ساعدنیوز
ساعدنیوز

خرید گیفت کارت قانونی با کمترین قیمت از سایت رسمی خرید گیفت کارت

  پنجشنبه، 09 فروردین 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
خرید گیفت کارت قانونی با کمترین قیمت از سایت رسمی خرید گیفت کارت
گیفت کارت‌ها در داخل ایران علاوه بر کاربرد اصلی خود امتیازهای دیگری برای کاربران ایرانی دارند. با استفاده از این کارت‌ها دیگر خرید نرم افزارهای خارجی که به سختی قابل دسترسی بودند، کار سختی نیست. حال که با کاربرد های متفاوت ردیم کد دیجیتال گیفت کارت آشنا می شوید، دیگر نیازی نیست که نگران محدودیت‌های پرداخت باشید.

گیفت کارت، کارتی است که می‌توان از آن برای خرید محصولات یا خدمات مورد علاقه خود استفاده کرد. این کارت‌ها در مقادیر مختلفی از چند دلار تا چند هزار دلار صادر می‌شوند و توسط شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، یا بانک‌ها ارائه می‌شوند. گیفت کارت‌ها یک هدیه عالی برای هر مناسبتی هستند، زیرا گیرنده می‌تواند آن را برای خرید چیزی که دوست دارد استفاده کند.

خرید گیفت کارت در تمام ریجن ها

گیفت کارت‌ها در داخل ایران علاوه بر کاربرد اصلی خود امتیازهای دیگری برای کاربران ایرانی دارند. با استفاده از این کارت‌ها دیگر خرید نرم افزارهای خارجی که به سختی قابل دسترسی بودند، کار سختی نیست. حال که با کاربرد های متفاوت خرید گیفت کارت با ردیم کد دیجیتال آشنا می شوید، دیگر نیازی نیست که نگران محدودیت‌های پرداخت باشید.

​انواع گیفت کارت ها در بازار

انواع مختلفی از گیفت کارت وجود دارد که می توانید خریداری کنید. برخی از محبوب ترین انواع گیفت کارت عبارتند از:

  • گیفت کارت های فروشگاهی: این کارت ها برای خرید از یک فروشگاه خاص مانند آمازون، اپل، یا وال مارت طراحی شده اند.

  • گیفت کارت های خدماتی: این کارت ها برای خرید از یک سرویس خاص مانند Netflix، Spotify، یا Xbox Live طراحی شده اند.

  • گیفت کارت های عمومی: این کارت ها می توانند برای خرید از طیف گسترده ای از فروشگاه ها و خدمات استفاده شوند.

هنگام خرید یک گیفت کارت، مهم است که به اعتبار و تاریخ انقضای آن توجه داشته باشید. اعتبار گیفت کارت معمولاً از زمان خرید آن یک سال است.

​گیفت کارت های مورد علاقه گیمرها

گیمرها به طور کلی علاقه زیادی به بازی‌های ویدیویی دارند و همیشه به دنبال راه‌هایی برای گسترش مجموعه بازی‌های خود هستند. گیفت کارت‌ها یک راه عالی برای گیمرها برای خرید بازی‌های جدید، محتوای اضافی و سایر موارد مرتبط با بازی‌های ویدیویی هستند. برخی از محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها در میان گیمرها عبارتند از:

​گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم یکی از محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها در میان گیمرها است. این گیفت کارت‌ها برای خرید بازی‌ها، نرم‌افزارها و سایر محتوای دیجیتال از فروشگاه استیم استفاده می‌شوند. استیم یک فروشگاه آنلاین بزرگ برای بازی‌های ویدیویی است که طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهد.

​گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس برای خرید بازی‌ها، محتوای اضافی و اشتراک Xbox Live Gold از فروشگاه ایکس باکس استفاده می‌شوند. ایکس باکس یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی ویدیویی در جهان است و گیفت کارت‌های ایکس باکس یک راه عالی برای گیمرهای ایکس باکس برای خرید بازی‌های جدید و محتوای اضافی مورد علاقه خود هستند.

​گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن برای خرید بازی‌ها، محتوای اضافی و اشتراک PlayStation Plus از فروشگاه پلی استیشن استفاده می‌شوند. پلی استیشن یکی دیگر از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی ویدیویی در جهان است و گیفت کارت‌های پلی استیشن یک راه عالی برای گیمرهای پلی استیشن برای خرید بازی‌های جدید و محتوای اضافی مورد علاقه خود هستند.

​آی گیم، سایت خرید گیفت کارت ارزان، معتبر و اورجینال در ایران

سایت آی گیم یک فروشگاه آنلاین گیفت کارت است که طیف گسترده‌ای از گیفت کارت‌های بازی، موسیقی، فیلم، و نرم‌افزار را ارائه می‌دهد. این فروشگاه به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات خرید درون بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم، موانع را برای شما هموار کرده و بدون نیاز به راهکارهای پرداختی چالش زا، این خدمت را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهد.

​آی گیم، سایت خرید گیفت کارت

خرید کارت هدیه با رسید خرید

این سایت مزایای زیادی نسبت به سایر فروشگاه‌های گیفت کارت دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می‌کنیم.

​تحویل آنی گیفت کارت در کمتر از 15 دقیقه

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید گیفت کارت از سایت آی گیم، تحویل گیفت کارت در عرض 10 دقیقه است. پس از خرید گیفت کارت از این سایت، کد گیفت کارت برای شما ایمیل و پیامک می‌شود. بنابراین، دیگر نیازی نیست که برای دریافت کد دیجیتالی گیفت کارت خود منتظر بمانید.

​لیست کامل گیفت کارت ها با کمترین قیمت

سایت آی گیم طیف گسترده‌ای از گیفت کارت‌های بازی، موسیقی، فیلم، و نرم‌افزار را ارائه می‌دهد. بنابراین، می‌توانید گیفت کارت مورد نیاز خود را در این سایت پیدا کنید.

​درگاه پرداخت قانونی و مورد تایید

سایت آی گیم از درگاه پرداخت قانونی استفاده می‌کند که توسط پلیس فتا تایید شده است .بنابراین، می‌توانید با خیال راحت از این درگاه برای پرداخت هزینه گیفت کارت‌های خود استفاده کنید.

​پشتیبانی آنلاین و تلفنی در تمام روزهای هفته

سایت آی گیم پشتیبانی آنلاین و تلفنی در هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر در هنگام خرید یا استفاده از گیفت کارت‌های آی گیم مشکلی داشتید، می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین یا تلفنی با کارشناسان آی گیم ارتباط بگیرید.

​خرید گیفت کارت رسمی از سایت رسمی گیفت کارت با تضمین اصالت

در دنیای امروزی که زندگی گیمرها با بازی‌های ویدئویی گرده خورده است، گیفت کارت‌ها به عنوان بهترین کادوها شناخته می‌شوند. با خرید این گیفت کارت‌ها می‌توانید با بازی‌های مورد نظر خود را در استورهای مختلف خریداری کنید، یا خرید درون برنامه‌ای در نرم‌افزارها یا بازی‌های مورد نظر خود داشته باشید. با این گیفت کارت‌ها، می‌توانید از رقیب‌های خود در بازی‌های ویدئویی پیشی بگیرید و یکه تاز نبردهای جنگ شوید. استفاده از گیفت کارت‌ها همچنین به دلیل آسانی روند خرید، در میان مردم محبوب شده‌اند.

​خرید گیفت کارت رسمی

خرید پول درون بازی با گیفت کارت

سایت igame معتبرترین سایت خرید گیفت کارت ارزان و خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای تمام پلتفرم ها و خرید انواع گیفت کارت ها را فراهم کرده است. این سایت علاوه بر تضمین قیمت محصولات، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید تمام خدمات بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند.کاربران می توانند با خیال راحت از این وبسایت برای خرید گیفت کارت استفاده کنند.

برچسب ها : گیفت کارت,کارت هدیه,خرید بازی,بازی,بازیکن,سایت بازی,گیم,گیمر,گیمینگ,گیفت کارت بازی,گیفت کارت بازی های موبایل

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (417 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (171 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (152 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (145 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (40 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (38 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (29 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (28 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (28 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (28 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (23 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (22 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز با استفاده از المان های تاریخی حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن (فیلم) به دام انداختن الکتریسیته داخل شیشه و خلق اثر هنری خارق العاده / لحظه ای هیجان انگیز ولی مرگبار سکانس خنده دار برنامه "اسکار"/ وقتی نیما شعبان نژاد، نعیمه نظام دوست رو سرگرم میکنه که بقیه بتونن تمرکز داشته باشن، ولی بدتر شد همه چی🤣 خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از مارشملو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (ویدئو) خواستگاری شهاب حسینی، شمس تبریزی فیلم "مست عشق" از هانده ارچل / ترکی حرف زدن دیدنی پارسا پیروزفر (ویدئو) علت بامزه علاقه روناک سریال "نون خ" به زبان کره ای و تسلطش به این زبان/ میبینین چقدر بیرون سریال متفاوته حتی مدل حرف زدنش دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! عجیب ترین لوازم تحریر جهان که از دیدنشون شاخ درمیارین
تیتر امروز   
عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده