دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کریستیانو رونالدو اینگونه عاشق قورمه سبزی شد 

یکشنبه، 05 فروردین 1403
کد خبر: 380835
ساعد نیوز: یکی از اتفاقات مهم فوتبالی در سال گذشته حضور رونالدو در ایران بود. بازیکنی که علاقه خاصی به قورمه سبزی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات امسال برای ورزش ایران، سفر یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های تاریخ فوتبال به تهران بود. رونالدو به همراه النصر به ایران سفر کرد تا روبروی پرسپولیس قرار بگیرد. اتفاقی که استقبالی بی‌سابقه از یک فوتبالیست در ایران را رقم زد و حتی موجب شد تپه‌های اطراف هتل محل استقرار النصر، به تسخیر مردم دربیاید.

این وسط چند اتفاق جذاب هم رخ داد. رونالدو در ایران با چند هوادار خاص برخورد کرد و توانست آرزوی بزرگ آنها را بر آورده کند. جالب اینکه مردم در بسیاری از طبقه‌های هتل اتاق گرفته بودند تا شاید برای چند ثانیه در لابی با این ستاره بزرگ ملاقات کنند. بعضی‌ها هم در نهایت موفق به انجام این کار شدند. خود کریس هم حسابی از این استقبال به وجد آمد و تازه متوجه شد که در ایران، چقدر طرفدار دارد. جالب اینکه او در برخورد با کادر فنی سپاهان در عربستان، از آنها شاکی شده بود که چرا برایش قرمه‌سبزی نیاورده‌اند! اینکه بازیکنی مثل کریس تا این حد به این غذا علاقه پیدا کرده بود نیز در نوع خودش جالب به نظر می‌رسید.

اگر این هایلایت خاص را کنار بگذاریم، سال 1402 در فوتبال باشگاهی آسیا یک سال کابوس‌وار برای فوتبال ایران به شمار می‌رفت. استقلال که اصلا مجوز حرفه‌ای نگرفت، تراکتور در همان پلی آف حذف شد، نساجی و پرسپولیس هم در دور گروهی کنار رفتند. سپاهان هم که یک بازی خانگی‌اش از سوی AFC 3 بر صفر به سود حریف شده بود هم در نهایت روبروی الهلال زانو زد. حتی یک تیم ایرانی بین 8تیم برتر این فصل لیگ قهرمانان قرار نگرفت و این یک شاهکار عجیب برای فوتبال ایران به شمار می‌رفت. این اتفاق در آینده سهمیه‌های ایران در آسیا را کاهش خواهد داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
ویراستاری تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره