دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

خلاقیت تحسین برانگیز راننده کامیون ماک مدل پائین عهد بوق در خودران کردن سالار جاده ها حماسه ساز شد +فیلم/ فقط وقتی می ره زیر پتو پلنگی خداست 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعدنیوز: شرکت ولوو اخیراً کشنده ای را به بازار عرضه کرده است که به صورت خودران عمل میکند و ویدئوی این محصول جدید شرکت سوئدی بسیار پربازدید شده است. یک هموطن اهل دل برای کری خوانی سلطان جاده ها را خودران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، ماک شرکتی که به قصد خودرو سازی از ساخت موتور سیکلت در سال 1900 میلادی توسط برادران ماک در نیویورک شروع بکار کرد.
پس از حدود 5 سال اولین کامیون ماک تولید شد.
سپس در سال 1920 تولید و عرضه کامیون های ماک بدلیل دوام ،سادگی و قدرت بی نظیر در دنیا بسیار بالا رفت.

کامیون ماک از دهه 1930 وارد ایران شدند، در ایران برای اولین بار از کامیون های ماک برای انتقال تجهیزات نظامی و دیگر موارد استفاده می کردند. کمپانی ماک نیز یکی از بهترین و بزرگترین شرکتهایی است که در زمینه ماشین های سنگین و تولید آن ها فعالیت می کند. از محصولات این شرکت می توانیم به ماشین های سنگین مثل ماک و اتوبوس و حتی اتوبوس های برقی اشاره کنیم. قدمت شرکت ماک به 120 سال می رسد و این مورد یکی از مهمترین مواردی اس ت که باید به آن توجه داشته باشید. در این مقاله می خواهیم تاریخچه کامیون ماک و جزییات آن را بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.
در دهه 1930 و 40 کامیون های ماک وارد ایران شدند. همچنین شرکت ایران کاوه نیز یکی از شرکت هایی بود که تبدیل به بخش اصلی فروش کامیون های ماک در ایران شد. همچنین باید بدانید که کامیون های ماک در ایران نسبت به مدل های خارجی از فضای بیشتری برخوردار بودند، در ابتدا شرکت ایران کاوه کامیون های ماک را به صورت تک کابین تولید نمودند و به بازار عرضه کردند.
بعد ها خریداران کامیون های ماک سعی کردند تا تک کابین بودن این کامیون را به دو کابین تبدیل نمایند. به خاطر دو کابین بودن خیلی ها توانسته اند از کابین جدید به عنوان محل استراحت استفاده نمایند.
سپس باید بگوییم که شرکت شاهین خودرو دیزل نیز برای تولید کامیون ماک به صورت دو کابین وارد عرصه تولیدات ماشین سنگین گردید.

  برچسب ها: خودرو خلاقیت

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
تیپ و استایل مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا از سارافون 4 خونه تا موهای خرگوشی و لبخند شیطنت آمیز +عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
زیر ذره بین گرفتن انگشتر درشت و طلایی هادی چوپان در انگشت اشاره ؛ گرگ پارسی عاشق طلاست
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تغییراستایل شیک و جذاب سوپراستارهای ایرانی با کت و شلوارهای مارک دار و گران/ جذابتر و خوشتیپ تر از همیشه👌+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
شعرخوانی احساسی دختر محجبه تبریزی در محضر رهبر معظم انقلاب درباره وطن و ایران +ویدیو/ تعریف و تمجید رهبری با کلمه "آفرین" به اشعار شاعر جوان