دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

خلاقیت تحسین برانگیز یک مکانیک بدنساز در بلند کردن پراید وسط خیابان حماسه ساز شد +فیلم/ فقط اونی که می گه "این مال کیه؟" 😁 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعدنیوز: تولید محتواهای سمی در فضای مجازی با قدرت تمام ادامه دارد. این ویدئو تولید یک پیج مکانیکی و صافکاری است که هنرنمایی دو تن از خوبان بدنسازی با بازوهای هوش پران را به تصویر می کشد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بدنسازی و تناسب اندام یکی از رشته های ورزشی جذاب در دنیای امروزی می باشد . بسیاری از جوانان ،زنان و مردان تلاش می کنند با تمرینات ورزشی و بدنسازی صاحب اندامی خوش فرم و بدنی ورزیده و زیبا شوند . زیبایی و تناسب اندام محصول تلاش و تمرینات مستمر و حساب شده و درست است . تمریناتی که زیر نظر مربیان حرفه ای انجام شود هم نتیجه بهتری خواهد داشت و هم عوارض ناشی از آن کمتر خواهد بود. برخی تمرینات و اشتباهات در بدنسازی می تواند دستیابی به تناسب و عضلانی شدن را به تاخیر انداخته یا حتی نتیجه معکوس داشته باشد.

هیچ راه میانبر یا رازی برای موفقیت وجود ندارد؛ مگر اینکه برخی متدهای تمرین هوشمندانه تر و بهتر از سایر روش های تمرین بدنسازی باشد. همه آنچه نیاز دارید نوشتن تمام اهداف برای شروع ورزش بدنسازی است. باید انتظارات واقع بینانه تری نسبت به آنچه که در کوتاه مدت یا بلند مدت می خواهید داشته باشید و با یک برنامه روشن و تعریف شده تمرینات بدنسازی خود را آغاز کنید.

بدنسازی که البته در انواع مختلفی وجود دارد، لزوماً منجر به افزایش حجم و سایز عضله نمی شود. این برنامه و هدف شماست که تعیین کننده خواهد بود، جالب است بدانید تمامی ورزشکاران در رشته های ورزشی، از جمله فوتبال، بکس، ژیمناستیک و دومیدانی که عضلات خیلی حجیمی ندارند، از تمرینات بدنسازی بهره می گیرند. این تمرینات با افزایش قدرت، استقامت و کارایی بدن به ورزشکاران کمک خواهد کرد.

علاوه بر این موارد، نمی توان از نقش بدنسازی برای عموم مردم صرف نظر کرد. شما با رشد ماهیچه ها و افزایش استقامت و استحکام آن ها، لطف بزرگی به دوران میان سالی خود خواهید کرد. بدنسازی اگر به شکل درست انجام شود می تواند در حفظ سلامت استخوان ها به شما کمک کند.

تناسب اندام نیز یکی از مهم ترین مزایای ورزش بدنسازی است که امروزه بیش از هر جنبهٔ آن اهمیت پیدا کرده است. شما برای افزایش حجم عضله و چربی سوزی به کمک بدنسازی نیاز خواهید داشت!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
یادی کنیم از زور آزمایی های روح الله داداشی قهرمان مسابقات مردان آهنین/ روحش شاد و یادش گرامی+ فیلم
(عکس) دست نوشته نوه دختری آیت الله هاشمی رفسنجانی بر روی درب اتاق شخصی ایشان بعد از وفات / بیایید بیایید که جان دل ما رفت ...
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(فیلم) ترکی حرف زدن پدرانه رهبر معظم انقلاب با یک دختر کوچولو / آقا میکروفونشو داد تا حنانه کوچولو یه توپ دارم قلقلیه بخونه ...
نگاهی به حضور بازیگران معروف در عروسی دختر اکبر عبدی+عکس/ گوهر خیراندیش و کمند امیرسلیمانی هم بودند
ژیلا صادقی: مهمون خونه ما میومد مامانم در اتاق منو قفل میکرد! غیرتم به جوش اومد سند خونمو زدم به نام یکی+فیلم
حضور فاطمه دانش‌پژوه، عروس نوه امام خمینی در کنسرت چهره معروف کرمانشاهی+ویدیو
سردار آزمون: داشتم ریش هام رو می زدم، وقت کم بود واسه شام، گفتم سبیل رو بزارم برای بعد شام +ویدئو