دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

لبخند زدن سهیلا منصوریان بانوی قهرمان ووشو با دندان های شکسته در ملأ عام/ شما بودین کدوم رو انتخاب میکردین زیبایی یا رسیدن به هدف !؟ 

یکشنبه، 07 مرداد 1403
ساعد نیوز : فیلمی از دندان های شکسته ی سهیلا منصوریان را می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، سهیلا منصوریان (زاده 31 شهریور 1367 در سمیرم) ووشوکار ایرانی در رشتهٔ ساندا و دارنده مدال طلای ساندا در جام جهانی 2014 در وزن52 کیلوگرم است. او خواهر الهه و شهربانو منصوریان، قهرمانان مشهور ووشوی ایران و جهان است.وی هم‌اکنون عضو تیم ملی ووشوی زنان ایران است. در سال 2015، او در رقابت مبارزه کونلون شرکت کرد و در سال 2020 موفق شد وارد مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (M.M.A) شود.

انتشار ویدئویی از سهیلا منصوریان در صفحه اینستاگرام وی فضایی منفی را علیه مدیران مجموعه ورزشی انقلاب به راه انداخت. این قهرمان ووشو که روز پنجشنبه 9 تیر ماه 1399 برای تمرینات هوازی به مجموعه انقلاب رفته بود، با یک نگهبان مجموعه به مشاجره می‌پردازد، زیرا کارت عضویت وی منقضی شده و به گفتهٔ وی، از ورود او به مجموعه ممانعت شده و وی از مجموعه اخراج می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 07 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) ملاقات تاریخی هادی چوپان و وحید بادپی در کنار استیج مستر المپیا در آمریکا/ گرگ پارسی در حال آموزش یوز ایرانی در مسیر موفقیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به ویلای لاکچری و قصر مانند اجاره ای سردار آزمون در رامسر / سرسره آبی چند متری وسط استخر ، ماشالله سرسره نیست تونله وحشته
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ رهاسازی یک گربه از بالای "برج خلیفۀ" دبی/ آیا واکنش خاص گربه هنگام افتادن از ارتفاع او را نجات می‌دهد؟