دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

خرید اینترنتی کتاب با تخفیف و ارسال رایگان در دوران کرونا 

شنبه، 01 آبان 1400
کد خبر: 173805
ساعدنیوز:در روزهایی که برخی از اطرافیان ما به علت درگیری با ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برند، کتاب می‌تواند ابزار مفیدی باشد تا هم اوقات خالی آنها را پر کند وهم دانشی به دانسته‌ی های قبلی اضافه کند. در این دوران، مطالعه‌ی کتاب می‌تواند بهترین روشی باشد که زمان‌های خالی ما بیهوده تلف نشوند و دانش ما افزایش یابد.

در روزهایی که برخی از اطرافیان ما به علت درگیری با ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برند، کتاب می تواند ابزار مفیدی باشد تا هم اوقات خالی آنها را پر کند وهم دانشی به دانسته ی های قبلی اضافه کند. در این دوران، مطالعه ی کتاب می تواند بهترین روشی باشد که زمان های خالی ما بیهوده تلف نشوند و دانش ما افزایش یابد.

همانطور که می دانید مطالعه کتاب باعث کاهش استرس، تحریک و فعالسازی مغز، افزایش دانش، بهبود فن بیان و بهبود حافظه شود. پس چه بهتر که اوقات فراغت خود را در دوران کرونا با این ابزار مفید پر کنیم.

اما برای تهیه ی کتاب نباید مانند گذشته راهی بازار شد و در میان جمعیت قرار گرفت. قطعا خرید اینترنتی کتاب، بهترین روش خرید است که می تواند حافظ سلامتی شما و صدها نفر دیگر باشد. از این رو وب سایت یونیکتاب، خود یک بازار آنلاین از کتاب های مختلف است که در دوران کرونا با تخفیفات گسترده و ارسال رایگان سعی بر ترویج خرید اینترنتی کتاب دارد.

اینک برای خرید آنلاین کتاب دانشگاهی، رمان، درسی، آموزشی، کودک و نوجوان، روانشناسی و... می توانید به یونیکتاب به نشانی uniketab.com مراجعه نمایید.

چرا باید در دوران کرونا به سراغ مطالعه کتاب رفت؟

در روزهای کرونایی بهتر است یک بازنگری در تفریحات، تغذیه و شیوه ی کار خود داشته باشید. برای حفظ سلامت جسمی خود بهتر است زمان بیشتری را به انجام نرمش و ورزش اختصاص دهید. از آنجا که اکثر کارها به صورت دورکاری و اینترنتی پیش می روند، همچنین بسیاری از فعالیت های فیزیکی مثل پیاده روی یا خرید های حضوری کمرنگ تر شده است، بنابراین برای حفظ سلامت جسمی بهتر است روزانه حداقل ۱۵ دقیقه در خانه به انجام نرمش بپردازید. این کار علاوه بر سلامت جسمی در بهبود روحیه و سطح سلامت روانی شما موثر خواهد بود.

یکی دیگر از فعالیت هایی که می تواند به آرامش فکری شما کمک کند، مطالعه کتاب است. دور شدن از هیاهو و تنش های روزانه و درگیر کردن فکر شما به مسايل مثبت و موثر در زندگی می توانید راهی مناسب برای استراحت مغز باشد. کتاب می تواند مانند یک وزنه برای مغز شما عمل کند پس خوب است در این دوران علاوه بر نرمش جسم به مغز خود هم نرمش دهیم.

شما عزیزان می توانید با خرید کتاب های جدید و گوناگون از وب سایت یونیکتاب به افزایش سطح خلاقیت و تفکر خود کمک کنید.

انواع کتاب های موجود در سایت یونیکتاب

در این وب سایت بیش از ۹ هزار جلد کتاب گوناگون از حوزه های مختلف برای خرید اینترنتی درج شده است که مهمترین آنها:

  • کتاب های کمک آموزشی از انتشارات گاج، خیلی سبز، مبتکران، نشرالگو، مهروماه، کارنامه کتاب و...
  • کتاب های درسی از مقاطع اول ابتدایی تا کنکور
  • کتاب های دانشگاهی از انتشارات های مختلف
  • رمان و داستان
  • کتب روانشناسی
  • کتب آشپزی و سرگرمی
  • کتاب کودک و نوجوان

چرا باید از یونیکتاب خرید کنیم؟

یونیکتاب وب سایتی است که در آن تنوع بالایی از کتاب ها دیده می شود. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) می باشد که تضمین کننده ی انجام یک خرید آنلاین امن است. در دوران کرونا ارسال کتاب در تهران به صورت رایگان انجام می شود و برای شهرستان های امکان ارسال سریع کتاب با پست پیشتاز و سفارشی وجود دارد.

معرفی یونیکتاب، منبعی برای خرید اینترنتی کتاب در دوران کرونا

بانک کتاب یونیک در زمستان سال 1393 رسما کار خود را در زمینه فروشگاه اینترنتی کتاب آغاز کرد. دسته بندی کتاب های یونیکتاب به مواردی همچون : کتاب های دانشگاهی ، کتاب های کمک درسی و کنکوری ، کتاب های عمومی و رمان ، کتاب های کودک و نوجوان, کتاب های زبان و … تقسیم بندی میشود که در نوع خود یک نمایشگاه مجازی کتاب در ایران میباشد. همچنین یونیکتاب را می توان به مرجعی کامل برای دانشجویانی که قصد خرید کتاب دانشگاهی خود را دارند دانست که از این حیث نیز یونیکتاب کاملترین مجموعه را برای شما به ارمغان آورده است و از ناشران کتب دانشگاهی میتوان به : نشر معارف, مدرسان شریف, سمت, نشر رشد, ساد ، ارسباران ، ققنوس و … نام برد.

یونیکتاب علاوه بر دانشجویان هوای دانش آموزان را نیز دارد و در بخش کمک درسی نیز میتوان به ناشرانی همچون : گاج, قلمچی, خیلی سبز, فار, کاگو, تخته سیاه, کلاغ سپید و … اشاره کرد. دانش اموزان و اولیای عزیز می توانند برای خرید کتاب درسی و کمک درسی از طریق لینک زیر به این وب سایت مراجعه نمایند.

پیشنهادی: خرید کتاب کمک درسی از یونیکتاب


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
گام به گام مراحل چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)