دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

خواستگاری‌های سمی "هوتن شکیبا" / بالاخره "حبیب" کی داماد میشه + سکانس طنز از سریال "لیسانسه‌ها" 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: در این مطلب ویدیویی از سکانس سریال طنز "لیسانسه‌ها" با هنرمندی "هوتن شکیبا" را تماشا می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، هوتن شکیبا، 24 خرداد 1363 در تهران متولد شد و در سنندج بزرگ شد. او کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. از کارهای او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن، شبی که ماه کامل شد، ابلق و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌های کلاه قرمزی و عروسک «بچه» و «شاباش» را برای مجموعه مهمونی در کارنامه دارد.

هوتن شکیبا در دوران دانشگاه خود در نمایش و فیلم‌های کوتاه زیادی بازی کرده‌است و همیشه خواسته با ایفای نقش‌های مختلف تجربه کسب کند. او در جشنوارهٔ یازدهم تئاتر دانشگاهی در سال 1387 با ایفای نقش در تئاتری به نام «ویلون‌هایتان را کوک کنید» نخستین کار جدی و حرفه‌ای خود در تئاتر را بازی کرد و توانست جایزهٔ بازیگر اول را کسب کند به گفتهٔ خودش پس از آن امیدوارتر از قبل شروع به تمرین کرده و در نمایش‌های مختلف دانشگاهی شرکت کرده‌است.

او گفته‌است: «من حتی دورهٔ دانشگاهم را طولانی کردم تا از حرفه‌ام دور نشوم تا حدی که پدرم از من خواست اگر کاری در تئاتر نیست کار دیگری انجام دهم، اما من ناامید نشدم و در نهایت با ایفای نقشی کوتاه در تئاتر ماراساد تقدیر شدم». وی ابتدا در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی مقابل دوربین قرار گرفت و سپس برای بار نخست، در سال 1392، در یک فیلم بلند به نام «شب بیرون» به کارگردانی کاوه سجاد حسینی نقش‌آفرینی کرد و پس از آن دعوت به بازی در فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی و «حق سکوت» به کارگردانی هادی نائیجی شد.

هوتن شکیبا به همراه الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر هر دو با هم برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد جایزه گرفتند، در حالی که قبل از آن‌ها محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی هر دو برای بازی در فیلم قرمز این جوایز را دریافت کرده بودند.

هوتن درباره بازی در مجموعه لیسانسه‌ها می‌گوید: حضورم در «لیسانسه‌ها» اولین همکاری‌ام با صحت در قالب کارگردان است، چراکه سالها پیش با او در یک اثر نمایشی همبازی بودم. صحت یکی از دوستان خوب من است که تا به حال چند بار از من برای بازی در سریال‌هایش دعوت کرده است که به دلایلی که گفتم این همکاری محقق نشده بود. اما بسیار خوشحالم که امسال این اتفاق افتاد و در این مجموعه با آقاى صحت همکارى دارم. او فرد طنازی است که موقعیت‌هاى کمدى را خیلى خوب می‌شناسد و به خوبی نیز بازیگر را هدایت می‌کند.

شما در این مطلب می‌توانید ویدیویی از سکانس سریال طنز "لیسانسه‌ها" با هنرمندی "هوتن شکیبا" تماشا کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) حضور " منوچهر هادی"در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه دخترش، سوفیا، بدون یکتا ناصر
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ساعد سهیلی، همسر گلوریا هاردی، آزاده سریال کیمیا: پردیس با خانومم دوسته و میاد خونمون، سخت بود عاشقش بشم+ویدیو
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مروری بر استایل بازیگران زن ایرانی بر روی فرش قرمز جشنواره کَن؛ از لباس حریر سحر دولتشاهی تا لباس سنتی نسیم ادبی و لباس مجلسی گوهر خیراندیش به سبک مادرهای داماد در تالار!+عکس
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری