دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟ 

سه شنبه، 29 فروردین 1402
این روزها زمزمه های زیادی در مورد سرور مجازی وجود دارد. ابتدا این مقاله را مطالعه کنید و ببینید آیا سرور مجازی برای شما مناسب است یا خیر؟ و به طور کلی خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟

این روزها زمزمه های زیادی در مورد سرور مجازی وجود دارد و بسیاری از افراد، دیگران را تشویق به خرید سرور مجازی می کنند و حتی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون آن که بدانند آیا سرور مجازی مناسب آن هاست یا نه، اقدام به خرید سرور مجازی می کنند و تنها هزینه بیهوده ای را صرف می کنند؛ اما این حرف به معنای بد بودن سرور مجازی نیست، بلکه به این معناست که برای هر کسب و کاری مناسب نیست. اگر شما هم این روزها به فکر خرید سرور مجازی هستید، بهتر است ابتدا این مقاله را مطالعه کنید و ببینید آیا سرور مجازی برای شما مناسب است یا خیر؟ و به طور کلی خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟

همراه ما باشید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یا vps که مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در دیتاسنتر است که 24 ساعت روشن و دارای اینترنت پرسرعت است. سرور فیزیکی به کمک نرم افزار مجازی سازی، به چندین سرور با منابع و امکانات مستقل تقسیم می شود که در این سرور شما می توانید سیستم عامل خودتان را انتخاب کنید و مدیریت را به دست بگیرید. سرور مجازی نسبت به هاست اشتراکی مزیت های زیادی دارد و می توان گفت ویژگی ها و مزیت های سرور اختصاصی را با هزینه پایین تر می تواند در اختیار شما قرار دهد.

خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟

در این مقاله کسب و کارهایی که سرور مجازی می تواند برایشان یک گزینه هوشمندانه باشد را معرفی می کنیم.

کسب و کارهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند

سرور مجازی امنیت بالاتری نسبت به هاست های اشتراکی دارد و اگر شما فکر می کنید که نیاز به امنیت بالاتری دارید، سرور مجازی گزینه مناسبی برای شماتست. می توانید مدیریت سرورتان را به دست بگیرید و فضای اختصاصی خودتان را داشته باشید. در سرور مجازی شما تحت تاثیر سرور های دیگر که همگی روی یک سخت افزار بنا شده اید، نخواهید بود.

اگر ترافیک بالایی دارید و هاست جوابگوی نیاز شما نیست

بسیاری از افراد در زمان شروع کسب و کارشان، هاست خریداری می کنند تا هزینه زیادی نپردازند، این کار به نظر هوشمندانه می رسد؛ اما داستان زمانی تغییر می کند که کسب و کار شما بزرگ تر می شود و ترافیک بالایی وارد سایت شما می شود. اگر کسب و کار شما هم رشد کرده است یا کمپین های تبلیغاتی مختلفی را اجرا کرده اید، توصیه می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. سرور مجازی انعطاف پذیر است و شما به راحتی می توانید منابع را افزایش دهید و از down شدن سایت جلوگیری کنید.

سرعت سایت شما کاهش یافته است

سایت هایی که در حال رشد هستند، علاوه بر رشد ترافیک، با رشد محتوا هم مواجه هستند. این موضوع سبب می شود که سرعت سایت شما کاهش پیدا کند، خرید سرور مجازی می تواند این مشکل را حل کند و با افزایش منابع، سرعت بالاتری را برای سایت شما فراهم کند.

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید

فروشگاه های آنلاین بخاطر تراکنش های مالی که دارند، نیاز دارند تا بستر امنی را برای کاربرانشان فراهم کنند. بهتر است اگر قصد داشتن یک فروشگاه آنلاین را دارید، از همان ابتدا به فکر یک سرور مجازی باشید تا هم خیالتان از بابت امنیت سرور راحت باشد و هم وجود یک فضای امن برای گردش مالی راحت تر.

اگر تریدر هستید

از آن جایی که بسیاری از صرافی های ارزدیجیتال یا فارکس ip های ایرانیان را مسدود کرده اند، ایجاد اکانت در این سایت ها با ip ایران یا vpn و دیگر روش های تغییر ip، یک ریسک به حساب می آید که می تواند حساب شما را بلوکه کند. یکی از امن ترین روش هایی که وجود دارد، استفاده از سرور مجازی است که شما می توانید با استفاده از یک ip ثابت، در این سایت ها ثبت نام کنید و ترید کنید و درامد کسب کنید.

قصد نصب کردن یک نرم افزار سفارشی را دارید، سرور مجازی بخرید

اگر کسب و کارتان به نقطه ای رسیده است که نیاز به نصب نرم افزار سفارشی دارید یا نیاز دارید از پیکربندی سرور سفارشی یا مشارکت در برنامه نویسی پیشرفته استفاده کنید، سرور مجازی به راحتی می تواند نیاز شما را پوشش دهد.

نیاز به برگزاری کلاس یا وبینار آنلاین دارید

یکی از مشکلاتی که هاست های اشتراکی در برگزاری کلاس های آنلاین دارند، این است که وقتی دانش آموزان زیادی وارد سایت می شود، بخاطر منابع محدود نمی تواند پاسخگو باشد و سرعت به شدت کاهش پیدا می کند. در این شرایط شما می توانید با استفاده از سرور مجازی این مشکلات را حل کنید.

اگر هم قرار است کلاس ها و محتواهای ضبط شده را برای دانلود در اختیار کاربران قرار دهید، می توانید از هاست دانلود هم استفاده کنید و شما می توانید با این کار به راحتی مشکلات دانلود را حل کنید و امکان سرعت بالای دانلود را برای کاربران فراهم کنید.

پیشنهاد ساعد نیوز برای خرید سرور مجازی: https://asamserver.com

سخن آخر

در این مقاله کسب و کارهایی که سرور مجازی برایشان مناسب بود را معرفی کردیم. در صورتی که جزو کسب و کارهایی هستید که به سرور مجازی نیاز دارید، حتما توجه کنید که از ارائه دهنده ای سرور بخرید که امن باشد و گواهی های لازم و نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشند. نکته دیگری که در انتخاب ارائه دهنده اهمیت دارد، این است که پشتیبانی خوبی داشته باشند و نسبت به مسائل مالی پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند. در صورتی که چنین ارائه دهنده ای سراغ ندارید، می توانید از آسام سرور خرید کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی