لباس عروس مناسب برای افراد چاق

  یکشنبه، 18 اسفند 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
لباس عروس مناسب برای افراد چاق
انتخاب لباس عروس سایز بزرگ برای عروس خانم های چاق کار ساده ای نیست و باید به نکات ریز و درشت زیادی دقت کنید تا بهترین لباس عروس را انتخاب کنید

اگر شما هم می خواهید در روز عروسی تان یک عروس خوش اندام باشید با ما همراه شوید.
هر دختر خانمی دوست دارد در شب عروسی خود بدون کوچکترین نقصی باشد این وسواس در مورد اندام خیلی بیشتر مشهود است اما با توجه به فشار برنامه ریزی عروسی گاهی تبعیت از رژیم غذایی و برنامه ورزشی قبل از عروسی برای خانم ها دشوار می شود و ممکن است چربی های موضعی ظاهر دلخواه ما را در لباس عروس از بین ببرد. اگر شما هم چنین مشکلی دارید این نکات را بخوانید.

لباسی مناسب انتخاب کنید

آنچه که همیشه در رویاهای خود به عنوان لباس عروس می پرورانده اید را فراموش کنید و به اندام امروزی خود بنگرید. در انتخاب لباس عروس باید بدانید کدام مدل لباس برای پوشاندن قسمت نامتعادل اندام تان مناسب است. مثلا:

  • اگر بازوها و سرشانه ها بزرگ و قطوری داشته یا کمی قوز دارید نباید لباس مدل دکلته را سفارش دهید. در عوض لباس تان باید یا آستین کوتاه یا آستین حلقه ای باشد.
  • اگر پایین تنه تان بزرگ است باید به دنبال لباس هایی که از زیر سینه گشاد می شوند باشید.
  • اگر می خواهید بالاتنه تان را کلا جمع وجورتر کنید باید لباسی با نیم تنه گن شکل و تنگ و دامنی که از کمر پف آلود است را برگزینید.
  • اگر می خواهید برجستگی های اندام خود را نشان دهید بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید.
  • اگر هم در هیچ یک از دسته های بالا قرار نمی گیرد بهتر است سراغ مدل ساده و کشیده بروید زیرا بر بیشتر اندام ها می نشیند و ظرافت یک عروس را نشان می دهد.

مدل لباس عروس برای افراد چاق ، تپل و پلاس سایز

انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق یکی از بزرگ ترین دغدغه­ها است. به همین خاطر عروس خانم ها اغلب در دوران نامزدی رژیم های غذایی مختلفی را امتحان می کنند تا بتوانند وزن کم کنند و هر لباسی که دوست دارند را برای بهترین شب زندگی خود بپوشند.

درست است که داشتن اندامی مناسب آرزوی همه بانوان است؛ اما همیشه نمی توان به این آرزو جامه عمل پوشاند؛ زیرا با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن ازدواج ممکن است فاصله عقد تا عروسی کمتر از چند هفته باشد و این فرصت برای عروس وجود نداشته باشد که رژیم بگیرید و چند کیلو وزن کم کند و یا بعضی از عروس خانم ها کل استخوان بندی درشتی دارند و هرچقدر هم لاغر کنند باز اندام درشتی دارند. عروسی شبی است که خاطره اش همیشه در ذهن عروس و داماد خواهد ماند. یکی از مهم ترین مواردی که عروس خانم ها در این شب به آن توجه نشان می دهند نحوه انتخاب لباس عروس است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که عروس خانم پلاس سایز و تپل باشد.

بر اساس اندام تان لباس عروس انتخاب کنید

در این زمان باید چاره ای بیندیشید تا بتوانید مانند ستاره ای در شب عروسی بدرخشید و تمام توجه مهمان ها به سمت شما معطوف باشد. انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق در اینجا اهمیتش را نشان می دهد. اگر لباسی که انتخاب می کنید به خوبی روی تن شما نشسته باشد، پیچ و خم بدنتان زیباتر به نظر خواهد رسید و افرادی که در جشن عروسی حضور دارند تمام توجهشان به سمت لباس و زیبایی آن معطوف می شود و به طور کامل اضافه وزن داشتن و پلاس سایز بودن عروس خانم را فراموش خواهند کرد.

نکات خرید لباس عروس برای افراد پلاس سایز

هنگام انتخاب لباس عروس در نظر داشته باشید که شما یکبار ازدواج می کنید و این شب خاطره انگیز باید به بهترین نحو برگزار شود. اگر لباسی که از هر نظر با اندام شما متناسب است را انتخاب کنید مورد تحسین همگان قرار خواهید گرفت. همچنین با توجه به این که دوربین های عکاسی و فیلم برداری در این روز لحظه ای از عروس خانم غافل نمی شوند، تصاویر زیادی از شب عروس برایتان ثبت می شود که سال ها خاطرات آن روز باشکوه را برای شما زنده می کنند. به همین دلیل اگر لباس عروس مناسبی انتخاب کرده باشید و میکاپ مناسبی را در نظر گرفته باشید، همیشه از دیدن عکس هایتان در این شب لذت خواهید بود. برای انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید آن گونه که در شان یک ملکه است در جشن عروسی حضور پیدا کنید. با ما همراه شوید و درباره این موارد بیشتر بدانید.

انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق و لباس عروس های پف دار

لباس عروس های پف دار که از قدیم الایام مد هستند و افراد زیادی آن ها را انتخاب می کنند، برای کسانی مناسب هستند که اندامی لاغر و تراشیده دارند. عروس خانم های لاغر اندام این لباس ها را می پوشند تا در عروسی بهتر دیده شوند؛ اما افرادی که تپل هستند نیازی به این ندارند که با پوشیدن لباس عروس پفی خودشان را توپر نشان دهند. به همین دلیل این لباس ها به هیچ عنوان برای افرادی که به دنبال لباس عروس افراد چاق هستند مناسب نخواهد بود. دامن های پف دار با چین های روی هم آمده عروس خانم را تپل تر از حد معمول نشان می دهد و هنگام انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق باید لباس های کلاسیک که دامنی ساده دارند را مد نظر داشته باشید. تا عروس خانم کشیده تر و لاغر اندام تر به نظر برسد.

انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق و لباس عروس دکلته

برای انتخاب لباس عروس باید اول به اندامتان و چگونگی آن توجه داشته باشید و برخی از افراد پلاس سایز باسن درشت تری داند و برخی دیگر دارای سینه های درشتی هستند. اگر سینه های بزرگی دارید بهترین گزینه هنگام انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق برای شما لباس عروس دکلته است. اگر پوشیدن لباس عروس دکلته به دلیل باز بودن بالای آن تا ناحیه سینه شما را معذب می کند. این امکان برای شما وجود دارد که یک کت کوتاه جداگانه تهیه کرده و روی لباس عروس بپوشید.

انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق و لباس های دوتکه

برخی از عروس خانم ها پایین تنه نسبتاً درشتی دارند و همین امر به یک معضل بزرگ برای انتخاب لباس عروس برای آن ها تبدیل می شود. برای انتخاب لباس عروس برای افراد تپل و چاق برای افرادی که پایین تنه بزرگ تری دارند بهتر است لباس های دو تکه را انتخاب کنید. این لباس ها برشی در ناحیه کمر دارند و بالاتنه آن ها نسبتاً چسبان است. در قسمت پایین تنه دامن لباس چند چین ساده وجود دارد که کمتر برجستگی باسن را نشان می دهد.

بهترین مدل برای عروس های چاق و درشت اندام

بهترین سبک برای این مدل اندام ، دانتل با یقه ی دلبری هست که هم چربی های ناحیه ی بازو را بپوشاند و هم از پایین تنه اندام و چاق تر نشان بدهد. و همینطور لباس عروس هایی که بالاتنه دانتل کار شده باشد و یقه اش خیلی بسته نباشد. با توجه به نکات ارائه شده اگر اندامتان در هیچ کدام از این دسته بندی ها قرار ندارد یا این که هیچ لباسی نتوانسته اید پیدا کنید که به دلتان بنشیند. به شما پیشنهاد می کنیم با طراح مد و لباس مشورت کنید تا بتوانید بهترین لباس عروس را برای بهترین شب زندگی تان انتخاب کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (499 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (17 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان