دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

لباس مشکی مناسب، ویژه محرم برای آقایان شیک پوش! 

چهارشنبه، 28 تیر 1402
ساعد نیوز: شروع ماه محرم باعث می‌شود که بیشتر افراد به خرید لباس‌های مشکی جذب شوند و برخی افراد لباس‌هایی که طرح و گرافیک خاصی دارند اینترنی تهیه می‌کنند، اما باید بدانید که با رعایت کردن چند نکته کوچک می‌توانید یک استایل سرتاپا مشکی برای محرم تهیه کنید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایمنا، در برخی از کشورها از جمله ایران، رنگ مشکی، رنگ عزاداری است و شاید همین مساله باعث شده که عده ای با این رنگ، حس خوبی برایشان تداعی نشود. با این حال، پوشیدن لباس های مشکی در ایام عزاداری، نشانه احترام است. در ایام ماه محرم، بیش از هر زمان دیگری، ایرانی ها در استایل سر تا پا مشکی دیده می شوند.

مشکی یکی از رنگ های خنثی و پر کاربرد است که سِت کردن آن با رنگ های دیگر، جلوه آن را چند برابر می کند. در دنیای مد و فشن هم مشکی یک رنگ هوشمند و با ابهت است که گاهی رمزآلود به نظر می رسد. این رنگ توجه زیادی را به خود جلب می کند. اما پوشیدن لباس سرتا پا مشکی، قوانینی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

قوانینی برای استایل مشکی

استایل سراسر مشکی در زمره استایل مونوکروم قرار می گیرد و تقریبا همان قوانین را داراست. سعی کنید در این استایل از پارچه ها و بافت های مختلف مانند جین، کتان، چرم، مخمل و . . . در کنار هم استفاده کنید.

به کیفیت و جنس لباس به خوبی دقت کنید. خیلی از پارچه های مشکی نامرغوب، پس از چند بار شستشو و در معرض آفتاب بودن، بور و رنگ پریده شده و بزرگ ترین آسیب را به استایل شما می زند.

در استایل سرتا پا مشکی، کفش ها به شدت مهم هستند و بهتر است کفش هایتان به اندازه کافی تمیز و براق باشند.

از آنجا که تیپ سراسر مشکی، یک استایل ساده و مینیمال به شمار می آید، اکسسوری هایی همچون ساعت، کمربند، گردنبند و . . . بسیار حایز اهمیت هستند. پس در این استایل از به کاربردن آنها غافل نشوید. جنس و مدل این آکسسوری ها، استایل شما را روزانه تا فرم رسمی تغییر می دهند.

مرتب بودن، شیک‌پوشی و صاحب تیپ بودن برای همه مجالس امتیاز محسوب می‌شود و در سوگواری نیز باید به آن توجه کرد. اما ذکر یک نکته خالی از لطف نیست. این‌که توجه داشته باشید ایام محرم، نیاز به خوش‌پوشی روحی نیز دارد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه