دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

کمک علی دایی به مرد روزنامه فروش که 16 سال پیش او را صاحب خانه کرده است/ همیشه بی تکرارترین اسطوره باش +ویدیو 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو پیرمردی روزنامه فروش را مشاهده می کنید که می گوید 16 سال پیش با کمک 8 میلیونی علی دایی صاحب خانه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علی دایی 14 بهمن 1348 در اردبیل متولد شد اما تاریخ تولد او در شناسنامه 1 فروردین ثبت شده است. علی با 192 سانتی متر قد و زمان بازیکنی با 88 کیلوگرم وزن مهاجم بود. او به عنوان شهریار فوتبال ایران شناخته می شود. علی دایی علاوه بر سابقه حضور در دنیای فوتبال تجارت‌ پیشه و کارآفرین ایرانی است.

زندگی علی دایی سال 81 وارد فاز جدیدی شد. او به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی بعد از فوت پدرش در سال 81 با دختری که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سال هاست در خارج از کشور زندگی می کند.

ازدواج دوم علی دایی در سال 83 خبرساز شد. او در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفته است: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

علی دایی از خیرین بزرگ ایران است و همیشه تلاش می کند تا در امور خیریه ثابت قدم باشد. در این ویدیو پیرمردی روزنامه فروش را مشاهده می کنید که می گوید 16 سال پیش با کمک 8 میلیونی علی دایی صاحب خانه شده است. او پیشتر در کارهای خیریه ای دیگری هم دست داشته از جمله کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و ساخت مدرسه در اردبیل، سرپرستی نوزادان شیرخوارگاه و ...


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
جشن تولد متفاوت و جنگلی پریناز ایزدیار و ست کردن لباس و کیک با رنگ سبز باصفای محیط/ چه لوکیشن زیبایی برای عکاسی انتخاب کرده+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نگاه نافذ پسر دردانه هادی چوپان با چشم ها و ابروهای مشکی +عکس/ روح گرگ پارسی در قابی زیبا
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(فیلم) خاطره خنده دار علی دایی از خوش شانسی در امتحان زبان تخصصی دانشگاه شریف / درسی که عادل فردوسی پور توش استاده!
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(ویدئو) نجم الدین شریعتی همراه مصطفی راغب و بقیه بازیگران در اربعین در کربلا