دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

لباس انتقام؛ پیراهنی که پرنسس دایانا با آن از شاهزاده چارلز خیانتکار انتقام گرفت 

یکشنبه، 22 مرداد 1402
ساعدنیوز: در این بخش از فرهنگ و هنر ساعدنیوز مطالبی درباره پیراهن سیاه پرنسس دایانا که به لباس انتقام شهرت دارد میخوانید.

دایانا، شاهدخت ولز همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بزرگترین فرزند و ولیعهد ملکه الیزابت دوم بود.او برای فعالیت هایش در زمینه جمع آوری پول برای خیریه های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود.

ازدواج او با شاهزاده ولز در تاریخ 29 ژوئیه 1981 در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و به وسیله بیش از 750 میلیون نفر تماشا شد.

لباس انتقام پرنسس دایانا

پرنسس دایانا برای مراسمی که در گالری سرپنتاین در لندن، سال 1994 برگزار شد، مینی دِرس مشکی با سرشانه برهنه پوشید. این لباس نمادین توسط کریستینا استامبولیان طراحی شده بود. لباس انتقام به خاطر ظاهر جسوانه و ساختارشکنی که داشت و جذابیت پرنسس دایانا در دید همگان نقش بست. علاوه بر این زمان بندی دقیق و دلیل مکمی پشت پوشیدن این لباس دلربا پنهان شده بود. نیویورک تایمز گزارش داد پرنسس دیانا درست بعد از همان شبی که همسرش، شاهزاده چارلز در یک مستند به وضوح اعتراف کرد که به او خیانت کرده است، این لباس را پوشید و تیتر خبرها شد. شاهزاده خانم ولز با پوشیدن این لباس قراردادهای سلطنتی بریتانیا را زیر پا گذاشت و در تاریخ مد نام خود را مهر کرد.

شبی که مستندی پخش شد که در آن چارلز تأییدی مبهم اما قطعی داد که به دایانا خیانت کرده است. از او پرسیده شد: « آیا از زمان سوگند ازدواج سعی کردید نسبت به همسرتان وفادار و محترم باشید؟» چارلز جواب داد: «بله» مصاحبه کننده به شاهزاده فشار آورد.

چارلز گفت: «بله، قطعاً. تا زمانی که به شکلی جبران‌ناپذیر این پیمان شکسته شد هر دوی ما تلاش کردیم.» قرار بود دیانا آن شب در یک مراسم جشن ظاهر شود اما لباس از پیش برنامه ریزی شده خود را با یک لباس مشکی تا بالای زانو عوض کرد. این لباس که حالا به «لباس انتقام» معروف است، کوتاه، تنگ و جذاب بود.


2 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
گیتا
11 ماه پیش

ایول ب این انتقام
پاسخ
حق
11 ماه پیش

این که همش سانسور بود .
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍