دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

خانه رویایی ؛ ایده های بسیار زیبا برای دکوراسیون داخلی خانه به صورت تابستانی 

شنبه، 20 مرداد 1403
کد خبر: 402404
ساعدنیوز: راه‌های زیادی برای تازه کردن خانه‌تان در تابستان وجود دارد. برای ایجاد تأثیر ماندگار، می‌توانید اتاق‌ها را با رنگ‌های زنده‌ای مانند زرد، سبز برگ و صورتی داغ رنگ‌آمیزی کنید یا با کاغذ دیواری‌های گلدار و گیاهی تزئین کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، ایده های دکوراسیون داخلی تابستانی باید شادترین باشند. تبدیل پارچه‌های سنگین و سایه‌های تیره‌تر به مواد روشن و شاداب و رنگ‌های روشن زیبا و روشن همیشه به شما روحیه می‌دهد. اینکه طراحان داخلی چگونه فضاها را برای تابستان تغییر می دهند تا بتوانید بدون توجه به سبک طراحی داخلی خود خانه ای گرم و زیبا داشته باشید.

ایده های دکوراسیون داخلی تابستانی

ایده های دکور تابستانی پر از رنگ های روشن و جسور است که بلافاصله لبخند را بر لبان شما می نشاند، پس چرا بخشی از آن را وارد خانه خود نکنید؟ معرفی بهترین قسمت‌های تابستان به خانه‌تان می‌تواند به شما این امکان را بدهد که خانه‌تان را روشن کنید و حسی از بیرون را به داخل خانه بیاورید.

1- تغییرات کوچک اما مؤثر را انجام دهید

لوازم جانبی سنگین‌تر و تیره‌تر را با قطعات سبک‌تر و مطبوع‌تر تعویض کنید. ظروف سفالی سبک یا ظروف شیشه‌ای پر از گل‌های تابستانی تازه و سبزی‌های شاداب می‌توانند فوراً فضا را روشن‌تر کرده و به آن احساس سبکی دهند.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای استقبال از تابستان این است که ملافه‌ها و بالش‌های خود را به ملحفه‌های سبک تغییر دهید. این تغییر یک فضای خنک در اتاق خواب ایجاد می‌کند و حسی از پیچیدگی آرام را اضافه می‌کند. فراموش نکنید که برای تکمیل ظاهر، پارچه‌های سبک‌تر مانند پارچه‌های نخی یا کتان را تعویض کنید.

به روز کردن فرش های خود را نیز در نظر بگیرید. انتخاب الیاف طبیعی یا قطعات رنگی روشن می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

2- ساده نگه‌داشتن تزئینات و استفاده از عناصر طبیعی

بثانی آدامز طراح می گوید: «در خانه من، تابستان فصل استراحت با بچه‌ها و بالاخره فاصله گرفتن از مشغله‌های زیاد است تعطیلات ما که از اکتبر تا آوریل ادامه دارد. به همین دلیل، من دوست دارم همه چیز را به طرز باورنکردنی ساده نگه دارم و ساقه‌های گل را از باغ خود بریده و به داخل خانه بیاورم.

3- جنس مبلمان را در دکوراسیون داخلی تابستانی عوض کنید

«وقتی دکوراسیون داخلی تابستانی طراحی می‌کنیم، همیشه دکور و مبلمانی را در نظر می‌گیریم که از سبک زندگی پرنشاط و فعالی که این فصل به همراه دارد، پشتیبانی می‌کند.»

لائتیشیا لوران، بنیان‌گذار Laure Nell Interiors، می گوید:

« مبلمان مدرن و شفاف آکریلیکی به‌خوبی می‌تواند در برابر عوامل مختلف مانند آب‌و‌هوا و لباس‌های شنای خیس مقاومت کند. همچنین، این نوع مبلمان حس سبکی و تهویه را به فضا می‌بخشد و با رنگ‌های خنثی‌اش کمک می‌کند تا تمرکز بصری بر روی عناصر رنگی طبیعی مانند استخر یا ویژگی‌های منظره باشد.

برای دکور، ما واقعاً از ترند تابستانی سبز زمینی لذت می‌بریم، به‌ویژه در رنگ‌های زنده و استوایی. برگ‌های موز و نخل با حسی روشن‌تر و جسورانه‌تر به‌خوبی با تن‌های نرم‌تر ترکیب می‌شوند و در کنار مبلمان با رنگ‌های خنثی جلوه‌گری می‌کنند.»

4- با سایه‌های آفتابی تزئین کنید

«تزئین با رنگ زرد تضمین می‌کند که جادوی تابستان را به خانه شما بیاورد. این رنگ بلافاصله حال و هوای شما را بهتر می‌کند و در هر نوع آب و هوایی انرژی مثبتی به شما می‌بخشد.

روث ماترزهد می‌گوید: «انتخاب‌های تزئینی بازتاب طبیعی زمان‌هایی است که در آن زندگی می‌کنیم. تمایل واقعی به رنگ‌های شاد، دلپذیر و خوش‌بینانه در افزایش رنگ‌های آفتابی و پرانرژی مانند زرد هندی و جیالو وجود دارد. سعی کنید این رنگ‌ها را با رنگ سبز جسورانه و آبی عمیق آسمان تابستانی ترکیب کنید تا یک فضای داخلی زنده و دعوت‌کننده ایجاد کنید.»

5- با طرح‌های چینی تزئین کنید

مناظر زیبای چین، ژاپن و سایر کشورهای آسیایی ریشه در فرهنگ زیبای چین، ژاپن و سایر کشورهای آسیایی دارد، چاپ های چینی راه مناسبی برای تزریق ظرافت و زیبایی به خانه هستند.

قدمت این سبک به اواسط قرن هجدهم بازمی‌گردد، این سبک که غالباً با شکل‌های پیچ‌دار گل، پرنده و برگ مشخص می‌شود، در طول قرن‌ها محبوبیت خود را حفظ کرده و امروزه نیز طراحان داخلی را مجذوب خود می‌کند.

6- با چاپ‌های میوه‌ای به دکوراسیون داخلی تابستانی آشپزخانه طراوت ببخشید

اگر جایی در خانه ما وجود دارد که نیاز به احساس شادی و نشاط داشته باشد، آشپزخانه است. به عنوان یک فضای روزمره که زمان زیادی را در آن می گذرانیم، مهم است که فضایی باشد که به ما احساس شادی بدهد.

ایده های کاغذ دیواری روشی درخشان برای آوردن زندگی فوری به غذاخوری آشپزخانه است – برای داشتن حس تابستانی در تمام طول سال، الگوی الهام گرفته از باغ را با رنگ های مرکباتی امتحان کنید.

7- گل های پررنگ را معرفی کنید

«اغلب فضاهای موقتی که برای پذیرایی استفاده می‌شوند، مانند اتاق‌های ناهارخوری، مکان‌های مناسبی برای جسور بودن با دکوراسیون داخلی تابستانی هستند و ایده‌های دکوراسیون گلدار قطعاً تأثیر فوری خواهند داشت. برای ایجاد تأثیر قابل توجه، می‌توانید از کاغذ دیواری با چاپ گل‌های بزرگ و دیوار به دیوار استفاده کنید، حتی می‌توانید با اضافه کردن پرده‌های هماهنگ، جلوه کامل را تجربه کنید.

هنگام انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق ناهارخوری، به مقیاس آن توجه کنید. برای سقف‌های کم ارتفاع از طرح‌های با مقیاس کوچکتر و برای سقف‌های بلند یا دیوارهای بزرگ از طرح‌های بزرگتر و دراماتیک‌تر استفاده کنید. اگر در اتاق پانل‌سازی وجود دارد، پانل‌ها را با کاغذ دیواری پر کنید و کار چوب را با رنگ متضاد رنگ‌آمیزی کنید تا یک فضای داخلی منسجم و لایه‌دار ایجاد شود.

8- یک میز زیبا بچینید

«طراحی میز یکی از راه‌ها برای گرامی‌داشت ایده‌های دکوراسیون داخلی تابستانی است و می‌توانید با لایه‌گذاری پارچه‌های طرح‌دار، شیشه‌های رنگی و گل‌های تازه، یک محیط زیبا برای مهمانی چای تابستانی ایجاد کنید.

«من از پارچه‌هایم در هنگام پذیرایی استفاده می‌کنم و معمولاً رنگ های قوی‌ برای رومیزی انتخاب می‌کنم، شاید با الگویی که احساسی از جریان و حرکت را منتقل کند. سپس با دستمال‌های نخی با چاپ‌های کوچک‌تر و رنگ‌های نرم‌تر لایه‌گذاری می‌کنم. ظاهر نهایی با افزودن گل‌ها، شیشه‌های رنگی و در صورت لزوم شمع‌های رنگی تکمیل می‌شود. من عاشق میز تابستانی رنگارنگ، آرام و سرگرم‌کننده هستم.»

9- یک اتاق آفتابگیر را در دکوراسیون داخلی تابستانی طراحی کنید

«از هوای گرم به بهترین شکل استفاده کنید و ایده‌های دکور تابستانی را برای مهمانی شام در اتاق آفتابیتان اجرا کنید. صندلی‌های راتان قطعاً حس تعطیلات را به ارمغان می‌آورند، بنابراین آن‌ها را با بالش‌های با چاپ‌های روشن و مردمی لایه‌گذاری کنید و فراموش نکنید که پتوها را برای گرم ماندن در شب‌های خنک اضافه کنید.

برای ایجاد یک میز چشم‌نواز، لیوان‌های شیشه‌ای رنگی انتخاب کنید که در نور خورشید به زیبایی درخشان شوند و گل‌آرایی‌های زنده را در سبدهای بافته شده نمایش دهید تا حس راحتی و دکوراسیون روستایی ایجاد شود.»

10- سرتختی را با پارچه‌ای شاداب بپوشانید

ایده‌های سرتختی با چاپ‌های شاداب، روش فوق‌العاده‌ای برای افزودن جلوه تابستانی به اتاق خواب شما بدون آنکه فضا را تحت‌الشعاع قرار دهد، هستند. پارچه‌ای از فانی شورتن که مملو از زیبایی‌های مدیترانه‌ای، با طرحی از داوودی‌ها، پرتقال‌ها و گل‌های جربی‌ام در زرد آفتابی، انتخاب مناسبی است و به‌خوبی با کاغذ دیواری آرامش‌بخش و آبی‌رنگ ترکیب می‌شود.

11- خانه را پر از گیاهان و گل کنید

«تابستان واقعاً یکی از زیباترین فصول سال است، پس چرا از طبیعت الهام نگیریم و گل‌ها و گیاهان زیبایی به خانه‌تان اضافه نکنیم؟ نه تنها آنها در نمایش زیبا و خوشبو خواهند بود، بلکه به شما نیز احساس خوبی خواهند داد. محاط شدن با گیاهان و طبیعت ثابت شده است که تأثیر مثبت بر سلامت و خوشبختی ما دارد و روز شما را به روش‌های مختلف روشن‌تر می‌کند.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) گفتگوی زهرا پزشکیان با ناهید کیانی در غیاب پدرش
نگاهی به تزئینات جالب لوستر پذیراییِ خانه بهاره رهنما؛ پرندگان آویز شیشه‌ای به رنگ‌های رنگین کمان+ویدیو/ چقدر خاص و زیباست😍
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به کیک تولد 39 سالگی محمدرضا غفاری بازیگر چشم سبز و جذاب در خلوت و تنهایی +عکس /مبارکاا باشه
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ پاسخ به شبهۀ ایرانی بودن "کوروش کبیر" به روایت پروفسور "عبدالمجید ارفعی"/ شجره‌نامۀ کوروش در استوانۀ بابل چه می‌گوید؟
(عکس) ایده فوق‌العاده ناب میزهای جلو مبلی برای خانم‌های عاشق گل و گیاه / گزینه جذاب برای فنگ شویی فضایی منزل
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سوتی خنده دار محمد هادی ساروی روی تشک قهرمانی اش / آخه مرد حسابی این چه کاریه با صد کیلو وزن خودشم هم پوکید از خنده😂 ولی واقعا مرسی بابت همه چیز
نگاهی به جشن تولد کرونایی آیتک سلامت رقیب چشم آبی و ایرانی زهرا گونش+عکس/ کیکی ساده با شمع های قلبی و رنگارنگ😍