دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

کودکی که بعد هر عطسه یک دنده اش می‌شکند! 

یکشنبه، 21 شهریور 1400
کد خبر: 167265
ساعد نیوز: کودکی انگلیسی به بیماری نادری مبتلا است که پس از هر فعالیتی هرچند کم، استخوان هایش می شکند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۲۴.ae؛اخیرا یک مادر بریتانیایی بعد از مراجعه کودک خود به بیمارستان دریافت پسرش به نام لینکلن گش از یک بیماری نادر رنج می برد.

پزشکان پس از بررسی کودک انگلیسی بیماری او را «osteogenesis imperfecta»تشخیص دادند؛ این بدان معناست که استخوان های وی آنقدر شکننده هستند که به راحتی می توان آن ها را در فعالیت های روزانه شکست. براساس آزمایش های پزشکان تاکنون جمجمه، بازو و قسمتی از ستون فقرات این کودک ۶ ساله تنها با زمین خوردن یا خزیدن روی زمین شکسته است. روز جمعه، آماندا، مادر لینکلن، فاش کرد که ویلچری که او در همه جا بجز خانه اش استفاده می کند، برای این پسر بچه، بسیار کوچک شده و خانواده در تلاش برای جمع آوری ۳۰۰۰ پوند (۳۷۵۰ دلار) برای خرید یک چرخ جدید و تخصصی هستند.آماندا، می گوید: "به عنوان یک مادر،دیدن حال لینکل بسیار سخت است."

براساس گزارش ها، این بیماری ارثی بر اثر از بین رفتن کلاژن موجود در استخوان ایجاد می شود. گفته شده بیمارانی که از این بیماری رنج می برند معمولاً به جراحی های مکرر عمده ای نیاز دارند تا میله های فلزی را برای حمایت از آن ها در استخوان خود قرار دهند. به همین علت در زیر پوست ریه ،این کودک انگلیسی "کاتتر بندری" قرار دارد تا به درمان او کمک می کند. به نوشته روزنامه بریتانیایی میرور، خانواده وی تاکنون توانسته اند ۷۵۰ پوند (۹۴۰ دلار) برای خرید ویلچر جمع آوری کنند. این خانواده در ۱۸ سپتامبر برای جمع آوری پول بیشتر قرار است در نزدیکی خانه خود مهمانی خیریه ای برگزار کنند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا چرا
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب