دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

کولاک برف راه ۵۰ روستای بازشده خلخال را دوباره مسدود کرد 

پنجشنبه، 30 دی 1400
کد خبر: 188780
ساعد نیوز: رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال گفت: به علت وزش باد شدید و کولاک برف راه ۵۰ روستای بازگشایی شده این شهرستان برای چندمین بار در طول هفته جاری مسدود شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، معروف خسروی افزود: بارش برف سنگین راه همه روستاهای دارای سنکه این شهرستان را مسدود کرده بود که در روزهای گذشته راه ارتباطی مسدود ۱۲۰ روستای خلخال و تا پایان دیروز با تلاش راهداران بازگشایی شد که شدت کولاک برف در طول شب گذشته راه ۵۰ روستا را برای چندمین بار بست.

وی با بیان اینکه به رغم صاف شدن آسمان و قطع بارندگی برف به علت افزایش شدت باد، کولاک برف در سطح همه محورهای بین شهری و روستایی خلخال همچنان ادامه دارد، افزود: با وجود تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی مسدود شده از برف هم اکنون راه ۷۰ روستای خلخال به علت بارش سنگین برف همراه با کولاک همچنان مسدود است.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز از ورود سامانه جدید بارشی به این منطقه خبر داد و افزود:هم اکنون آسمان خلخال تمام ابری و موج جدیدی از بارش های برف این شهرستان امروز آغاز خواهد شد.

غلامرضا گلمردای اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی زودگذر امروز که منجر به بارش های خفیف برف در خلخال می شود از روز جمعه شاهد کاهش دما و یخبندان شدید در منطقه خواهیم بود و از اوایل هفته آینده جوی سرد و نسبتا پایدار در منطقه حاکم خواهد شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی