دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

کرونا در تهران صعودی شد/ احتمال بازگشت شرایط قرنطینه 

یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399
کد خبر: 78965
ساعد نیوز: علی ماهر گفت: بسیاری مردم علی رغم هشدار‌ها این بیماری را نادیده گرفته اند و آمار در بسیاری شهر‌ها در حال بازگشت به نقطه اوج است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، وی نسبت به اوج گیری آمار فوتی ها طی هفته های آتی هشدار داد و افزود: اگر با رعایت ۸۶ پروتکل ابلاغی کار می کردیم، طبیعتا میزان ابتلا نباید افزوده می شد، ولی احتمالا پروتکل ها غیر قابل اجراست. این پروتکل ها در محدوده های شهری نظیر مترو جواب نمی دهد و مردم باز هم در فضای بسیار نزدیک به یکدیگر تردد می کنند.

ماهر با اعلام اینکه به نظر می رسد که باید به سمت شرایط قرنطینه ای شدیدتر پیش رویم، تاکید کرد: وضعیت فعلی به هیچ وجه مطلوب نیست. کاهش هزار نفر بستری به کمتر از ۳۰۰ مورد در روز، ناشی از قرنطینه، سخت گیری ها و رعایت مردم بود که تا ۲۳ فروردین ادامه داشت. با ابلاغ پروتکل ها و باز شدن اصناف، مردم پروتکل ها را به دست فراموشی سپردند. شاید هم برای بازگشت مردم به جامعه اندکی زود بود.

وی بازگشایی ها را ناشی از درخواست طیفی از مردم و کسبه آسیب دیده عنوان کرد و گفت: ستاد کرونای تهران پیشنهاد کرد ساعت اداری شناور شود و این پیشنهاد را به شورای شهر انتقال داده ایم که قطعا کمک کننده است و امیدواریم تصویب شود.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، تاکید کرد: مردم نباید قضیه را تمام شده بدانند و باید تا جایی که می توانند رعایت کنند. اگر همه از ماسک استفاده و فاصله مناسب را رعایت کنند، مطمئن باشید اتفاقی برای هیچکس نمی افتد.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی