دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

خوش‌آمد گویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیس‌جمهور+ویدئو/ برای مردم این منطقه دوستی و محبت آوردی 

چهارشنبه، 02 خرداد 1403
ساعد نیوز: رئیس‌جمهور که برای آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است مهمان اهالی روستای کلاله در نوار مرزی با جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، به نقل از ایرنا، در این دیدار اهالی روستا مشکلات و دغدغه‌های خود و منطقه را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

رئیس‌جمهور که برای آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، مهمان اهالی روستای کلاله در نوار مرزی با جمهوری آذربایجان شد ، اهالی روستای مرزی کلاله با زبان ساده و بی‌تکلف از رئیس‌جمهور تقدیر کردند.

توافقنامه همکاری مشترک در زمینه ادامه ساخت و بهره برداری مشترک از سدها و نیروگاه‌های خداآفرین و قیزقلعه سی حدود 9 سال قبل امضا شد و در سال 1395 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و امروز شاهد افزایش ذخیره سازی سد خداآفرین و اتمام سد قیزقلعه‌سی هستیم.

به دنبال بهره‌برداری از سد قیز قلعه سی حجم آب ذخیره شده در سد خداآفرین که در بالادست سد قیز قلعه سی قرار دارد از طریق کانال و شبکه پایاب به دشت‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و جمهوری آذربایجان به میزان 2 میلیارد متر مکعب در سال تزریق می شود و زمینه توسعه بخش‌های گردشگری، کشاورزی و نیز تولید انرژی برقابی فراهم خواهد شد.

تامین آب شبکه خداآفرین، تامین برق به میزان 270 گیگاوات ساعت در سال و تنظیم آب سالیانه به میزان 2 میلیارد مترمکعب برای ایران و جمهوری آذربایجان از جمله اهداف ساخت سد قیزقلعه‌سی به شمار می‌رود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 02 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
وویس جنجالی علیرضا بیرانوند و افشاگری بر علیه درویش/ من دیگر راه برگشتی ندارم! +فیلم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
اولین واکنش حسن روحانی به ادعاهای زاکانی در مناظره دوم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب