دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خط و نشان کشیدن «حسام منظور» برای قاتل سپهبد سلیمانی 

دوشنبه، 16 دی 1398
ساعد نیوز : حسام منظور بازیگر بانوی عمارت در اینستاگرامش نوشت: آقای ترامپ ! شما احتمالا تاریخ را به درستی مطالعه نکرده اید . البته بعید میدانم در زمینه های دیگر هم مطالعه زیادی داشته باشید این فقر را می توان از ادبیات شما به راحتی دریافت کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکارنیوز، حسام منظور بازیگر بانوی عمارت در اینستاگرامش نوشت: آقای ترامپ ! شما احتمالا تاریخ را به درستی مطالعه نکرده اید . البته بعید میدانم در زمینه های دیگر هم مطالعه زیادی داشته باشید این فقر را می توان از ادبیات شما به راحتی دریافت کرد.در جایی اظهار نموده اید ایرانیان هرگز در جنگی پیروز نشده اند ! به شما توصیه می کنم تاریخ این سرزمین علی الخصوص تاریخ جنگ های ایران و روم را بخوانید تا بدانید ایران، سرزمین پهلوانان و شهریاران جهانگشاست. البته ایرانیان خصایص دیگر نیز دارند و آن منش جوانمردی است ،خصلتی که شما از آن بی بهره اید و بزدلانه به جای رودرویی در میدان، شخصیت ها را ترور می کنید.اگر در تاریخ ایران شکستی هم بوده به دلیل همین منش جوانمردی است . ایرانیان عادت ندارند از پشت به کسی حمله کنند. عرصه پیکار برای آنان همیشه از روبرو و در میدان نبرد بوده.البته من بر عکس شما به خواندن تاریخ علاقه مندم وتاریخ آمریکا را به دقت خوانده ام و می دانم تاریخ جنگ های شما پر از کشتارهای ناجوانمردانه است ، قتل عام مردم بی دفاع درسدن و هامبورگ با بمب های ناپالم در پایان جنگ جهانی فقط برای زهر چشم گرفتن از مردم آلمان در حالیکه سرنوشت جنگ مشخص شده بود، قتل عام هسته ای مردم ژاپن،قتل عام مردم ویتنام با انواع سم های شیمیایی،کشتن مردم بی دفاع در افغانستان و عراق،همکاری دراعدام ناجوانمردانه ارنستو چه گوارا در بولیوی و سایر مبارزین جهان و همراهی در اشغال غیر قانونی ایران در پایان جنگ جهانی دوم علی رغم اعلام بی طرفی ایران و همراهی با صدام در ریختن خون صدها هزار جوان برومند ایرانی در دوران جنگ وکلکسیونی از کشتار مردم غیر نظامی و کودتا در سراسر دنیا و دهها مورد دیگر. باز هم شما را دعوت می کنم به مرور تاریخ ، قطعا تاریخ درس های بسیار برای همه ما خواهد داشت.


44 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
من
4 سال پیش

کاش خیلی از بازیگرامونم از ایشون یاد بگیرند واقعا کیف کردم عالی بود یک ایرانی و وطن دوست واقعی
پاسخ
Farinoosh
4 سال پیش

واقعا آفرین ..خیلی خوب جوری که شایسته یک هنرمنده جوابشو دادی
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس