دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

لحظه مواجهه پسر شهید علی رنجبر با قاتل پدرش + فیلم 

شنبه، 16 بهمن 1400
کد خبر: 191064
ساعد نیوز: پسر شهید علی رنجبر با قاتل مواجه شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، پسر شهید علی رنجبر با بغض و گریه در جمعی از خبرنگاران به قاتل پدرش گفت: به احترام پدر شهیدم به تو حرفی نمی زنم. پدرم را به قتل رساندی، چرا دستت نلرزید؟ چگونه توانستی به صورت پدرم نگاه کنی؟

قاتل شهید علی رنجبر ظهر امروز جمعه 15 بهمن ماه، با اقدامات اطلاعاتی تیمی از ماموران پلیس شناسایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

جزئیات دستگیری قاتل شهید علی رنجبر

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در خصوص دستگیری عامل شهادت شهید علی رنجبر گفت: پس از به شهادت رسیدن شهید علی رنجبر با اقدامات اطلاعتی مخفیگاه قاتل در یکی از روستا های استان فارس شناسایی شد.

وی افزود: بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس راهی مخفیگاه قاتل شدند که متهم پس از مشاهده پلیس به ماموران حمله کرد و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هنگام درگیری ماموران پلیس به متهم شلیک نکردند، در ادامه گفت: از مخفیگاه این شرور چاقوی آغشته به خون شهید علی رنجبر کشف شد و متهم قبل از دستگیری مواد مخدر مصرف کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس تشریح کرد

با قدرت و تسلط اطلاعاتی سازمان اطلاعات انتظامی کشور و سرعت عمل مجموعه ی انتظامی ، اوباش نامی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه این قاتل ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد گفت: متهم در تاریخ ۱۳ بهمن ماه یک هزار و چهارصد در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.

او گفت: این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است.

موسوی گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می نماید.

او با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاش های شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر از جمله پرسنل شجاع و رشید ناجا بود که هفته قبل نیز در همین محور، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کرده بود.

جزئیات شهادت

سردار حبیبی در پاسخ به سوال آیا مردم در صحنه حضور نداشتند گفت: مردم در رستوران بوده و بعد از درگیری و شنیدن سر و صدا به صحنه می آیند اما زمانی است که کار از کار گذشته؛ فرد مجرم ضربه را زده و سوار خودرو شده و فرار می کند.

وی در در این خصوص که آیا ماموران پلیس بر حسب تماس تلفنی در آن صحنه حاضر شده یا در حال مأموریت بوده اند گفت: تماس تلفنی در کار نبود؛ تردد مأموران پلیس در آن مسیر طبق معمول و برنامه روزانه و روتین همیشگی در راستای رصد و اشراف در منطقه انجام شده است.


6 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
شهروند
2 سال پیش

مشکوکه،تاحرفهای قاتل دردادگاه شنیده نشه نمیشه قضاوت کرد.روح شهیدشاد
پاسخ
نادر
2 سال پیش

دوستی در نیروی انتظامی داشتم که بخاطر آسیب دیدن یک مجرم خطرناک در حین فرار، چهار ماه در زندان بود،، این مامور مرحوم از ترس اینکه دچار گرفتاری نشه و از سوی مجرم به دادگاه کشیده نشه، نتونست از اسلحه استفاده کنه،،،، یک مامور در مشهد متهم رو به میله میبنده و با عث مرگ متهم میشه،،، هر دو حالت این اتفاقات خطرناکه و باید راهی برای درست اجرا شدن قانون ایجاد بشه،،، روحش شاد
پاسخ
پارسا
2 سال پیش

قطعا باید به بدترین شکل اعدام بشه،،،،خیلی خیلی حیوان و پست هست،،،،😡😡😡😡😡
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

باکمال تشکر از کل نیروهای مسلح بخصوص انتظامی برای سرعت عمل در کارشان
پاسخ
فرهاد
2 سال پیش

اسلحه دست مامور ولی حکم تیر نداره میزد تو پاش بی شرف رو. همش تقصیر دولت نه تقصیر قاتل الان توجیب همه چاقو قمه شده دولت دستور بده چاقو قمه دست هرکس بود ادعای قدرترمیکنه بزنه تو پاش وبه مامور حمله کرد بزنه تو سرش از فردا هیچ کس ناخون گیر هم تو جیبش نمیزاره. همه مردمم راضی هستن
پاسخ
سودا
2 سال پیش

والا دیدن و شنیدن چنین صحنه هایی قلب هر انسانی رو بدرد میاره بایدب اشد مجازات برسه این حیوان آدم نما
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی