دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

کشف هیجان انگیز اهرام فرعونی مصر در کره مریخ ثابت شد+عکس 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
کد خبر: 402936
ساعدنیوز: آیا میدانید که بر روی مریخ اهرامی شبیه به اهرام مصر کشف شده است؟ در این زمینه با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از الی گشت، اگر شما هم همانند من بسیار به اخبار و مباحث نجوم علاقه مند باشید، حتما تا به حال این خبر را شنیده اید که بر روی سیاره ی مریخ اهرامی شبیه به اهرام مصر پیدا کرده اند یا البته بهتر بگویم، کشف شده است! با این که این خبر به تازگی رسانه ای شده است اما گویا که کشف اهرام مریخ آن قدرها هم تازه نیست زیرا اسنادی از طرف سازمان های سری به بیرون درز کرده است که می گوید این اهرام، سال ها پیش کشف شده بوده اند. به هر حال مسئله ی عجیبی که وجود دارد این است که چگونه ممکن است که در سیاره ای بیگانه که هیچ انسان و یا موجود دیگری بر روی آن وجود نداشته، چنین سازه ای وجود داشته باشد؟

در حالت کلی، سیاره ی مریخ برای ساکنین کره ی زمین بسیار جالب بوده است و ویژگی های منحصر به فردی نسبت به دیگر کرات کهکشان برای انسان ها را از ابتدا دارا بوده است. سیاره ی مریخ که ما ایرانیان آن را به نام سیاره ی بهرام نیز می شناسیم، به عنوان چهارمین سیاره در کهکشان راه شیری شناخته می شود. هر گردش سیاره ی مریخ به دور خورشید، 687 شبانه روز به طول می انجامد.

مریخ در اصل نامی عربی و یونانی است و در کتب قدیمی فارسی نام آن فلک شنحه ی پنجم و یا سایس رواق پنجم می باشد. نوری که به مریخ می رسد در واقع نصف نوری است که زمین از خورشید دریافت می نماید.

به همین خاطر این سیاره از نظر نور تقریباً همانند شرایط آب و هوایی زمستان برای کره ی زمین است و به همین خاطر نیز امکان رشد گیاهان در شرایط گلخانه‌ ای در سیاره ی مریخ وجود دارد. جو آب وهوایی این سیاره قرمز رنگ است و در زمان هایی که این سیاره نزدیک به جو زمین می شود و قابل دیدن می شود، به رنگ قرمز دیده می شود.

به تازگی و در پی انتشار اسنادی محرمانه از سوی سازمان های سری، ادعای وجود اهرامی همچون اهرام مصر در مریخ و همچنین وجه تشابه آنان با تمدن های باستانی بشری، موجب به وجود آمدن نظریات بسیاری در سطح جهانی شده و توجه های بسیاری را به سمت خود جلب نموده است.

البته با توجه به تاریخ هایی که در اسناد منتشره وجود دارد، همانطور که در مقدمه ذکر کردیم اهرام مریخ سال ها پیش کشف شده بوده اند و حال پس از گذشت سالیان طولانی این اسناد پخش شده اند. به هر حال با وجود این اهرام بسیاری از افراد بر این باور هستند که سیاره ‌ی مریخ در گذشته های بسیار دور دارای علائم حیاتی و زندگی بوده است که البته وجود این اهرام، این فرضیه را بیش از پیش قوت می بخشد.

به هر حال اگر شایعه ‌ی وجود اهرام در کره ی مریخ واقعیت داشته باشد، می ‌توان به این حقیقت رسید که واقعا در این سیاره کسانی زندگی می کرده اند و حتی شاید دارای تمدن بوده باشد.

این اسنادی که به تازگی از سوی یکی از سازمان های سری‌ منتشر شده است، مواردی را مطرح می نماید که معمولا دانشمندان به عنوان نماینده های علمی آن ها را در حد شایبه و یا فرضیه هایی بی اساس در نظر می گرفته اند.

تاریخ شکل گیری این سند به تاریخ 22 مه سال 1984 میلادی باز می ‌گردد. در این سند به وجود سازه‌ هایی مگالیتیک که در واقع سازه‌ های سنگی بسیار بزرگ هستند و همچنین اهرامی مشابه با اهرام مصر و همچنین موجوداتی عجیب و قد بلند در این سیاره اشاره نموده است.

ماجرا از این قرار است که این سازمان سری در ماه ژانویه ی سال جاری که در آن هستیم، بیش از 12 میلیون برگه‌ ی مربوط به اسناد محرمانه از مشاهدات سال 1984 را به صورت آنلاین منتشر نمود. در میان این 12 میلیون برگه، اسنادی وجود دارد که بر اساس آن‌ یوفولوژیست ها به آزمایشی بسیار جذاب در زمینه ی آزمایشاتشان در حیطه ی موارد ماورالطبیعه و فضایی دست پیدا کرده اند.

تمامی این اسناد شامل جزئیاتی بسیار عجیب و حتی شاید غیر قابل باور از سیاره ی مریخ را افشا نموده است. بخش مورد نظر ما از این سند بسیار بزرگ، با عنوان اکتشاف در مریخ یا Exploration of Mar شناخته می شود. محتویات این بخش در واقع شامل یک رونوشت از آزمایش رسمی زمینی ها در مختصاتی دقیق از سیاره ی مریخ در درجه های جغرافیایی شمالی و غربی کره ی مریخ است. البته در این اسناد موردی وجود دارد که کمی با منطق جور در نمی آید و آن این است که این آزمایشات با استفاده از یک فرد که دارای نیروها و استعدادهای خارق العاده بوده است، انجام گرفته اند!

این آزمایش با استفاده از قدرت های ذهنی این فرد، این سازمان را گویا به اطلاعاتی دقیق و شگفت آور از کره ی مریخ رسانده است. این فرد در ارتباطش با مریخ به اطلاعاتی همچون وجود هرم در مریخ و تمدنی فراموش شده در این سیاره دست پیدا کرده است. البته یکی از شگفت انگیزترین اطلاعاتی که این فرد در این سند افشا کرده به جز وجود اهرام مریخ این است که این فرد در ادامه از زندگی موجوداتی در سطح این سیاره نیز خبر می‌ دهد!

پس از پایان این آزمایش، ماموری که ناظر بر این آزمایش بوده، رونوشتی را در پاکتی مخصوص قرار داده و آن را به شیوه‌ ی یک نامه رسمی مهر و موم نموده و تحویل داده است. اخیرا عکس هایی در فضای مجازی بین افراد دست به دست شده است که به وجود اهرام مریخ در این سیاره و دقیقا همچون اهرام ثلاثه ی مصر هستند.

ساختار این هرم ها به گونه ای هستند که در نتیجه ی طراحی هوشمند است نه یک ترفند نوری شکل و یا خطای چشمی است. ابعاد این هرم در واقع به اندازه ی یک ماشین تخمین زده شده است و کسانی که اهرام مریخ را کشف کرده اند، اندازه ی واقعی آن بسیار کوچکتر از نسخه ی زمینی آن است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نیلوفر پارسا: الهام چرخنده بعد از آوای باران از اینکه مردم با من عکس یادگاری میگرفتن ناراحت می‌شد، به من گفت از خیابون بازیگر آوردن مردم ازش امضا میگیرن!+ویدیو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
زهره فکور صبور، ستایشِ سریال دلنوازان در آخرین شب زندگیش در منزل این بازیگر معروف بود+ عکس