دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

کیک تولد خاص و چند بعدی بیرانوند برای تولد اکرم بانو با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس 

سه شنبه، 17 مهر 1403
ساعدنیوز: تصویری از کیک تولد اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان مطرح کشورمان را مشاهده می کنید. برای دیدن حواشی جذاب مربوط به ورزشکاران با ما باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان فوتبال مان است که با هم نسبت فامیلی دارند و دختر و پسر عمو هستند . اکرم بیرانوند متولد سال 1371 در خرم آباد بوده و در سن 18 سالگی با علیرضا بیرانوند ازدواج کرده است و در حال حاضر دو فرزند به نام های طاها و بارانا دارد.

همسر علیرضا، دختر عموی او محسوب می شود و گلر شماره یک تراکتور و تیم ملی ازدواج فامیلی انجام داده است.

اکرم بیرانوند بر خلاف همسرش در رشته ورزشی فعالیت ندارد و مدتی است وارد حرفه مدلینگ شده است. تغییر چهره او اینروزها در شبکه های اجتماعی سوژه کاربران شده است. این زوج در سال 1389 با هم ازدواج کردند و از آن موقع زندگی عاشقانه ای دارند.

اکرم بیرانوند و علیرضا بیرانوند دختر عمو پسر عمو هستند و گویا از کودکی ب هم علاقه داشتند و در نهایت در سن کم و در 16 و 18 سالگی با هم ازدواج کردند. الیته به دلیل بیکاری و نداشتن امکانات ازدواج خانواده اکرم بانو با ازدواجشان مخالف بودند، اما در نهایت توانستند با هم ازدواج کنند.

او درباره زندگی شخصی اش با یک فوتبالیست می گوید: من و علیرضا همدیگر را دوست داشتیم ولی هر پدر و مادری آرزوی خوشبختی بچه هایشان را دارند. در آن موقع خانواده من راضی نمی شدند و الان که خودم مادر هستم، واقعا درک می کنم. کاش الان پدر و مادرم زنده بودند و از آن ها به خاطر همه چیز تشکر می کردم. شاید سختگیری های آن ها نبود، علیرضا هم سفت و سخت تلاش نمی کرد.

حالا ُ پس از سال ها پستی و بلندی این زوج به ارامش رسیدند و زندگی خوبی دارند.


5 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 17 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از دسته گل رؤیایی و لاکچری دوستانش در استقبال از ستاره چشم رنگی والیبال ایران بعد از بازگشت از سفر به تایلند +فیلم
(عکس) ژست خاص و استایل پاییزی بهاره رهنما در مجارستان گردی/ تصاویر منحصربه‌فرد از کلیسای مجارستان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(عکس) برخورد تصادفی رامبد جوان و همسر سابقش، سحر دولت‌شاهی، در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ترجمه تخصصی کتاب
النار حبیبی : یه پروژه ای بود بعد 3 روز بهم گفتن ماجرا چیه و من از لوکیشن زدم بیرون و کار به تهدید کشید ، تهدیدم کردن ممنوع الکارت می کنیم
(عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ...
بی رحم ترین پادشاهان جهان