دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

خرید سایبان برقی 

چهارشنبه، 23 اسفند 1402
برای خرید سایبان میتوانید به سایت ایران سایبان مراجعه نمایید یا با شماره 09121694829 تماس حاصل فرمایید.

خرید سایبان برقی

برای خرید انواع سایبان، بصورت حضوری میتوان به فروشندگان سایبان یا سایتهای فروش سایبان مراجعه نمود.در پاسخ به این سوال که چرا سایبانهای ایران سایبان مردی را باید بخریم می توان به کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن محصولات ایران سایبان اشاره کرد. شرکت ایران سایبان اولین و تنها شرکتی است که توانسته است انواع سایبان را با مجوز رسمی تولید و روانه بازار نماید. تجربه کاری یکی از عوامل موفقیت شرکت ایران سایبان به شمار می رود. بیش از 50 سال تجربه در ساخت انواع سایبان و از جمله سایبان تبلیغاتی باعث شده تا سهم قابل توجهی از بازار داخل کشور در اختیار شرکت ایرا سایبان با مدیریت مهندس مردی باشد و تا کنون هیچ شرکت داخلی نتوانسته است از نظر کیفیت با شرکت ایران سایبان رقابت کند.

مشتری نیز به این موضوع پی برده است و با انواع محصولات شرکت ایران سایبان ارتباط برقرار کرده است. امروزه محصولات ایران سایبان در هر نقطه از کشور مشتریان خاص خود را پیدا کرده اند و از شهرهای بزرگ و کوچک کشور مشتریانی به دنبال خرید انواع چادر برقی ایران سایبان هستند. کیفیت بالا و قیمت مناسب و طراحی، ساخت و نصب طبق اصول و مبانی روز دنیا از جمله عواملی بوده که مشتری را مجاب کرده تا از محصولات شرکت ایران سایه بان استفاده نماید و این موضوع باعث شده تا برند ایران سایبان هر روز تقویت شود.

خرید انواع سایبان برقی و دستی

سایبان برقی به خاطر راحتی استفاده توسط کاربر طراحی و تولید شده است. در این سایبان ها نیازی به باز و بسته کردن دستی نیست زیرا موتور الکتریکی وظیفه باز و بسته شدن چادر را بر عهده دارد. با توجه به کیفیت بالا و راحتی استفاده، در سال های اخیر اغلب مشتریان تمایل به خرید سایبان برقی داشته اند.

چادر برقی به سایبان هایی اطلاق می شود که از نیروی برق یا جریان الکتریکی برای باز و بسته شدن استفاده می کنند. این چادر ها نیاز به استفاده از یک موتور الکتریکی دارند تا از طریق این موتور جریان الکتریکی به بخش های مختلف چادر منتقل شود. با توجه به اینکه باز و بسته شدن چادر برقی به صورت اتوماتیک انجام می شود، می توان گفت این محصول بسیار شیک و لاکچری به نظر می رسد. چادر برقی شیک در مکان های عمومی بیشترین کاربرد را دارد، البته در خانه ها نیز می توان از این نوع چادر ها استفاده کرد.

چادر برقی کمک می کند تا بتوان از نور مستقیم آفتاب در امان ماند. با توجه به این موضوع که همه افراد دوست دارند در محیط آزاد حضور داشته باشند اما نور آفتاب، باران و سایر عوامل محیطی مانع این کار می شوند. چادر برقی توانسته است به حل این موضوع کمک بسیار زیادی نماید. یعنی در هر مکانی که تمایل به حضور در فضای باز و استفاده از هوای آزاد را داشته باشید، به راحتی می توان با استفاده از چادر برقی به این امر مهم دست پیدا کرد.

تفاوت چادر برقی با چادر دستی

تفاوت اصلی چادر برقی با چادر دستی در نوع باز و بسته شدن آنها است. چادر دستی را معمولا با استفاده از یک میله و به کمک نیروی دست می توان باز و بسته کرد. این روش باز و بسته شدن دارای یک سری معایب است که در ادامه به بررسی این معایب پرداخته می شود. از جمله معایب دستی بودن باز و بسته شدن چادر برقی می توان به صرف وقت زیاد آن و همچنین صرف انرژی زیاد اشاره کرد.

چادر برقی با استفاده از موتور الکتریکی مخصوص باز و بسته می شود. بدین ترتیب هیچ گونه نیازی به صرف نیرو و زمان ندارد، تنها با فشار دکمه ریموت کنترل می توان چادر برقی را باز و بسته کرد. ریموت کنترل این امکان را فراهم می کند تا بتوان از راه دور نیز چادرهای برقی را باز و بسته کرد. بدین ترتیب زمانی که فاصله ای با چادر داشته باشیم، برای مثال داخل مغازه حضور داشته باشیم می توان چادر مغازه را باز و بسته کرد. بدین ترتیب راحتی کار با چادر های برقی یکی از مهمترین دلایل محبوبیت و استقبال زیاد از انواع سایبان برقی است.

تبلیغات با استفاده از چادر برقی

سایبان برقی علاوه بر اینکه محصولی بسیار کاربردی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب و بارش مستقیم باران به شمار می رود، یک محصول تبلیغاتی نیز به شمار می رود. با استفاده از چادر های برقی به راحتی می توان تبلیغات محیطی را به بهترین شکل ممکن برای کسب و کار خود انجام داد. معمولا همه مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک نیاز به تبلیغات محیطی دارند، افرادی که تبلیغات بر روی سایبان برقی را برای تبلیغات کسب و کار خود انتخاب می کنند، در واقع با یک تیر دو هدف را نشانه گرفته اند.

سایبان برقی با ابعاد مختلف قابل تولید بوده و هر چه سطح پارچه مورد استفاده برای این نوع سایه بان ها بزرگتر باشد، امکان تبلیغات مفید و تاثیرگذار بیشتر می شود. چادر برقی با توجه به اینکه دارای ظاهری بسیار شیک و مشتری پسد است، اثرات تبلیغاتی مثبتی بر روی مخاطب می گذارد. با توجه به مواردی که اشاره شده، افراد بسیار زیادی در حال حاضر به دنبال خرید چادر های برقی به منظور تبلیغات برای کسب و کار خودو البته سایر مواردی که از یک سایه بان انتظار می رود، هستند.

چرا چادر برقی ایران سایبان؟

مشتری نیز به این موضوع پی برده است و با انواع محصولات شرکت ایران سایبان ارتباط برقرار کرده است. امروزه محصولات ایران سایبان در هر نقطه از کشور مشتریان خاص خود را پیدا کرده اند و از شهرهای بزرگ و کوچک کشور مشتریانی به دنبال خرید انواع چادر برقی ایران سایبان هستند. کیفیت بالا و قیمت مناسب و طراحی، ساخت و نصب طبق اصول و مبانی روز دنیا از جمله عواملی بوده که مشتری را مجاب کرده تا از محصولات شرکت ایران سایه بان استفاده نماید و این موضوع باعث شده تا برند ایران سایبان هر روز تقویت شود.

قیمت چادر برقی و عوامل موثر بر آن

قیمت چادر برقی که توسط شرکت ایران سایبان تولید می شود، بسیار مناسب است و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی از محصولات ایران سایبان از جمله سایبان برقی استقبال نمایند. باید مراقب شرکت هایی که قیمت های بسیار پایین برای انواع چادر برقی ارائه می دهند باشیم، زیرا این شرکت ها با استفاده از مواد اولیه نامرغوب و درجه پایین، قیمت تمام شده محصول را کاهش می دهند که این موضوع باعث می شود تا کیفیت و کارایی محصول کاهش یابد و نتوان برای مدت زمان زیادی از سایه بان استفاده کرد.

از جمله عوامل موثری که در قیمت چادر برقی موثر است می توان به ابعاد آن اشاره کرد. هر چه طول و عرض سایبان بیشتر شوند، قطعا هزینه ساخت و همچنین نصب آن بیشتر می شود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت چادر برقی می توان به کیفیت مواد اولیه و موتور الکتریکی اشاره کرد. موتور الکتریکی اگر کیفیت لازم را نداشته باشد، ممکن است در مدت زمان کوتاهی کیفیت و کارایی لازم را از دست بدهد. با توجه به هزینه بالای تعویض یا تعمیر موتور، بهتر است سایبان هایی که موتور باکیفیت دارند، تهیه شوند. در این صورت هیچ گونه مشکلی برای موتور چادر برقی به وجود نمی آید و نیازی به تعویض یا تعمیر آن وجود ندارد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه