ساعدنیوز
ساعدنیوز

خاله رومینا از ناگفته های ماجرای رومینا اشرفی و بهمن خاوری می‌گوید

  شنبه، 10 خرداد 1399 ID  کد خبر 81796
خاله رومینا از ناگفته های ماجرای رومینا اشرفی و بهمن خاوری می‌گوید
ساعد نیوز: رومینا اشرفی، دختر 13 ساله تالشی بود که پدرش با داس سرش را برید. او با پسر مورد علاقه اش فرار کرده بود و پس از بازگشت به خانه پدرش او را به قتل رساند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، رومینا خواستگار داشت. خواستگارهای خوبی هم داشت به خاطر این که سنش کم بود او را شوهر ندادند. دختر سنگینی و زیبایی بود، خواستگار داشت اینجا روستاست و وقتی دختر قد می اندازد خواستگار پیدا می شود. باباش با شوهر من هم مشورت کرده بود. کاش او را شوهر می دادند اما پدرش گفته بود دخترم 13-14 ساله است.

رومینا اشرفی، دختر 13 ساله تالشی بود که پدرش با داس سرش را برید. او با پسر مورد علاقه اش فرار کرده بود و پس از بازگشت به خانه پدرش او را به قتل رساند.

رومینا اشرفی با بهمن خاوری، پسری که 16سال از او بزرگتر بود فرار کرد و پس از بازگشت به خانه پدر رومینا با تحریک برادرانش برای حفظ غیرت، سر دخترش را با داس برید. خانواده رعنا دشتی، مادر رومینا سعی کردند که پدر رومینا را آرام کنند. اما عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شد دوباره آتش خشم پدر را شعله ور کرد و او را به سمت قتل پاره تنش سوق داد. خاله رومینا در گفتگو با خبرنگار رکنا برخی از ابعاد این پرونده را بررسی کرد.

خواهرتان چند سال با پدر رومینا زندگی کرد؟

15 سال زندگی کردند.

خواهرتان چند سالش بود که با پدر رومینا ازدواج کرد؟

19 ساله بود.

خواهرت و پدر رومینا از قبل همدیگر را نمی شناختند؟

نه.

پس خواستگاری شان سنتی بود؟

بله.

پدر رومینا برخورد تندی داشت؟

گاهی… اخلاقش تند بود.

پدر رومینا دست بزن داشت؟

یکی، دو بار… اما اینطور نبود که مدام خانواده اش را بزند.

برای چه چیزهایی عصبانی می شد؟

کلا عصبانی بود. خواهرم کوتاه می آمد و حرف روی حرفش نمی زند.

پدر رومینا مواد مصرف می کرد؟

مواد مصرف نمی کرد. قبلا سیگاری بود. سیگار را کنار گذاشته بود و فقط قلیان می کشید.

درست است که گفتند لحظه ای که قتل را مرتکب شد مخدر مصرف کرده بود؟

از حالتش مردم این حدس را زدند.

مگر حالتش چطور بود؟

بچه (رومینا) را که آورد خانه دیگر آرام شده بود و گفت: «من دیگر کاری به کارش ندارم و هیچی نمی گویم… او را روی چشمانم نگه می دادم.» اما قبلا گفته بود او را می کشم. پدر رومینا آرام شده بود اما تا به خانه رسید برادرهایش گفتند پسره عکس گذاشته و آن را نشان می دهند.

عموهای رومینا گفتند که قتل را انجام بده؟

آنها هم گفتند. وقتی دختر فرار کرده بود ما خشمش را آرام کردیم اما داداش هایش می گفتند: بکش! بیار دخترت را بکش! او هم از روی عصبانیت یا چیز دیگر این کار را کرد.

مگر پسره خواستگار نبود؟

چرا. اما از پسره بد تعریف می کردند.

این که پسره قبلا یک نفر را فراری داده بود، حقیقت دارد؟

بله… حقیقت دارد.

آن دختر را می شناختید؟

در آستارا زندگی می کرد. او هم دید که این پسر مواد مصرف می کند. دختر دوست خواهرزاده من (دختر خاله رومینا) است گفته بود من هم عاشقش بودم. بهمن هم من را دوست داشت. دو سه سال با هم کشتیم دیدم شیشه می کشد. پارسال خانواده دختر به زور او را از پسر جدا کردند و چند بار مشاوره بردند. دختراشان را فرستادند تهران خانه خاله اش تا از او دل بکند. مدتی آنجا ماند تا از سرش افتاد.

رومینا این موضوع را نمی دانست؟

کسی نمی دانست این پسر خواستگار رومیناست. بعد از این که فرار کردند، همه متوجه شدند. رومینا خواستگار دیگری داشت همه فکر می کردند او رومینا را فراری داده است. با این عکس گذاشتن بهمن، بابای رومینا دیوانه شد.

چون بهمن بود بابای رومینا عصبانی شد یا هر کس دیگری بود عصبانی می شد؟

به خاطر این پسر. شاید اگر کس دیگری بود اینطور نمی شد.

پس بحث سنی و شیعه نبود؟

نه… اینجا آنطور نیست و با اهل تسنن قاطی هستیم.

پدر رومینا چرا دخترش را طرد نکرد؟

نادان کرد. فرهنگشان پایین است و سنتی هستند.

خواهرتان کجا بود که این اتفاق افتاد؟

بعد پاسگاه آمدند خانه ما. اصرار کردیم: «بگذار دختر خانه ما بماند تو برو تا عصبانیتت بخوابد.» گفت: «نه. اگر اینجا بماند ممکن است باز هم بیایند و فراری اش بدهند. من خودم رومینا را ببرنم خوب نگهش می دارم.» رفتند اما ما نگران بودیم بلایی سر دخترش بیاورد. یکی، دو ساعت نشده بود که خبر آمد که رومینا را کشته! خواهرم برای شستن دستمالی به حمام می رود. در حمام باز بوده، شوهرش در را روی او قفل می کند. خواهرم گفت همان موقع فهمیدم یه کاری می خواهد بکند. جیغ زدم و در را کوبیدم اما فایده ای نداشت.

رومینا چیزی نگفته؟

خواب بوده.

با یک ضربه رومینا را کشته است؟

معلوم نیست. فقط سرش را بریده. بچه هیچ تکان هم نخورده است.

امکان دارد پدرش قبل آن چیزی داده که بیهوش شده باشد؟

احتمالش هست. من هم این را می گویم. وقتی او را سر می برد بالاخره دست و پا می زند.

پدرش گوسفند سر می برید؟

بله. اهش بود. گوسفند می خرید و قصابی می کرد. در فامیل بخواهیم سرببریم او را صدا می کردند. در قصابی وارد است.

می گویند وقتی آمد بیرون خیلی خوشحال بوده!

آن را ما ندیدیم. تا من رسیدم برده بودنش. فقط گفته غیرتم را ثابت کردم.

امیر محمد، برادر کوچک رومینا کجا بود؟

او هم پیش دختر خوابیده بوده و بیدار نشده است.

خواهرتان الان چه تصمیمی دارد؟

می گوید به هیچ وجه نمی خواهم با او زندگی کنم. شب خبر آمد که در زندان خودش را کشته است. ما همه گریه کردیم اما خواهرم خوشحال شد و گفت چرا به خاطر او گریه می کنید؟ او قاتل بچه من است. اما بعد فهیدیم که دروغ بوده است.

عموهای رومینا چه می کنند؟

دنبال کار خودشان هستند.

قبل از این هم رومینا دوست پسر داشت؟

رومینا خواستگار داشت. خواستگارهای خوبی هم داشت به خاطر این که سنش کم بود او را شوهر ندادند. دختر سنگینی و زیبایی بود، خواستگار داشت اینجا روستاست و وقتی دختر قد می اندازد خواستگار پیدا می شود. باباش با شوهر من هم مشورت کرده بود. کاش او را شوهر می دادند اما پدرش گفته بود دخترم 13-14 ساله است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

77 دیدگاه
  دیدگاه ها
ناشناس
4 سال پیش

کاشکی پدرش بمیره و رومینا زنده بشه
ناشناس
4 سال پیش

پدر احمق
ناشناس
4 سال پیش

بمیره پدرش
مهسا
4 سال پیش

بعضی ادمابطور افراتی دهن بین هست مقصراصلی اطافیان یاهمون عموهابوعموهابوده که پدر رو تحریک کردن بحای اینکه نصیحتش کنن حالاهرچقدرم بگیم اطرافیان مهم نیست ولی حرف کسانی که خصوصا بهشون اعتماد داری خیلی اثر میزاره روادم کاش همه دیگران روبه کارای خوب تشویق کنن نه کشتن بچه خودادم
بازدیدکننده
4 سال پیش

اون میخواد قصاص بشه مهریه چیه
کلاریس
4 سال پیش

موافقم🙏
کلاریس
4 سال پیش

زدی توکار مزخرف گفتن
ژیلا
4 سال پیش

موافقم خیلییییییییییییییییییییی لایک داری♥️♥️♥️🙏🙏
ژیلا
4 سال پیش

آتیش👹
ژیلا
4 سال پیش

آه😪😪😪اگه جای مامانه رومینابودم مهریه رومیذاشتم اجراااااااا😡😡😡😡😡😡😡
ژیلا
4 سال پیش

😪😪
ژیلا
4 سال پیش

عزیز پدره که اعصابش دسته خودش نبودمن سه نمونه ازاین پدراتوی خانواده ام میبینم
ژیلا
4 سال پیش

عزیز پدره که اعصابش دسته خودش نبودمن سه نمونه ازاین پدراتوی خانواده ام میبینم
ژیلا
4 سال پیش

خیلییییییییییییییییییییی باهات موافقم😊
ژیلا
4 سال پیش

منفی میدم چون پدرمن هم اگه خطایی کنم😭😭😭ا
بازدیدکننده
4 سال پیش

حقیقت این ی خانواده قربانی توانایی فردی تو فریب دادن یک بچه ۱۴ ساله شدند . می گویند برخی از کشورها برای جلوگیری از خیلی اتفاقات با افرادی که به هر نحوی با دختری که به سن قانونی نرسیده ارتباط برقرار کرده باشه مجازاتهای بسیار سنگینی در نظر گرفت اند . البته برای تصویب اینگونه قوانین در ابتدا باید سن ازدواج سن قانونی اعلام شود . به هر حال هر تصمیمی نمی تواند این خانواده به شرایط گذشته بازگرداند . اما شاید از تکرار اینگونه وقایع در آینده جلوگیری کند.
حدیث
4 سال پیش

بعله همینطورع
Doriiii
4 سال پیش

غیرت ب این نیست ک وقتی ی آدم دخترش ی کار اشتباهی میکنه بکشش بلکه باید باهاش صحبت کنه و ببینه مشکلش چی بوده ک فرار کرده پدرش باید قصاص بشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

باید مرد باشی تا بفهمی
ایسا
4 سال پیش

نهایت کار این بود که از پسره حامله شده دیگه از این که بالاتر نمیشه . باز سر بریدن نیست تاوان این کار. هر جور بخوای حساب کنی هیچ دینی هیچ شریعتی هیچ عقلی اینکارو تأیید نمیکنه.
Nima
4 سال پیش

حیفه این دختر نبود آخه. اون که سنی نداشت اما همه چیو تجربه کرده بود،دلم براش میسوزه اون هنو یه بچه بود به سنه بلوقم نرسیده بود.حیفه این دختره زیبا که به چنین سرنوشتی دچار شد از خدا میخوام چنین پدریو داخل آتیش بسوزونه طوری که ازش خاکستر هم باقی نمونه از اینگونه پدر ها متنفرم
بازدیدکننده
4 سال پیش

لعنت بر پدرش واقعا متاسفم مخصوصا واسه اون عمو هاش که گفتن مواظب بچه های ما باش ما دخترتو میکشیم
زری
4 سال پیش

لعنت به تو و افکارت
مریم
4 سال پیش

تف به همجین پدری که بچه نازنیشو کشت اشغال عوضی امیدورام خدا نابودش کنه دیگ از زندان در نیاد هر روزش بدتر از دیروزش شه مثل سگ بمیره همچین عموهاش
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: لعنت به شما
ببند دهن نجست رو!!!!
بازدیدکننده
4 سال پیش

شرم بر تو!!!! یک دختر 13 ساله چکار میتونه بکنه؟ مال مردم رو خورده؟ مثل تو گناه کسی رو شسته؟ اختلاس کرده؟ دزدی کرده؟ شرم بر تو
میری
4 سال پیش

به نظر من در درجه اول بهمن مقصره چون اگه یه پدری بفهمه که دخترش واقعا یکیو میخاد بلاخره با این موضوع کنار میاد شده سال ها باید به پایه هم بشینن اصلا کار بهمن درست نبوده ک دختررو فراری داده حتی اگ دختره این حرفو میزده رومینا سنی نداشته و خام بوده حالا فراری دادنش به کنار یه مرد اگه یه درصد مردونگی داشته باشه عکس عشقشو تو فضاهای مجازی پخش نمی کنه مطمئن باشید پدر رومینا هم کار اشتباهی کرده نباید دخترشو به قتل می رسوند حالا که تا این مرحله رسیده بودن باید دخترشو میداد به بهمن بهتر از کشته شدنش بود
رمضانعلی آریان مجد
4 سال پیش

بعداز این همه زمان دوباره عصر جاهلیت پدروبرادر رومینا قبلاً باید فکر چاره می کردید که رومینا به اینجا نمی رسید خدا صبرتان دهد همه ناراحت شدند
بازدید کننده
4 سال پیش

خوشم اومد
بازدید کننده
4 سال پیش

وقتی بابای دختره معتاد بوده اصلاً و قطعن یک خانواده صمیمی نبودن از قبل بد بودن پس پسره میخواسته رومینا رو از این بد بختی نجات بده و اون دوتا همدیگرو دوست داشتن پدر رومینا کار خیلی بدی کرده که سر دخترشو با داس بریده باید درست به دخترش می‌گفته....، حالا با این توضیحات حق با کی بوده از نظر شما؟؟؟
karkas
4 سال پیش

تواگه غیرت داشتی دخترت الان توبغلت صداهای خنده ش میومد.چوب خداصدا ندارداین برادررومیناست که بعدازچندسال فلاکت عموهایش راخواهددید.
...
4 سال پیش

😭😭😭😭انشا الله جاش تو بهشت باشه
اسما
4 سال پیش

خدا که اول به مادر رومینا صبر بدهد بعد آن پدر ..... سرش بره بالا دار خدا ازش نگذره بدبخت رمینا چه آروز های داشت😭🤲
سمینا
4 سال پیش

من خیلی متأثر شدم ، دلم برای رومینا سوخت ،طفلک در سن کم همه چیز رو تجربه کرد، ترس ، عشق ، مرگ .... ،واقعأ متاسفم برای پدرش، چطور اسمش رو گذاشته پدر ، خاک بر سر عموهای رومینا ، که اینطور آتش بیار شدند بجان یک دختر طفل معصوم ...خدا جای حق نشسته .... 😔
بازدیدکننده
4 سال پیش

وقتی که من مطالبش رو میخونم دلم اتیش میگیره
ع.م
4 سال پیش

درباره قضاوت اگر هر کسی میتوانست قضاوت کنند همه قاضی میشدند ،ما نمیدانیم واقعا چه شرایطی حاکم شد وپدری بهترین بخش زندگیش را از دست بدهد فقط خدا میداند،دعا کنیم هیچ کسی دچار این اتفاق نشود ارزوی صبر برای خانواده محترم رومینا،روحش شاد
زهرا
4 سال پیش

میدونید به نظر من اصلا عشق و عاشقی تو سن رومینا وجود نداره احتمالا رومینا به خودش تلغین میکرده که عاشقشه بعد ما نمیتونیم بگیم کار پدرش درست نبوده حتما رومینا کار دیگه ای کرده که پدرش سرشو بریدل وگرنه هیچ پدری راضی نمیشه سر بچشو ببره
Khb
4 سال پیش

لعنت به شما
Khb
4 سال پیش

واقعا متاسفم برای شما😑
بازدیدکننده
4 سال پیش

ی بچه چی میفهمه خام پسرع شده یکم فرهنگ داشته باشین یکم احساس داشته باشین راجب ی انسانه ن چیز دیگه ای
بازدیدکننده
4 سال پیش

تف به ذات همچی پدر نامردی میتونست چند وقت تو خونه حبسش کنه تنبیه کنه حیوون هم اسم همچی مردی حیف است بزاری
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعا که باعث تاسف حیف اون دختر که با اون همه خوشکلی بچه این پدر بود حیف😪
بازدیدکننده
4 سال پیش

عزیزم رومینا چون پدرش بد بود فرار کرد تقصیر پدرش بود که رونینا فرار کرد اگه این غیرته ما زنا غریت نمیخایم
دانیال
4 سال پیش

حالا اون دختر سنش کم بود یه اشتباهی کرد او پدر حرومزادش باید بزرگی میکرد حالا میزدش نه بکشدش!!!!!!!!!
دخی خاص👸
4 سال پیش

واقعن برای همچین پدری متاسفم چقد بی وجدان و پست چطور دلش اومد سر پاره ی تن خودش رو ببره خدا باونایی ک باعث ای جنایت کثیف شدن رو لعنت کنع #رومینا_روحت شاد😳😭
بازدیدکننده
4 سال پیش

طبق نوشته هایی که توسایت هانوشته شده،پدررومیناازقبل قصدجون رومیناروکرده بوده،پدریعنی کوه پشت فرزندانش،واقعاباشنیدن همچین اخباری قلب من به درداومدانشالاکه قصاصش کنن من که نمیتونم ازهیچ زاویه ایی این موضوع رو،حضمش کنم
بازدیدکننده
4 سال پیش

لعنت بر بهمن کانون‌ گرم یک خانواد‌رو ب جهنم‌ تبدیل‌ کرد‌ بهمن باید مجازات بشه تا عبرت باشه برای امثال ایشون
ناشناس
4 سال پیش

خفه شو، به یک دختر بچه خام، تهمت سبکی نزن.
مهسا
4 سال پیش

خودمون افسرده ایم دیگه اینقدر هرروز اخبار رومینا رو نگید شده خاشقچی آخرش قاتلشو بخشیدن
محمد
4 سال پیش

اون بابای نامردش اگه تو حالت توهم نبود این کارو نمی کرد مطمئنم یه چیزی زده بود یعنی هیچ شمری سر بچه خودشو نمیبره
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعا متاسفم😑
Z
4 سال پیش

این روزا حالمون گرفته. رومینای بیچاره
امیرمحمدی
4 سال پیش

رومینا دختر نادان بوده متعلق به سنش هست پدرش بزرگترین اشتباه تاریخ را مرتکب شده اما ازنظرمن اون فردکه رومینارو فراری داده مجازات این شخص در اولویت قرار بیگره تا دیگر این اشتباه یا دیگر دخترا از شر این ملعون درامان باشد درضمن من شنیدم بحث شیعه وسنی بوده من خودم سنی هستم از نظر من ازدواج شیعه سنی درقانون شریعت هیج مانع نیست من واقعا خیلی ناراحت شدم اگرچه کشورخودم درحالت بحرانی جدی قرار دارد بازهم از اینجوری حادثه درهرجای جهان که باشد قلب منو بلرزه درمیاورد رومینا خواهرم روحت شاد
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله هر پدرومادری میتونن با روش های دیگه ای بچشونو تنبیه کنن اول از همه باید از خودشون شروع میکردند که چه کمبودی برای اون بچه گذاشتن که حاظر شد وجرات پیدا کرد از خونه فرار کنه اون تنبیه برای خودشون بود فضای مجازی جای امنی برای جوانان نوجوانان نیست چون با کوچکترین کمبود محبت به سمت گوشی وفضای مجازی پناه میبرن ودنبال جایی دیگه میگردن که بهشون امنیت ارامش بده وخیلی راحت خام حرفهای دیگران میشن رومینا یه بچه ساده روستایی بود اون میتونست جوری تربیت بشه که الان با عروسکاش بازی کنه نه با یه مرد
Ava
4 سال پیش

خدا بخودشون صبر بده کل کشور داغ دار شدن روزانه هزارن رمینا قتل رو جسم میشوند ب خانواده رمینا بهمن صبر بده خداوند خودش شاهد اگاه نیاز ب قضاوت ما ادما نیس ک دیگرانن فضاوت کنیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

۹۰درصد خانواده ها همین مشکل رو دارن آیا همه باید سر ببرن 😭پدر رومیناتا آخر عمرش باهر نفسی که میکشه عذاب وجدان راحتش نمیذاره
بازدیدکننده
4 سال پیش

طفلکی رومینا به ابدیت پیوست 😔😔😔
بازدیدکننده
4 سال پیش

هر مشکلی راه حلی دارد همه چیز که با کشتن تمام نمی شود گناه رومینا چیست
بازدیدکننده
4 سال پیش

لعنت به اون پدر اشغالش و همچنین عمو هاش
Elanz
4 سال پیش

کاش هیچ بچه اییی چنین پدر و مادر ظالمین نداشته باشند😔😔
مهدی
4 سال پیش

اونجاش جالب میگه سنگین بود
محمدرضا
4 سال پیش

باید میبردش مشاوره دخترشو ن که بکشه لعنت ب باباش وووو لعنت به باعس بانیش..اونایی ک باباشو گفتن بکشش..روز خوش نمیبینن..
Nazanin😎
4 سال پیش

واقن خعلیی ناراحت شدم چند روزه اشتهام کور شده ی پدر دختر خودشو بکشه درسه رومینا کار اشتباهی کرد ولی پدرش میتونست ی جور دگ تنبیه ش کنه ن ک بکشتش حداقل ی چند ماهی حبسش میکرد ت خونه گوشیشو ازش میگرف یا چ میدونم ولی با این کار زندگی خودشو دخترشو خراب کرد واقن متاسفم براش😐😬😭☹🥺😖
بازدیدکننده
4 سال پیش

بهتر بود قاتل اون پسر .....باشه تا قاتل دخترش
فاطمه
4 سال پیش

بابای رومیناکاراشتباهی کردمیتونست طوردیگه دخترش روتنبیه کنه مثلا گوشیوازش بگیره ونذاره یه مدت بره بیرون تاعشق وعاشقی ازسرش بیفته واونوپیش مشاوره ببره ولی به نظرمن مقصراصلی پسرلعنتی بودکاملامشخصه قصدش ازدواج نبوده وبرای اینکه دق دلیشودربیاره عکسای دختره روپخش کرده وقطعا میدونسته به خاطراین کاربابای دختره بلایی سررومینامیاره به خاطرعکسها.شایداگراون لعنتی این کارونمیکردالان دختره زنده بود.کدوم مردی حاضره عکس همسرآیندشوتوفضای مجازی پخش کنه
مریم
4 سال پیش

رومینا‌ با‌ این‌ کارش‌ کل‌ خانواده‌ وخودشو‌ نابود‌ کرد‌ .اون‌ حق‌ داره‌ برای‌ ‌ زندگیش‌ تصمیم‌ بگیره‌ نه‌ به‌ قیمت‌ نابودی‌ خود‌ وخانواده‌ اش‌ .از‌ خدا‌ برای‌ خانواده‌ اش‌ صبر‌ میخوام‌
مریم
4 سال پیش

در پاسخ به: رومیناگناه داشت😭
اشتباه‌ رومینا‌ باعث‌ شد‌ هم‌ خودش‌ وهم‌ خانواده‌ اش‌ از‌ بین‌ برن‌ .هیچ‌ پدر‌ مادری‌ بد‌ بچه‌ شون‌ نمی‌ خوان‌ .من‌ خیلی‌ متاسفم‌ برای‌ تک‌ تکشون
Fatemeh
4 سال پیش

داداش مثل یک تکیه گاه باید باشه چ برادر های بی غیرتی داشته است
بازدیدکننده
4 سال پیش

نباید پدر ش اونو میکشت
ناشناس
4 سال پیش

چه پدرسنگدلی توخودت نتوانستی درست دخترت راتربیت کنی وبه اندازه کافی به اومحبت کنی که جذب محبت دیگران نشود وبه راه اشتباه کشیده شود اخربچه ها اگرازوالدین محبت کافی نبینند دنبال محبت دیگران هستند واقعامادررومینادیگرنبایدبابه همچین آدمی زندگی کن چون واقعاامنیت جانی نداردوادم ازیک همچین فردی بایدبترسد چطورمیشودنام آدم براین فرد گذاشت بایدحتما قصاص شود
لیلا
4 سال پیش

پدرش اگر غیرت داشت چنان پدری میکرد که دخترش به هیچ مردی دل نبندد امیدوارم خودکشی کند چون قانون ایران قاتل فرزند را که بدترین نوع قتل است به سزای عملش نمیرساند......ارزومندم خودکشی کند
بازدیدکننده
4 سال پیش

این پدر بسیار نادان بوده الان پشیمان است ولی فایده ندارد
کوثر
4 سال پیش

پدر رومینا خیلی مرد سنگدلی بود،درسته که رومینا کار اشتباهی کرد اما راه های دیگری هم بود که پدرش رومینا را تنبیه کند
کوثر
4 سال پیش

رومینا گناه داشت😭
کوثر
4 سال پیش

رومیناگناه داشت😭
فاطمه
4 سال پیش

بازهم جاهلیت به شیوه دیگر خود رانشان داد وتاسف بخاطر بودن عرف های غلط ودست وپاگیر جان عزیزی قزبانی شد فبای ذنب قتلت را سر خواهد داد
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (456 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (122 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (56 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (55 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (15 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (14 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (14 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (14 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) تذکر جدی رهبر معظم انقلاب به یک مادر تُرک زبان+ویدیو/ توی خونه با بچه هاتون ترکی صحبت کنین فارسی رو در مدرسه یاد میگیرن (13 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به کیک تولد مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت با تصویری 3 بعدی از خودش با پوشش جنوبی/ مبارکاباشه +عکس تغییرات چهره یانگ می‌گیونگ بازیگر 62 ساله نقش بانو هن استاد یانگوم در سریال جواهری در قصر+ عکس رونمایی از کیک خاص و بی نظیر مرتضی پورعلی گنجی برای تولدش در رستوران شیک و باکلاس+ عکس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره بازیگر سریال خانه به دوش بعد از سالها / عکس غلامحسین لطفی باجناق آقا ماشالله همه را شوکه کرد رونمایی از چهره نچرال زهره سریال فاصله ها در دنیای واقعی+ عکس کشف صدها مومیایی و تابوت باستانی در گورستان وسیع مصر+ فیلم شعرخوانی در حضور آیت الله خامنه ای و واکنش ایشان به نوای زیبا+فیلم ویدئویی به خاطره انگیز از جلسه انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری/ تواضع مثال زدنی رهبر انقلاب + فیلم (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (فیلم) اجاری آهنگ بهار دلکش استاد شجریان توسط حاج آقا قاسمیان، داور برنامه محفل روی آنتن زنده / انصافا ببین چه صدایی داره ... (عکس) رونمایی از پسر خوش تیپ و خوش خنده مجری برنامه محفل، رسالت بوذری / چه کلاه خاصی هم داره آقای مجری! خلاقیت منحصربفرد اداره ای دولتی در اهواز با قرار دادن تخته ای چوبی دم در ورودی برای چسباندن آدامس ارباب رجوع!+عکس/ استفاده 100 درصدی از مغز یعنی این👌 فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره باورنکردنی آقا اصلان سریال خانه به دوش بعد از 20 سال/ گرد پیری بر صورت بازیگر خوشتیپ تلویزیون+عکس مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران صرافی بایننس به روسیه بازگشته است، اما در قالبی جدید! 6 علت مهم کم شدن فشار آب در شیر اهرمی + روش تعمیر فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت منحصربفرد یک خیاط با تبدیل پیراهن پاره همسرش به روبالشتی حماسه آفرید+عکس/به این میگن زن زندگی... سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار خونه زندگی شاهانه و دوبلکس پوریا پورسرخ، بازیگر سریال کیمیا/ ماشالا اینجا کاخه یا خونه؟😳😍+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس ابتکار جالب خنده دار شهرداری تهران در نصب بنر با نوشته ای دو پهلو برای جهان پهلوان تختی حماسه آفرید+عکس/ماشاءالله خلاقیت! فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 استوری خوشگل همسر پیمان قاسم خانی برای الناز حبیبی+عکس تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس وقتی که همایون شجریان با یک آهنگ بی‌نظیر ایرانی آبروی شهاب حسینی را خرید+ویدیو حیرت داوران صداتو از اجرای بی نظیر قاری قرآن در برنامه/ اشک تو چشمان داوران جمع شد!+ویدئو ماجرای سیلی خوردن بازیگر زن از سام درخشانی+ عکس (ویدئو)سکانسی جالب از پشت صحنه سریال در حاشیه/رضویان میگه زخم رو عین جوراب کوک بزن😂 ماشین شاسی بلند و گرانقیمت حامد سلطانی که جان همسر جوان و پسر نازش رو گرفت +عکس/ لعنت به تصادف رونمایی جواد عزتی از عکس کودکی لیلا حاتمی با چهره دلنشین و چادر گلدار/ زیرخاکی واقعی از سوپراستار سینمای ایران! بازیگر زن مشهور و نماز اول وقت + عکس گریه های بی امان ستاره سادات قطبی بعد از شنیدن یک خبر یهویی در ایوان باصفای خانه‌اش/ مُشتلق بده...+ویدیو ترفند های جادویی برای دور کردن پشه‌ از خانه پذیرایی مفصل و تمام و کمال از بازیگران با میوه های تابستانی و انواع شیرینی در منزل داود رشیدی در مراسم یادبود این هنرمند محبوب +عکس/ چه خونه زندگی دلبازی، چه گلهای زیبایی
تیتر امروز   
فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...