دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

کشف مزرعه بیت کوئین در بروجرد 

چهارشنبه، 06 اردیبهشت 1402
کد خبر: 338034
ساعد نیوز: فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی مزرعه بیت کوئین و کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، سردار یحیی الهی امروز ششم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال ، مأموران آگاهی بروجرد با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را دردستورکار قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق در یکی از کارگاه‌های اطراف شهر بروجرد اعزام و در بازرسی از محل مربوطه 24 دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به‌صورت قاچاق و غیرقانونی راه‌اندازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی ادامه داد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی از اولویت کاری پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ترجمه تخصصی کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله