دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

خداحافظی ترامپ از کاخ سفید قطعی می شود؟ 

دوشنبه، 02 اردیبهشت 1398
کد خبر: 30564
ساعد نیوز: «الیجاه کامینگز» رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دموکراتها پیش بینی می کنند روند استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور آغاز شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از نامه نیوز، این نماینده دموکرات در مصاحبه با شبکه «سی.بی.اس» اظهار داشت: احتمال آغاز این روند را پیش بینی می کنم. 

وی با اشاره به یافته های گزارش رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا گفت که این گزارش «نقشه راهی» در اختیار کنگره قرار می دهد که تحقیقاتی را آغاز کند.
وی افزود: تصور می کنم مولر اساسا به ما در کنگره گفته که «این در حوزه اختیارات شماست که در رابطه با کارشکنی [رئیس جمهوری در اجرای عدالت] و سایر مسائل احتمالی جلوتر بروید.
کامینگز هشدار داد که دموکرات ها باید در رابطه با موضوع استیضاح «بسیار مراقب باشند» زیرا بسیاری از آمریکایی ها با آن موافق نیستند. وی ادامه داد اگر مجلس نمایندگان به استیضاح ترامپ رای دهد و سنا آن را رد کند «تاریخ به ما خواهد خندید.»
«جرولد نادلر» رئیس دموکرات کمیته قضایی مجلس نمایندگان هم در مصاحبه با شبکه ان.بی.سی اظهار داشت: کارشکنی در اجرای عدالت، اگر ثابت شود، تخلفی قابل استیضاح است.
«آدام شیف» رئیس دموکرات کیمته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نیز گفته که «ممکن است» دموکراتها روند اسیتضاح ترامپ را آغاز کنند.
مولر پس از 22 ماه تحقیقات اخیرا گزارش خود را تحویل داد و هفته گذشته وزارت دادگستری نسخه سانسور شده این گزارش را که بیش از چهارصد صفحه دارد منتشر کرد.
تیم مولر 10 موضوع را در رابطه با کارشکنی ترامپ در اجرای عدالت در تحقیقات خود مورد بررسی قرار داده که اخراج «جیمز کومی» مدیر پیشین اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) و فشار بر «جف سشنز» وزیر سابق دادگستری برای دخالت در این پرونده از جمله این موضوعات است. مولر همچنین نتیجه گیری کرد: اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ با اقدامات مداخله جویانه دولت روسیه در انتخابات هماهنگی نکرده بودند.

 

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری