تیپ مردانه ی مورد علاقه ی زنان

  یکشنبه، 11 اسفند 1398   زمان مطالعه 7 دقیقه
تیپ مردانه ی مورد علاقه ی زنان
طرز لباس پوشیدن آقایان تاثیر بسیار زیادی بر جذب دیگران دارد پس آقایانی که میخواهند خوش تیپ و جذاب و مورد پسند خانم ها باشند باید نکاتی را برای یک تیپ مردانه مناسب رعایت کنند.

زنان این تیپ مردانه را می پسندند

ملاک های شیک پوشی آقایان از نظر خانم ها در جزئیاتی خلاصه می شود که یک تیپ مردانه جذاب و همه چیز تمام می سازد. پوشیدن لباس مناسب ، شیک و جذاب در روابط اجتماعی ما تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل در خرید لباس باید نکاتی را رعایت کنیم تا از نظر دیگران نیز جذاب و خوش تیپ باشیم . اگر مایلید بدانید کدام تیپ مردانه مورد پسند خانم هاست به نکاتی که در این بخش برایتان آورده ایم خوب دقت کنید.

کت

حتما شما هم مانند دیگر آقایان فکر می کنید که کت را تنها باید برای مراسم رسمی مانند میهمانی یا قرار های کاری به تن کرد، اما این را هم بدانید که خانم ها آقایان کت پوش را در هر حالتی دوست دارند. البته فراموش نکنید کتی که به تن می کنید باید به خوبی روی تن تان بنشیند. طبق گفته روان شناسان، آقایانی که اندام v شکلی دارند، در کت و شلوار جذاب تر به نظر می رسند. اندام v شکل نشان دهنده سلامت فرد و میزان تستسترون بیشتر در بدن اوست. مطمئنا پوشیدن کت شما را مردانه و زیباتر خواهد کرد، به این شرط که کاملا فیت تن تان باشد، در غیر این صورت نتیجه ای برعکس خواهد داد. به بیانی کت نشانه ای از موفقیت و قدرت مردان در جامعه است.

ساعت مچی

بسیاری از مردم برای چک کردن ساعت، از گوشی همراه شان استفاده می کنند، اما اگر می خواهید به عنوان یک مرد جذابیت تان بیشتر شود، از ساعت مچی برای فهمیدن زمان استفاده کنید. از آنجا که ساعت مچی شما را جذاب تر می کند، برای هر مردی واجب است.

از طرف دیگر خانم ها، آقایانی را که به جزییات اهمیت می دهند می پسندند، به همین دلیل اگر روی مچ تان ساعت مچی ببینند، بیشتر به سمت شما کشیده می شوند. ساعت مچی می تواند دلیل خوبی برای شروع یک مکالمه میان شما و خانم مورد علاقه تان باشد.

پالتو

امروزه می توانید پالتوهای مردانه را در انواع، طول، جنس و ظاهر متفاوت بخرید. بدین ترتیب برای هر مردی گزینه ای بر اساس سلیقه و نیازش وجود دارد. پالتویی که به درستی انتخاب شده همواره شیک و جذاب به نظر رسیده و بر نظر زنان اطراف تاثیر خواهد گذاشت. اگر در مورد انتخاب پالتو شک دارید به شما توصیه می کنیم که پالتوهای کلاسیک و کژوال را انتخاب کنید به ویژه پالتوهایی که رنگ های ملایمی دارند. این پالتوها مزیت های زیادی دارند که مهم ترین آن ها این است که می توان در هر جایی و در هر مراسمی آن ها را پوشید. پالتوها را می توان براحتی با شلوار پارچه ای، شلوار جین و حتی کفش ورزشی نیز ست کرد.

کفش

همه می گویند که چشم های آینه روحانسان هستند. اگر این گفته واقعیت داشته باشد پس کفش را می توان آینه استایل یک شخص دانست. امروزه بسیاری از مردان و زنان ترجیح می دهند کفش ورزشی بپوشند. باور کنید که هیچ چیز به اندازه یک جفت کفش کلاسیک همراه با کت و شلوار یا یک جفت کفش غیررسمی همراه با شلوار جین و یک پیراهن قشنگ جذاب به نظر نمی رسد. با توجه به کفشی که به تن دارید، زنان می توانند واقعیاتی را در مورد شخصیت شما دریابند. کفش هایی که کیفیت پایینی دارند باعث می شوند که مردان چیپ به نظر رسیده و نشانن دهنده این است که مرد مورد نظر پول کافی ندارد.

کفش های کهنه یا کثیف نیز نشان می دهد که شما نسبت به ظاهر و لباس های خود بی اهمیت هستید. کفش های شیک یا اداری ظاهر جذابی به شما می دهند و وضعیت کاری و روحی شما را همراه با اعتماد به نفستان به طرف مقابل انتقال خواهد داد. همچنین زنان به مناسب بودن کفش هایی که در موارد مختلف می پوشید توجه می کنند. کفش های شیک با کیفیت بیش از هر لباس دیگری نظر زنان را به خود جلب می کند.

کت و شلوار شیک

در دنیای مدرن، مردان کت و شلوار را معمولاً تنها برای ملاقات های تجاری یا گردهمایی های رسمی می پوشند. اما مردان قدرت و تاثیر قابل توجه کت و شلوار روی مردان را نادیده می گیرند. بهتر است کت و شلواری منطبق بر مد روز به تن داشته باشید زیرا این طرز لباس پوشیدن جذابیت شما را در نگاه دختر مورد علاقه تان به شدت افزایش خواهد داد. همه زنان از دیدن یک مرد کت و شلواری شیک به وجد آمده و به این نتیجه می رسند که وی به خاطر آن ها چنین لباس فاخری به تن کرده است.

روانشناسان بر این باورند که بدن V شکل مردان (حالتی که هنگام پوشیدن کت و شلوار معمولاً بدن مردان به خود می گیرد) نشانه داشتن سلامتی و مقدار بالای تستوسترون است. از این رو توصیه می شود کت و شلوارهایی بپوشید که با بالاتنه شما سازگار بوده و کاملاً در تن شما جا بگیرد. با این کار، شما مزیت های جسمانی تان را بیش از پیش نمایان ساخته و بسیار مردانه تر بنظر می رسید زیرا شانه های شما پهن تر و بازوهای شما کلفت تر به نظر می رسند.

پولیورهای پشمی باکیفیت

وقتی که لباس هایتان را انتخاب می کنند، مردان و زنان توجهی به تاثیر جنس لباسشان روی افراد دیگر ندارند. پارچه کشمیری یا همان ترمه (نوعی پارچه پشمی بسیار مرغوب) بسیار کمیاب و گران قیمت است. این پارچه پشمی بسیار نازک، نرم و گرم است که لمس کردن آن ها بسیار خوشایند به نظر می رسد. مطالعات نشان می دهد که زنان هنگام انتخاب لباس بدون دغدغه مالی، لباس هایی که از این پارچه ساخته شده باشند را ترجیح می دهند. پولیورهای پشمی باعث می شود که مردان منعطف تر و مهربان تر و کمتر خشن به نظر برسند و لمس کردن آن نیز حس خوبی به زنان می دهد. از لحاظ روانشناسی، پوشیدن لباس هایی از این جنس باعث می شود که زنان احساس آرامش داشته و در کنار مردی که چنین لباسی به تن دارد احساس راحتی کنند.

کاپشن چرمی

کاپشن های چرمی شیک کمی کلاسیک به نظر می رسند اما هنوز هم یکی از بهترین گزینه های مردان در هنگام انتخاب لباس به شمار می آیند. لباس هایی که از چرم طبیعی ساخته شده اند گران قیمت به نظر رسیده و ظاهر و سبک لباس پوشیدن شخص را بهبود می بخشند به نحوی که اعتماد به نفس بالای شخص را القا می کنند. اگر می خواهید لباس چرمی انتخاب کنید، لباسی را انتخاب کنید که ظاهری باحال و خوش مشرب از یک «پسر بد» را در ذهن دیگران ایجاد می کند. مزیت اصلی کاپشن های چرمی این است که همیشه جذاب به نظر می رسند.

لباس ورزشی

همان طور که مردان دوست دارند زنان را در لباس ورزشی ببینند، زنان نیز به شدت تحت تاثیر مردانی قرار می گیرند که با لباس های ورزشی در خیابان راه می روند. نکته مهم در این تاثیرگذاری آنی و سریع این است که مردان و زنان از کسانی که وضعیت جسمانی مناسب و ظاهر ورزشکاری دارند خوششان می آید. افراد ورزشکار معمولاً دارای اعتماد به نفس و گشاده رو بوده و معاشرت با آن ها لذتبخش است.

بهترین لباس ورزشی آنی است که در آن احساس راحتی کنید، چه روحی و چه جسمی. زنان به چند جنبه لباس های ورزشی اهمیت می دهند اما اصل بسیار ساده ای در این مورد صدق می کند و آن هم این است که تعداد لباس های ورزشی که روی هم پوشیده اید نه بیش از حد معمول و نه کمتر از آن باشد. علاوه بر این به یاد داشته باشید که لباس ورزشی لازم نیست حتما بخشی زیادی از بدن شما را به صورت عریان به نمایش بگذارد زیرا این موضوع تاثیر منفی بر روی دیدگاه زنان دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (528 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (37 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (31 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (10 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان