دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

خودکشی مردی با دو صورت عجیب! 

شنبه، 10 تیر 1402
کد خبر: 346392
ساعد نیوز: ادوارد مورداک مردی انگلیسی از یک خانوادهء سلطنتی با دو صورت، یکی از عجیب‌ترین انسان‌هایی بود که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد. عجیب بودن مرداک به دلیل داشتن توانایی خاص یا انجام کارهای شگفت‌انگیز نبود بلکه او دارای دو صورت بود!

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبر فوری، ادوارد مرداک عجیب ترین انسانی بود که با دو صورت در قرن نوزدهم زندگی می کرد و در حقیقت دو صورت داشت البته صورت دوم نه می‌توانست صحبت کند و نه چیزی بخورد اما می‌توانست بخندد یا گریه کند!

ادوارد که جوانی20ساله بود به هیچ‌عنوان مانند هم‌سن‌وسال‌هایش نمی‌توانست خوش باشد و از زندگی‌اش لذت ببرد چرا که کمتر کسی حاضر به دوستی با مُرداک بود و وی همیشه در تنهایی به سر می‌برد.

مُرداک نه تنها روزها از دست سر دوم خود، آرامش نداشت بلکه شب‌ها هم نمی‌توانست سر راحت روی بالشت بگذارد.

دکترهای بسیاری او را معاینه کردند اما به‌علت نبودن اطلاعات کافی و همین طور عجیب بودن ناهنجاری هیچ دکتری جرأت انجام عمل جراحی را نداشت.

تحمل چنین زندگی‌ای برای مورداک بسیار سخت شده بود، او سعی می‌کرد با یاد گرفتن موسیقی فکرش را از صورت مزاحم منحرف کند اما مزاحمت‌های صورتش آن‌قدر زیاد شده بود که دیگر نمی‌توانست تحمل کند و برای همین در 23 سالگی اقدام به خودکشی کرد.

  برچسب ها: خودکشی عجایب

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله