دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

خبر مهم روحانی از ارسال یک نامه ویژه به رهبر انقلاب با موضوع کرونا 

پنجشنبه، 07 فروردین 1399
کد خبر: 71563
ساعد نیوز: رئیس جمهوری کشورمان از ارسال نامه ای به رهبر انقلاب برای اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه کمیته اقتصادی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ارسال نامه ای ویژه به رهبری انقلاب خبر داد و گفت: در جلسه امروز حدود ۵ هزار میلیارد تومان برای تامین بیمه بیکاری در سه ماه پیش رو در نظر گرفتیم. بخش بهداشت و درمان کشور هم به بودجه بیشتری نیاز دارد که مجموع آن به همراه رقمی که برای بیمه بیکاری نیاز داریم، مبلغی حدود یک میلیارد دلار است.

وی گفت: برای برداشت این مبلغ از صندوق توسعه ملی، امروز نامه ای به مقام معظم رهبری ارسال کرده ایم که امیدواریم با آن موافقت کنند تا مبلغ یک میلیارد دلار را از این صندوق برداشت کنیم. برای تجهیز بیمارستان ها و تامین هزینه بهداشت و درمان به این بودجه نیاز داریم.

روحانی تاکید کرد: مردم بدانند که دولت هم به سلامت آنها و هم به چرخش تولید و اقتصاد کشور توجه می کند. ذخایر کشور به اندازه ای است که نیازهای اساسی مردم تامین شود. در این زمینه شرایط ما از بسیاری از کشورهای جهان بهتر است، با وجود اینکه ما در فشار تحریم بودیم. کشورهای دیگر نه تنها در تحریم نیستند بلکه اتحادیه هایی دارند و منابع فراوانی در اختیار دارند. خوشبختانه کشور ما با آبرو در این مسیر پیش رفته است.


27 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

کاشکی این پولی که آمریکا به ایران داده رو به حساب تک تک ایرانیها میریختن مامردم سختی کشیدیم ازاین تحریمها ازبیکاری وبی پولی زندگیهایی ازهم پاشیده شده مردان زیادی گرفتاراعتیادشدن پدرومادرهایی که اصلا به آرزوهاشون نرسیدن حتی نتونستن براخودشون لباس نویی بخرن امیدوارم مسعولانی که خاستن دزدی کنن بلافاصله خدافلج شون کنه بیچاره شون کنه الهی خدا به روزسیاه بنشونشون انشاألله
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام جناب ریس جمهور هرکاری میکنید زودتر من معلول جسمی حرکتی هستم با4سر عائله در بدترین شرایط معیشتی بزودی سوئ تغذیه میگیریم.جهت اطلاع گفتم که اگه بفکرید زودتر بجنبید
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC