دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خواستگاری غیرمنتظره و بله گرفتن عاشقانه علی اوجی از همسرش نرگس محمدی در کُنج خلوت صحن حرم امام رضا(ع)/ ایشالا همیشه خوشبخت باشین و عشقتون پایدار+ویدیو 

جمعه، 02 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو علی اوجی و همسرش نرگس محمدی از خاطره دلنشین روز خواستگاری در حرم امام رضا(ع) میگویند. در ادامه شما را به دیدن این ویدیوی جالب دعوت میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 9 فروردین 1364 در تهران متولد شد.نرگس محمدی در سال 1396 و 32 سالگی با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر کشورمان ازدواج کرد. این بانوی هنرمند که با حضور در برنامه دورهمی از مجرد بودن خود گفته بود با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری او پاسخ مثبت داده بود.خانم محمدی و علی اوجی بار دیگر به عنوان یک زوج در برنامه دورهمی شرکت کرده و از زندگی خود صحبت کردند.

علی اوجی تهیه کننده، مجری طرح، بازیگر و نویسنده کشورمان متولد 17 اسفندماه 1362 در تهران است. او یکی از تهیه کننده های مشهور موسیقی است و با خواننده هایی همچون رضا یزدانی، مانی رهنما و برزو ارجمند در تهیه برخی از آلبوم ها همکاری داشته است.علی اوجی علاوه بر تهیه کنندگی موزیک در زمینه تهیه فیلم نیز فعالیت کرده و تاکنون در فیلم هایی همچون خائن کشی، بی مادر و روزی روزگاری آبادان در مقام تهیه کننده حضور داشته است.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 02 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مراحل سابمیت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رونمایی از کاخ شاه نشین و دوبلکس شاهین رضایی، رقیب تبریزی هادی چوپان به سبک مایه دارهای عرب+عکس/گنج قارون تو دست این بوده
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی