دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

یادش بخیر... عکس های خاطره انگیز از تلویزیون های خانه مادربزرگها 

چهارشنبه، 18 بهمن 1402
ساعد نیوز:تاریخ پیدایش تلویزیون به سال 1884 میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که یک دانش‌آموز آلمانی به نام پاول نیپکو نخستین سیستم الکترومکانیکی تلویزیون را با توانایی انتقال یک تصویر ثابت، اختراع کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعد نیوز، تاریخ پیدایش تلویزیون به سال 1884 میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که یک دانش‌آموز آلمانی به نام پاول نیپکو نخستین سیستم الکترومکانیکی تلویزیون را با توانایی انتقال یک تصویر ثابت، اختراع کرد.

خیلی قبل‌تر از اینکه تلویزیون‌هایی با صفحه‌های تخت به اتاق‌های پذیرایی ما راه پیدا کنند، رویاپردازی‌های زیادی دربارۀ تلویزیون‌هایی با زیبایی بیشتر در ذهن طراحان این جعبۀ جادویی بود. ده‌ها سال قبل انواع و اقسام طراحی‌های عجیب و خارق‌العاده برای تلویزیون در نظر گرفته شده بود که تصاویر آن‌ها را در آگهی‌های قدیمی می‌توان پیدا کرد. تلویزیون آدمیرال که در سال 1951 ساخته شد، یک کمد کامل بود. جای انواع و اقسام لیوان‌ها در کابینت این تلویزیون طراحی شده بود، به اضافۀ یک فونوگراف و یک رادیو که به آن اضافه شده بودند. وقبل از این مدل تلویزیون های آدمیرال مدل 24A12 و 19A12 که در سال 1948 وارد بازار شده بود که در ادامه عکسهای این مدل را نیز می توانید مشاهده فرمایید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مهران غفوریان : امکاناتش رو داشتیم بچه مون رو خارج به دنیا بیاریم ولی هم من هم مامانش خواستیم ایران به دنیا بیاد +فیلم
(ویدئو) پشت صحنه ساخت آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده / آقای خواننده چه غش میکنه از صدای خودش
مروری بر بازیگران و هنرمندانی که دریا رو به عنوان لوکیشن جشن تولدشون انتخاب کردند؛ از الناز شاکردوست و ترلان پروانه تا سارا حاتمی و آزاده زارعی+عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
حال و هوای فروشگاه لباس ورزشی علی دایی در روز افتتاحیه +عکس/ از حضور افتخاری رضا گلزار و امیر جعفری تا سید جواد هاشمی و ......