دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

لاستیک خارجی برای پراید چی بخریم؟ 

پنجشنبه، 16 آذر 1402
درمیان برندهای خارجی موجود در بازار، مواردی وجود دارند که خرید لاستیک پراید از آنها توصیه می‌شود. اگر قصد تهیه بهترین لاستیک پراید را دارید، ادامه این مطلب از ساعد نیوز را از دست ندهید.

تایرهای ایرانی از کیفیتی متناسب با خودروی پراید برخوردارند و نیازی به هزینه اضافی در این زمینه نیست. اما اگر تمایل به خرید لاستیک خارجی برای خودرویتان دارید این راهنما برای شماست.

بهترین لاستیک خارجی برای پراید

بازار لاستیک ایران تنها شامل لاستیک‌های ساخت داخل نمی‌شود و امروزه برندهای خارجی معتبری نیز در زمینه تولید لاستیک پراید فعال هستند. بدون شک محصولات خارجی همیشه مشتریان و متقاضیان خود را در بازار دارد. اگر سراغی از بهترین لاستیک خارجی برای پراید بگیرید هم دست‌خالی از بازار برنمی‌گردید.

لاستیک دانلوپ

یکی از بهترین برندهای معتبر لاستیک خارجی، دانلوپ است که می‌توانید آن را در سایت رینگو خریداری کنید. ویژگی‌های این لاستیک عبارت‌اند از: کشش عالی، دوام عالی و عمر طولانی، بهبود عملکرد خودرو و کنترل آن، مقاومت غلتشی پایین، استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید در ساخت انواع لاستیک، سروصدای بسیار کم، تولید انواع لاستیک بر اساس شرایط آب‌وهوایی.

لاستیک هدوی

یکی دیگر از لاستیک‌های معتبر خارجی برند هدوی است که می‌توانید سایز مناسب را برای خودرو پراید از سایت رینگو خریداری کنید. برخی ویژگی‌های این برند عبارت‌اند از: تولید لاستیک برای شرایط تابستانی، زمستانی و چهارفصل، الگوی آج نامتقارن مناسب شرایط بارانی، افزایش ثبات و کنترل خودرو، مناسب مسیرهای سنگلاخ و خارج از آسفالت، بهبود مصرف سوخت و کاهش مقاومت غلتشی.

کومهو تایر

لاستیک پراید کومهو تایر (Kumho Tire) محصول برندی کره‌ای با نیم قرن سابقه درخشان است. کومهو یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولید لاستیک را در اختیار دارد و جزو 10 برند بازار در دنیاست.

جی‌تی‌ رادیال

شرکت اندونزیایی جی‌تی رادیال در نقاط مختلفی از دنیا شعبه دارد. این برند معروف برای خودروهای مختلف تایر تولید می‌کند و سایزهای گوناگونی از لاستیک از جمله مورد مناسب برای پراید را هم پوشش می‌دهد.یکی از کلیدی‌ترین نقاط تمایز این خودرو، وجود شیارهایی با طراحی درست و عمیق است. این شیارها مانع از لیزخوردن خودرو می‌شوند و کیفیت رانندگی روی سطوح مختلف را بالا می‌برند.

نکسن

از انتخاب‌هایی که برای خرید بهترین لاستیک پراید در بازار ایرانی پیش رو دارید، خرید از برند نکسن است. این برند هم از معروف‌ترین‌های کشور کره‌جنوبی است و کالاهای مرغوبی را عرضه می‌کند.کیفیت تولید، مصرف بهینه انرژی و مایلاژ بالا از شاخصه‌های متمایزکننده لاستیک‌های نکسن درمیان گزینه‌های مختلف موجود در بازار هستند. این را هم بدانید که قیمت تولیدات نکسن در مقایسه با برترین برندهای جهانی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

تراینگل

محصولات کارخانه تری انگل بهترین لاستیک چینی برای پراید است. البته محصولات چینی قیمت کمتری نسبت به لاستیک‌های خارجی دارند؛ اما این قیمت کمتر به معنی کیفیت پایین‌تر هم نیست. برندهای خارجی مثل تری انگل جزء گزینه‌های مناسبی است که می‌توانید با قیمت مناسبی خریداری کنید و تقریباً با تمام تیپ‌های مختلف پراید هم‌خوانی دارد.

سخن پایانی

برای تهیه بهترین لاستیک پراید باید در درجه نخست، نیازسنجی کنید. منظور چیست؟ یعنی حواستان باشد که انتظار چه کارکردی از دستگاه را دارید، بودجه‌تان چقدر است و عمر لاستیک چقدر خواهد بود. در مراحل بعدی، نیاز به شناسایی بهترین برندهای خارجی دارید تا بتوانید از میان گزینه‌ها موجود دست به انتخاب بزنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) نرگس محمدی،بازیگر جوکر2 : علی اوجی گفت زنم بشی تا 60 سالگی می خندونمت
(ویدئو) وقتی از سوتی های عجیب مادربزرگ ها در برنامه جوکر 2 میگن / متین ستوده و گیتی قاسمی یه سوتی از مامان بزرگشون گفتن که بقیه تا مرز ترکیدن رفتن 😂😂
خلاقیت منحصر به فرد مجسمه ساز ایرانی برای ساختن سردیس محمدرضا شجریان حماسه آفرید/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو
خلاقیت خنده دار اوستا تعمیرکار در پیوند پنجره اتاق به پنجره ماشین حماسه آفرید+عکس/ هنر از اول نزد ایرانیان بوده و بس😂
نگاهی به خلوت عاشقانه ی زهرا گونش با دوچرخه ی رنگی اش در دل جنگل / طبیعت گردی به سبک ستاره 2 متری والیبال ترکیه + عکس
ویدیو/ رمزگشایی از نمادهای ایران باستان در نقوش درختان سرو و گل‌های 12 پر حکاکی شده در تخت‌جمشید
تبدیل پایان نامه به مقاله
نگاهی به حضور بازیگران در کافه رستوران سنتی شهاب حسینی در لواسان؛ از ریما رامین فر و همسرش تا رضا صادقی+عکس
رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟