دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کریس رونالدو به یک عدد تاریخی رسید 

پنجشنبه، 13 آذر 1399
کد خبر: 118903
ساعد نیوز : کریستیانو رونالدو دیشب گل شماره 750 خود در دوران ورزشی اش را به ثمر رساند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از "ورزش سه"، دیشب یوونتوس موفق شد با سه گل دیناموکیف را مغلوب کند و ستاره 35 ساله پرتغالی گل دوم را در دقیقه 57 و با یک بغل پای ساده در مقابل دروازه به ثمر رساند. رونالدو امشب گل شماره 10 خود در این فصل برای یوونتوس و دومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را وارد دروازه حریفان کرد. همچنین این گل شماره 75 او برای یوونتوس بود و حالا ستاره پرتغالی در ادامه فصل به دنبال سه رقمی کردن گل های خود در لباس یوونتوس است.

رونالدو از زمان اولین بازی اش در لباس تیم ملی پرتغال در سال 2003 در مجموع 102 گل به ثمر رسانده و با اختلاف زیاد بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش است. او در دوران حضور در اسپورتینگ لیسبون نیز پنج بار موفق به گلزنی شده بود. رونالدو همچنین 118 گل برای منچستر یونایتد در طول دوران شش ساله حضور خود در این باشگاه به ثمر رساند.

اما او درخشش رونالدو در لباس رئال مادرید رقم خورد و او در مجموع در این باشگاه 450 بار موفق به گلزنی شد تا 127 گل بالاتر رائول به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. رونالدو یکی از چهار بازیکن فعالی است که 500 گل به ثمر رسانده و فقط لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و رابرت لواندوفسکی موفق به رسیدن به این رکورد شده اند. البته فقط رونالدو و مسی عضو باشگاه 700 تایی ها هستند. تنها دو بازیکن در تاریخ رکورد بهتری از رونالدو دارند؛ جوزف بیکان با 759 و پله با 757 گل.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه