیدی پوشاک خود را تعطیل کرده تا با برندی جدید به این عرصه بیاید، روز گذشته به اشتباه خبر تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی به دلیل بدهی مالیاتی منتشر شد! که البته حالا مشخص می‌شود که این اقدام از پیش تعیین شده و برای تخریب برند تازه علی دایی بوده است.

علی دایی در همین خصوص گفت: تولیدی پوشاک قبلی را پنج سال قبل تنها به این دلیل که در یک مکان تجاری، تولیدی پوشاک انجام می دادیم و از لحاظ اقتصادی انجام کار تولیدی در ملکی که کاربری تجاری دارد، به صرفه نیست، تعطیل کردم. نه بدهی مالیاتی داشتم و نه به شخص حقیقی یا حقوقی ریالی بدهکار بودم. در آن مقطع به همین دلیلی که گفتم و به واسطه فعالیت های دیگرم، تولیدی را تعطیل کردم و موضوع بدهی مالیاتی را تکذیب می کنم.

علی دایی از تاسیس و ثبت برند جدید خود در بازار پوشاک ورزشی خبر داد و گفت: اتفاقا در حال ارائه محصول جدیدی به بازار هستم و پوشاک تن فور اور - به معنی 10 برای همه - را با کیفیتی به مراتب بهتر و بالاتر از برند قبلی به بازار عرضه می کنم. این برند جدید که از لحاظ کیفیت قابل قیاس با برندهای معتبر جهانی است، بعد از عید نوروز به بازار می آید و برایم جالب است که در آستانه عرضه این برند، بحث تعطیلی پوشاک علی دایی آن هم به دلیل بدهی مالیاتی مطرح می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
خلاقیت هوشمندانه قصاب اهوازی برای جذب مشتری مرزهای خلاقیت را جابه جا کرد/ مغزشو باید طلا گرفت +عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
خلاقیت منحصربفرد قنّاد خوش‌ذوق در طراحی و پخت کیک برای سربازها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نگاهی به عکس سر عقد بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران در محضر+عکس/ از یکتا ناصر و نرگس محمدی تا علی سخنگو و فریبا نادری