دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

خودکشی یک ربات به علت فشار و حجم کاری بالا! +عکس/ چاپ کن: "خداحافظ، دنیای بی رحم." 

دوشنبه، 18 تیر 1403
ساعدنیوز:در یک رویداد بی سابقه، یک ربات بخش خدمات عمومی در شورای شهر در کره جنوبی پس از یک سقوط عمدی از راه پله ای به ارتفاع 2 متر از کار افتاده است و به گفته کاربران خودکشی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رسانه های محلی و کاربران شبکه های اجتماعی رویداد مذکور را نخستین «خودکشی ربات» در این کشور نامیده اند.

ربات مذکور که به «ربات سرپرست» (Robot Supervisor) مشهور بود، از آگوست 2023 به کار گرفته شد و به عنوان یک کارمند نمونه بوده است. مقامات اشاره کرده اند ربات با پشتکار بالا هر روز اسناد را تحویل و شهر را ارتقا می دهد و علاوه بر آن اطلاعات را میان ساکنان محلی نیز منتشر می کرد.

شاهدان رویداد اعلام کرده اند کمی قبل از رویداد در یک نقطه می چرخید و همین امر گمانه زنی هایی را درباره سقوط آن به وجود آورده است. برخی کارشناسان معتقدند ربات مذکور به دلیل فشار حجم کاری دچار فروپاشی احساسی شده است. برخی دیگر نیز معتقدند نقص فنی ممکن است دلیل این رویداد باشد.

شرایطی که به سقوط ربات منجر شده، هم اکنون تحت بررسی است.یکی از مقامات اعلام کرد: قطعات ربات جمع آوری شده اند و توسط شرکت تحلیل خواهند شد. «Bear Robotics» یک استارتاپ کالیفرنیایی ربات مذکور را ابداع کرده است.

  برچسب ها: ربات عجایب

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 18 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تیپ شیک همسر وریا غفوری با کت خامه دوزی ترند 1403 / قیمت و تمامی جزئیات
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ خاطرۀ دلنشین موتورسواری استاد موسوی واعظ، حاج آقای برنامۀ "محفل" در دورۀ تدریسِ دانشگاه/ دعایی که خدا خیلی زود مستجاب کرد...
نگاهی به بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندانشان
نگاهی به جشن تولد رویایی و منحصربفرد الناز شاکردوست وسط دریا+عکس/از خلاقیت عکاسی خانوم بازیگر موقع غروب خورشید نمیشه گذشت👌