لباس عجیب و غریب داماد در جشن عروسیش!

  پنجشنبه، 02 اردیبهشت 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
لباس عجیب و غریب داماد در جشن عروسیش!
ساعد نیوز : لباس عجیب داماد اندونزی در جشن عروسی اش به سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک روز عروسی یکی از بهترین روز های زندگی هر پسر و دختری به شمار می رود. از این رو پسران و دختران تلاش می کنند تا با پوشیدن لباس های زیبا و استفاده از ایده های منحصر به فرد این روز را به روزی بیادماندنی برای خود و شریک زندگی شان تبدیل کنند.

اما شاید شنیدن خبر اینکه یک داماد با زیرشلواری در مراسم جشن عروسی خود شرکت کرده کمی برایتان عجیب و خنده دار باشد. اما واقعا چنین اتفاقی در یک مراسم عروسی در اندونزی رخ داده است. تصاویر منتشر شده عروس را در حالی که یک لباس سنتی بسیار زیبا بر تن دارد در کنار داماد که با زیرشلواری در مراسم شرکت کرده نشان می دهد. در این تصاویر داماد در حالی که شانه و دستش و همچنین زانو های او باندپیچی شده دیده می شود.

تصویر

اما پس از انتشار این تصاویر بسیاری از کاربران کنجکاو شدند که علت حضور داماد در مراسم جشن عروسی خود آن هم با این شکل و شمایل چه بوده است. بنا به گزارش Kompas.com داماد جوان چهار روز قبل از مراسم عروسی خود دچار حادثه شده و پس از افتادن از روی موتورسیکلت دچار جراحت شد. ظاهرا او راهی پمپ بنزین بود که ناگهان در مسیر روی موتورسیکلت بدحال شده و روی زمین سقوط کرد اما با این حال او با وجود مجروحیت تلاش کرد تا مراسم عروسی در روز و ساعت مقرر برگزار شود.

انتشار این تصاویر در توئیتر با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود و بسیاری برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی و سلامتی کردند.

تصویر
تصویر

  دیدگاه ها
روژین
3 سال پیش

بازدیدکننده
3 سال پیش

😐😂😐😂😐😂😐
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (224 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (136 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW